הזמנת אמן חושים ליום העצמאות

מופע טלפתיה מותאם ליום העצמאות – מדהים ומצחיק כאחד!

חודשים לפני שיום העצמאות מגיע כולנו מתחילים לחשוב על היום הזה ולתכנן מה נעשה בו. יש אנשים שאומנם ינצלו את היום הזה דווקא כדי למצוא את הטיסה הכי זולה שיש ולעזוב את המדינה לכמה ימים של חופשה, אך אצל רובנו זה לא המצב. רוב האנשים בוחרים לחגוג את היום הזה, להתאהב שוב במדינה ולבלות כמה שרק אפשר עם החברים הכי טובים ועם בני המשפחה האהובים. מצד שני, ולמרות שלכל אחד מאיתנו יש את המסורת שלו של איך לחגוג את יום העצמאות, אין ספק שרבים מאיתנו מחפשים חידושים מידי פעם. האם באמת בכל שנה צריך לעשות רק את ה"על האש" המפורסם? או שאולי הגיע הזמן להוסיף עוד תוכן למפגש ולחגיגה החברתית שלנו? האמת היא שזה לא משנה אם אתם מתכוונים לחגוג השנה עם בני הזוג, עם כל המשפחה או אולי עם החברים הכי טובים מהתיכון. מה שבטוח זה שאם תבחרו לשלב גם ערך מוסף, הרי שזה יהיה יום עצמאות בלתי נשכח, אז למה לא?

 

איזה ערך מוסף כדאי לשלב בחגיגת יום העצמאות?

כשתתחילו לחשוב על רעיונות שונים ליום העצמאות תגלו שהשמיים הם הגבול. אפשר להזמין רקדנית בטן, להזמין אורחים שונים שירצו לכם על כל נושא שבעולם או אפילו להזמין מופע קטן. אם מה שבאמת מתחשק לכם ביום העצמאות הקרוב זה לצחוק, להמם את החושים ולהתנתק לחלוטין מכל מה שאתם מכירים, אין ספק בכלל: אמן חושים ליום העצמאות זו הבחירה הנכונה עבורכם. יכול להיות שלחלק מכם כבר יצא להשתתף כקהל בהופעה כזאת כי פעמים רבות וועדי עובדים מזמינים אמני חושים שונים. עם זאת, כדאי שתדעו שלכל אמן חושים יש מופע אחר, כך שאפילו אם ראיתם אמן מסוים, תמיד תוכלו להזמין אמן שונה. בנוסף לכך, אתם תראו שאפילו האנשים הסקפטיים שבחבורה שלכם ואפילו אלה שלא מאמינים לאף מילה של אמני חושים יישארו עם פה פעור. אמן חושים מקצועי יידע להמם אתכם ואת כל שאר האנשים בחבורה כך שבהחלט כדאי לנסות זאת.

 

מופע טלפתיה מצחיק ומהנה

להזמין אמן חושים טוב ליום העצמאות זה לא אומר רק להזמין מישהו שיודע לגנוב מחשבות או לנחש מספרים, שכן בפועל זה הרבה מעבר לכך. אמן חושים, ובמיוחד אם הוא אדם כריזמטי, אוהב אנשים וכזה שיודע לעמוד מול קהל, יוכל להפוך את האירוע הזה למשהו מצחיק ומיוחד. היכולת לתקשר עם הקהל ולהתאים את המופע בדיוק לאנשים שיושבים מולך היא לא יכולת פשוטה ואין ספק שלא כל אמן חושים מסוגל לכך. לכן כדאי לבדוק את מי אתם מזמינים ליום העצמאות הקרוב, כי מה שבטוח זה שכדאי לעשות הכול כדי שהאירוע יהיה מוצלח. לשבת עם החברים הכי טובים, ליהנות ממופע טוב, לצחוק ביחד וגם להתנדב לחלק מהמשימות זו חוויה נפלאה ואתם תראו שלא תצטערו עליה.

 

הכול בכוח המחשבה

אחת מהדוגמאות הנפלאות ביותר בהופעת אמן חושים ליום העצמאות, היא הרגע הזה שבו הוא מבקש מתנדב מהקהל, מושיב אותו במרכז החדר ומכסה את עיניו. המתנדב מתבקש לענות על שאלות שונות כמו "איך קוראים לך", "בן כמה אתה" או "איך קוראים לאשתך". הוא כמובן עונה על כל השאלות בלי קושי אך ברגע אחד, כאשר אמן החושים מתערב וגונב את הזיכרון שלו, הוא פשוט לא זוכר יותר דבר! אמן החושים יחזור וישאל אותו בדיוק את אותן השאלות ומדהים לראות כיצד התשובה היחידה שתתקבל היא "אני לא זוכר"!!! כמובן שזה הרגע להזכיר שאין סיבה להיעלב, אלא להפך, לצחוק ולהיות המומים מהיכולת המופלאה של אמן החושים. בנוסף לכך, גם אין מקום לדאגה שכן מייד אחרי זמן קצר יחזיר אמן החושים למתנדב את זכרונו המלא.

