הפעלה לחנוכה למבוגרים

חג חנוכה הפך לפני שנים רבות לחג בו מתקיימות הופעות רבות.

במהלך השנה ישנם מופעים רבים אך המרכזיים ביותר הם ההופעות שיש בחנוכה, בדרך כלל רצה אותה ההצגה מספר רב של פעמים.

כל אוכלוסייה בישראל מארגנת עבורה מופעים גדולים. חג החנוכה מתאים לכך במיוחד משום שבדרך כלל לפני הופעה כדאי לעשות דבר שירכז את כלל הקהל ובחנוכה ישנו טקס הדלקת נרות המרכז את הקהל ונותן סיבה להתאסף לאולם טרם התחלת המופע.

בנוסף, לחנוכה יש מאפיינים רבים שניתן להשתמש בהם כאמצעים לפרסום המופע, כמו חלוקת סופגניות לאחר המופע, הדלקת נרות עם השחקנים ועוד..

דבר נוסף שקשור לחג חנוכה ומתקשר להופעות רבות זה נושא הניסים שקשור לחנוכה בגלל נס פך השמן שהתרחש.

ישנה תחושה כללית שחג החנוכה שייך לילדים, מופעי חנוכה המפורסמים מיועדים לילדים, ישנם הדלקות נרות גדולות, חלוקת סופגניות, פעילויות והרבה פתרונות כיצד להעסיק את הילדים בכל ימי החנוכה.

אך האמת היא שחג החנוכה הוא חג שגם מבוגרים נוהגים ליהנות בו מהופעות רבות ומפעילויות שוות שלא מתקיימות בשאר השנה.

 

חג החנוכה של המבוגרים:

קודם כל כמעט לכל מקום עבודה יש את מסיבת חנוכה השנתית.

מתאספים כל עובדי המשרד או החברה, אכלים סופגניות, צוחקים ונהנים יחד מערב מגבש שחג החנוכה זמן.

בשנים האחרונות לובשות מסיבות אלו פנים אחרות לחלוטין. רוב המקומות שחוגגים בהם מסיבות חנוכה למבוגרים החלו להבין שאם לא ילהיבו את הקהל בצורה יוצאת דופן על ידי הפעלה מיוחדת או דברים אחרים אנשים לא בהכרח יגיעו למסיבה שהם מארגנים.

בחנוכה ישנם מסיבות רבות מאוד ולכן חשוב שהמסיבה שאותה מארגנים תהייה בעלת ערך מוסף, דבר אין בכל מסיבה כדי שתהיה מזמינה ויותר אנשים יגיעו אליה.

לכן החלו במסיבות חנוכה של אנשים מבוגרים להזמין הפעלות מסוגים שונים, כדי למשוך את קהל היעד למסיבה שלהם דווקא ולא לכל המסיבות המרהיבות האחרות שמתקיימות.

אם השנה אתם נבחרתם לארגן את מסיבת חנוכה לחברים או לצוות עובדים ואתם רוצים לגוון ולהזמין מופע מעניין ומרתק שיגרום לכל המוזמנים שלכם להתייצב, מומלץ להזמין

 

מהו אמן חושים?

אמן חושים הוא אמן אשליות שגורם לקהל להאמין שיש לו כוחות על טבעיים.

אמן חושים מעלה לבמה אנשים מהקהל ונעזר בהם כדי להראות את הטריקים שהוא עושה, הקהל היושב מולו בטוח שיש לו כוחות מיוחדים שאין להם.

לכן מופע של אמן חושים הוא מופע מרהיב שכמעט ואין אדם שלא יתרגש ממנו.

 

מדוע מופע של אמן חושים מתאים דווקא למסיבות חנוכה למבוגרים?

כמו שהזכרנו, בחג חנוכה קרה נס גדול והופעתו של אמן חושים היא מעיין מקבץ של נסים קטנים, כל הקהל מרגיש שאמן החושים מבצע נסים על הבמה, אף האמת שאמן החושים משתמש בטריקים ובשיטות מעולם הפסיכולוגיה.