כיצד אמן חושים כותב מאמרים

אם אתם קוסמים או אמני חושים ואתם רוצים לכתוב מאמרים, הנה כמה עצות שאני בתור קוסם ואמן חושים שכותב מאמרים חושב שכדאי לדעת לפני שאתם מתחילים את המאמר הראשון שלכם:

דבר ראשון, מומלץ לקרוא למאמר בשם שימשוך את קהל היעד ויהיה מותאם לו. אם המאמר מיועד ללקוחות או לקוסמים אחרים יש להתאים להם את כותרת המאמר.

כמו כן צריך להחליט לפני כתיבת המאמר את מקום הפרסום העתידי של המאמר כדי לדעת מה יכול להיות אורכו, מכיוון שישנם מקומות שיש בהם מכסת מילים.

לפני כתיבת המאמר יש להחליט את מילת המפתח של המאמר שהנכם רוצים לכתוב. מילת המפתח צריכה להיות מילה קליטה, כך שקורא המאמר לא ירגיש שהמילה הוכנסה פעמים רבות מידי .

בגוף המאמר יש להשתמש בשפה גבוהה אך ברורה כדי שכל אחד יוכל לקרוא ולהבין את דבריך .

לא מומלץ להשתמש במילות סלנג מכיוון שהדבר מוזיל את ערך המאמר.

ישנם מאמרים בהם צריך להתבסס על מידע מהאינטרנט ובמקרים כאלה כדאי לקרוא היטב את הנושא באינטרנט,להבין ולהפנים ורק אז לכתוב את המאמר.

יש לשים לב שמסתמכים רק על אתרים בהם העובדות נכונות ומבוססות והאתרים אמינים .

כמובן שאם המאמר נכתב על נושא שאתם מבינים בו, כמו דברים הקשורים לעבודתכם כקוסמים וכאמני חושים אין צורך בבירור מקדים באינטרנט.

לפני שניגשים לכתיבה עצמה מומלץ לרשום נקודות כדי שהמאמר יהיה מסודר וברור.

 

במהלך הכתיבה

בזמן כתיבת המאמר כדאי לשבת במקום שקט ולהקליד ישירות למחשב כדי לחסוך את זמן ההעתקה מהדף אל המחשב.

פעמים רבות, לפני יום הולדת או כל אירוע אחר שמצריך מפעיל ,ההורים של הילד החוגג או מארגני האירוע מחפשים מאמרים הקשורים לקוסם או אמן חושים, לכן כדאי שמאמרכם יהיה מזמין בשורותיו הראשונות כדי שהקורא ימשיך לקרוא את מאמריכם ולא ימשיך למאמר הבא כדי לחפש מאמר מעניין ומועיל יותר.

המלצתי היא לכתוב את המאמרים בצורה הפונה לקורא באופן ישיר כדי שכל קורא שיקרא את מאמרכם ירגיש שכתבתם את המאמר עבורו.

עוד דבר חשוב בכתיבת מאמר הוא לחדש דבר בנושא שכתבתם עליו.   מאמרים רבים נכתבים ואם תחדשו דבר במאמרכם ואדם יחפש את הדבר שחידשתם יתקבל לו דווקא מאמרכם מכל המאמרים שנכתבו בנושא.

הדבר החשוב ביותר בכתיבת מאמר הוא לא להעתיק ממאמרים אחרים בנושא כי פעמים רבות שאדם קורא מאמר בנושא קוסמות למשל הוא קורא מאמרים רבים ולכן אם תהיה העתקה באחד המאמרים, האדם שכתב את המאמר ייתפס כאדם לא אמין והדבר יכול להזיק .

אם כתבתם את כל מה שרציתם ועדיין לא מילאתם את מכסת המילים אותה רציתם למלא ,אני ממליץ להתייעץ עם אנשים ולשאול אותם מה היה מעניין אותם לדעת בנושא שעליו כתבתם.

במידה והדבר לא עזר ואתם צריכים עוד רעיונות חדשים, כדאי להיעזר במאמרים שעדיין לא השתמשתם בהם ולקבל מהם רעיונות.

 

עצה אחרונה מאמן חושים לסיום

בסיום המאמר כדאי לבקש מאדם אמין שלא ראה את מאמרכם אף פעם לתת חוות דעת ותגובות כנות על המאמר.

בהצלחה!