 

מעטפת הפלא

עוד מופע מרהיב שמשאיר את הקהל תמיד עם פה פעור הוא כאשר אמן החושים מבקש משלושה מתנדבים לבחור מספרים ומתנדב רביעי מחבר אותם למספר אחד. המספר מוקרא בקול רם בפני כל הקהל ואמן החושים שולף מעטפה שלמעשה הייתה מונחת ומוכנה כבר מתחילת המופע ובה רשום הסכום של כל המספרים גם יחד! אי אפשר שלא לשאול את עצמנו "איך הוא עושה את זה" ואי אפשר שלא להתרגש, לצחוק ורק להישאר דרוכים כל הזמן לפעילות הבאה של אמן החושים. לכן, אם אתם מחפשים את הדרך שלכם להפוך את יום העצמאות הקרוב לחגיגה מיוחדת במינה, שונה ומקורית, אמן חושים הוא אדם שתוכלו להזמין. בנוסף לכך, אמני חושים בימינו מנהלים בדרך כלל אתרי אינטרנט שונים עם הרבה אינפורמציה, קטעי וידאו ואפילו המלצות של לקוחות. לכן תוכלו להתרשם בעזרת כלים אלה ולהבין את מי בדיוק אתם מזמינים ומה מחכה לכם בחגיגת יום ההולדת למדינה.

 

כמה עולה הופעה של אמן חושים ליום העצמאות?

בדרך כלל חברים שרוצים לחגוג ביחד את יום העצמאות בצורה מקורית ושונה אומנם יהיו מוכנים לשלם מחיר קצת יותר גבוה, אך כולנו נרצה לצמצמם את ההוצאות איפה שרק אפשר. לכן, אפילו אם אתם משלמים ביחד ומתחלקים בהפקת האירוע, אפשר להבין מדוע אתם מחפשים אמן חושים שיגבה מכם מחיר הגיוני. כדאי לדעת שבדרך כלל המחירים שגובים אמני החושים אומנם לא זולים, שכן הם מביאים איתם ייחודיות שלא נראית בשום מקום, אך לא תמיד זה ייצא לכם יקר מידי. השאלה כמה גובים אמני החושים על ההופעות שלהם תלויה במיקום שאליו הם צריכים להגיע, באורך המופע ובשאלה האם יש לקהל בקשות מיוחדות. מה שכן, כדי להבטיח שיהיה לכם אמן חושים מוביל שיוכל להופיע בפניכם ביום העצמאות, כדאי יהיה להזמין אותו עוד היום ולא לחכות לרגע האחרון.

 

אמן חושים שיתאים בדיוק לכם

הבעיה עם הזמנת אמן חושים, בין אם זה לאירועים כמו יום העצמאות ובין אם זה לכל אירוע אחר, היא העובדה שיש הרבה אנשי מקצוע שיוכלו להגיע ולתת לכם שירות. משמעות הדברים היא שצריך לבחור אל מי מתקשרים וממי רוצים להזמין מופע כזה והשאלה היא איך לעשות זאת. אם אתם מחפשים אמן שיגיע ויידע לדבר בעברית תקינה, להעביר מופע כמה שיותר מצחיק וגם להדהים אתכם, הרי שאתם מחפשים את אמן החושים האחד והיחיד – רון גליקסמן . רון גליקסמן מעיד על כך שכבר מילדות הוא נמשך לכל מה שקשור לאומנות החושים, עובדה שהובילה לכך שהיום זה כבר יהיה המקצוע הרשמי לו. לאורך הקריירה הארוכה שלו בתחום רון גליקסמן הופיע כבר בכל מקום אפשרי ומול כל סוג של קהל. לכן, אפילו אם כולכם רק דוברי אנגלית ואפילו אם אתם רוצים מופע שיהיה מיוחד לכם, הרי שהוא יוכל להתאים את המופע לבקשכם. לכן כדאי שתתקשרו אליו עוד היום, תדברו איתו וביחד תהיה אפשרות להרכיב את המופע המושלם. רון גליקסמן מקפיד גם על יחסי ציבור טובים שהוא עושה למדינה בכל פעם כשהוא נוסע להופעות בחו"ל כך שגם במובן הזה הוא איש מקצוע מומלץ. בנוסף, ההופעות שלו מתאימות גם לציבור החילוני וגם לציבור הדתי, כך שאין לכם סיבה לחשוש.