אמן חושים לאירועים עסקיים בשורש

☑️ אטרקציה קסומה של אמן חושים לאירועים עסקיים בשורש.

☑️ שמים במרכז את בעל/ת השמחה.

☑️ מופע מרשים בשורש באווירה קלילה, מצחיקה ונעימה.

☑️ שיתוף הקהל במהלך האירוע. 

☑️ מופע שמגיע אליכם עד לפתח הבית.

☑️ חוויה מעלפת חושים של פעם בחיים.

לקביעת אירוע קסום וכן אמן חושים לאירועים עסקיים בשורש:

אחד הפרמטרים המעידים על רמת המקצועיות של אמן החושים, היא היכולת להתאים את עצמו כמעט לכל קהל. כך למשל, כשאנו מזמינים אמן חושים לאירועים עסקיים בשורש, אנו יודעים שבעל מקצוע ברמה גבוהה יוכל לרתק ולהמם גם את הצופים הספקנים ביותר! חברות רבות בוחרות להזמין אמן חושים על מנת לשדרג אירועים וכנסים עסקיים, ונראה שמדובר במגמה שהופכת יותר ויותר פופולארית בשנים האחרונות. מה חשוב לדעת כשאנו מזמינים אמן חושים לאירועים עסקיים?

 

מה יודע לעשות אמן חושים לאירועים עסקיים בשורש?

אמני חושים לומדים טכניקות שונות, שבעזרתם הם מפתיעים את הקהל פעם אחר פעם. למרות שכל אמן חושים מתמקצע בטריקים קצת שונים, לרוב אמני החושים ישתמשו באותן משפחות של טריקים. מהם הטריקים הנפוצים שאנו צפויים לפגוש, בעת הזמנת אמן חושים לאירועים עסקיים?

קהל הופעה אמן חושים

טריקים של קלפים

אמן חושים אמיתי לא יוצא מהבית בלי חפיסת קלפים! הרבה מהטריקים שבהם משתמשים אמני חושים משלבים קלפים שנעלמים, מופיעים, ועושים דברים מוזרים נוספים…חלק מאמני החושים גם נוטים לנחש את הבחירה שלנו מבין הקלפים, ולגרום לה להופיע בדרך פלא במקומות בלתי צפויים!
טריקים של קלפים נפוצים גם בהופעה מול קהל גדול, אך בעיקר כשאמן החושים עובר בין האורחים באירוע, וזקוק לטריקים קצרים וקולעים.

קלפים

טריקים של טלפתיה

טלפתיה היא למעשה תקשורת על חושית בין אנשים, ואמני החושים יודעים להשרות אותה גם בקרב משתתפים שהם לא פגשו מעולם! כך למשל, חלק מאמני החושים מסוגלים לגרום לאדם להרגיש מגע במקומות שונים בגופו מבלי שאף אחד נגע בו, ומעבר לכך – כשעיניו מכוסות! ישנם טריקים טלפתיים שונים שבהם משתמשים אמני החושים, וחלקם עשויים להפתיע אתכם במיוחד!

 

טריקים של שליטה מוחית

בין הטריקים המרשימים ביותר, אנו מוצאים את הטריקים שבהם אמן החושים קורא מחשבות, או גורם לאנשים לשכוח פרטים בסיסיים על עצמם! אמן החושים בוחר לצורך הטריקים האלו אנשים מן הקהל, מבלי להכיר או לתאם איתם שום דבר מראש – וזה הופך את הטריקים הללו להזויים ומדהימים במיוחד… דמיינו לכם שמישהו פשוט מנחש מספר שעליו חשבתם, או גורם לאחד המשתתפים לשכוח איך קוראים לו!

אמן חושים שולף קלף

מדוע דווקא אמן חושים לאירועים עסקיים בשורש?

כשאנו מדברים על אירועים עסקיים בשורש, ישנן מספר סיבות טובות שבגינן כדאי להזמין אמן חושים מקצועי:

קטע מופע רון גליקסמן

אווירה הומוריסטית ומשעשעת

מעבר לכישורי הצגת הטריקים השונים, אמן חושים צריך גם לדעת כיצד לעמוד מול קהל.
אחת המיומנויות החשובות עבור אמן חושים – היא היכולת ליצור אווירה הומוריסטית, המתובלת בבדיחות ומחוות קומיות שתעלינה חיוכים על פני הקהל! אווירה שכזו תהפוך את המופע לחווייתי במיוחד, ותגרום לקהל ליהנות הרבה יותר.

 

הפתעה ויציאה מהמסגרת

אמן חושים מקצועי, יודע כיצד להפתיע את הקהל שלו פעם אחר פעם במהלך המופע, וכיצד ליצור את המתח לקראת שיאו של הטריק. הטכניקות השונות שבהן משתמשים אמני חושים, נלמדות במשך שנים ודורשות תרגול רב! מופע של אמן חושים ברמה גבוהה – יוציא את המשתתפים מהמסגרת, ויגרום להם לנסות לחשוב מחוץ לקופסה כדי להבין כיצד האמן מבצע את הטריקים.

 

גיבוש בין המשתתפים

בעת שנוצרת אווירה משעשעת ומלאת הומור בקרב הקהל, הדבר שובר את הקרח ויוצר גיבוש מסוים בין המשתתפים. אפקט זה הוא מעולה לאירועים חברתיים, שבהם אחת המטרות היא גם ליצור גיבוש שכזה. גם כנסים עסקיים המפגישים בין עובדים ממחלקות שונות, יהפכו להיות הרבה יותר ידידותיים כשתשולב פעילות משחררת כלשהי במסגרתם. הזמנת אמן חושים לאירועים עסקיים בשורש – יכולה להוות פתרון מעולה למצבים שכאלו!

 

על מה חשוב להקפיד בבחירת אמן חושים לאירועים עסקיים בשורש?

כשאנו מזמינים אמן חושים לאירועים עסקיים בשורש, כדאי שנקפיד לשים לב למספר דברים חשובים. במידה ונעקוב אחר מספר כללים פשוטים – נוכל לבצע בחירה מושכלת, וליהנות ממופע מוצלח במיוחד!

צפייה בעבודות קודמות

ברוב המקרים, כשאנו מזמינים אמן חושים מקצועי בשורש, נוכל למצוא בקלות סרטונים ותמונות מאירועים קודמים שבהם הוא הופיע. צפייה בחומרים אלו עוזרת להבין את האווירה במהלך המופע על חושי, את רמת המיומנות של אמן החושים, ואת אופן עבודתו מול הקהל. לאחר צפייה בסרטון או שניים, נוכל להבין האם אותו אמן חושים מתאים לאירוע העסקי שלנו!

 

התאמה לקהל

מעבר לעובדה, שאמן חושים מקצועי צריך לדעת להתאים את עצמו אל גיל הצופים במופע, חשוב להבין שיש השפעות חשובות נוספות. כך למשל, כדאי לשים לב האם מדובר בקהל שחלקו בעל צביון דתי או מסורתי, כיוון שדבר זה ישפיע על אופן החיבור של אמן החושים אל הקהל. מופע של אמן חושים לקהל דתי – צריך לכלול אופן דיבור מעט שונה, ואפילו טריקים קצת אחרים!

 

הצעת מחיר מפורטת

דבר נוסף וחשוב שעלינו לבחון, הוא המחיר שגובה אמן החושים. ברוב המקרים, כשאנו עורכים אירוע עסקי בשורש – יש לנו תקציב מסוים לצורך הפעילויות המתוכננות. מומלץ לבקש מראש הצעת מחיר מפורטת, שתעזור לנו להבין בין השאר מהו אורך המופע המתוכנן. כשאנו מזמינים אמן חושים בעל ניסיון – הדבר משתקף במחיר, ויש לקחת זאת בחשבון. יחד עם זאת, אין ספק שהמחיר ישתלם, ושאתם צפויים לקבל מופע שיפיל אתכם מהרגליים!

רון-גליקמן-אמן-חושים-רקע שקוף

אמן חושים לאירועים עסקיים בשורש – כמה זה עולה לנו?

מחיר של אמן חושים מקצועי ומנוסה – יהיה גבוה מהמחיר שגובים חובבנים או מתלמדים. מעבר לרמת המיומנות, המחיר יושפע גם מאורך המופע, מספר המשתתפים, ומיקום האירוע בהתחשב במיקום מגוריו של אמן החושים.
מומלץ לבצע סקר שוק על מנת להבין את טווחי המחירים הנהוגים, ולא לשכוח לקחת בחשבון גם פקטורים נוספים (רמת מיומנות, צפייה בעבודות קודמות, וכו').