יום כיף לקבוצות עם אמן חושים

כמעט בכל מסגרת שבה יש אנשים שעובדים בשגרה מסוימת לאורך כל השנה ישנו יום אחד לפחות בשנה שאותו מגדירים כיום כיף לאנשים העובדים במסגרת הזו.

לכל קבוצת אנשים שעובדים או מתנדבים במהלך השנה יש צורך בשבירת שגרה, למשל אם יש חברה שבה עובדים כל השנה יש צורך ביום אחד שמוגדר כיום כיף, גם במקומות כמו עמותות התנדבות או מסגרות אחרות שיש בהם שגרה כל השנה, יש צורך ביום אחד בשנה שבו שוברים שגרה.

יום כיף הוא יום שקורה בדרך כלל לפחות פעם אחת בשנה בכל מסגרת, ביום זה מתאספים כל העובדים או המתנדבים, ליום ללא עבודה.

השגרה במהלך השנה לא קלה, כמעט לכל אדם קשה לקום כל בוקר לאותה העבודה, לעבוד באותה הסביבה ועם אותם האנשים, במשך רוב היום.

לכך מיועדים ימי הכיף, יום שלם שבו עושים רק דברים שכיפיים לאנשי הקבוצה, ימים אלו מביאים תועלות רבות למשך השנה כולה ומשפיעים על הקבוצה רבות.

 

מה ההשפעה של יום כיף על שאר השנה?

יום כיף, הוא בדרך כלל רק יום אחד בשנה, אך אם הוא מאורגן היטב ועל הצד הטוב ביותר, הוא יכול להשפיע רבות על המשך השנה.

אם עובד או חבר בקבוצה כלשהי מגיע ליום כיף שרואים שהושקע בו המון מחשבה וארגון, יום בלי דאגות שהכול מתוכנן ומסודר בקפידה על ידי המארגנים, יום שהוא באמת כיף ועומד בציפיות שלו, הרי שהיום הזה שהוא רק אחד בשנה ישפיע רבות על המשך עבודתו או חברותו בקבוצה. בדרך כלל אם אדם מרגיש שהשקיעו בו הרבה מחשבה הוא ירצה להחזיר וכך הוא יעבוד טוב יותר בהמשך או יהיה חבר טוב יותר בבוצה שבמסגרתה התקיים היום כיף.

כמו כן, בדרך כלל מדובר בקבוצות של אנשים שנפגשים יום יום במהלך השנה, לכן אם היום כיף יהיה יום מוצלח ומהנה עבורם הוא יהיה הנושא המדובר ביותר שלהם וכך בכל פעם הם יזכרו בהנאה שהייתה להם והדבר ישפיע על מצב רוחם ועבודתם.

ימי כיף, הם ימים של כיף ושל גיבוש רב, יום שלם נמצאים צוות הקבוצה יחד, אוכלים, שותים ונהנים מפעילויות שונות יחד ולכן יום כזה הוא יום שגורם לגיבוש בין חברי הקבוצה שמשפיע לאחר מכן על עבודתם ועל עבודת הצוות ביניהם.

אם תרצו להזמין ליום כיף שאתם מארגנים הפעלה שלא תשכח מראשם של המשתתפים בעתיד הקרוב מומלץ להזמין הופעה של אמן חושים.

 

מהו אמן חושים?

אמן חושים וטלפתיה הוא בעצם אמן אשליות. לקהל היושב בהופעה של אמן חושים נראה שעומד מולו אדם בעל כוחות על טבעיים.

 

מדוע מומלץ להזמין דווקא אמן חושים ליום כיף לקבוצות?

בהופעותיו של אמן חושים לבר מצווה למשל, עולים לבמה מתנדבים רבים מהקהל, כאשר אדם עולה לבמה או שאחד מחבריו הקרובים עולה לבמה נצרבת אצלו חוויה שלא תישכח ממנו בטווח הקרוב. לכן אם תזמינו אמן חושים להופיע בפני חברי הקבוצה שמגיעים ליום כיף, יום הכיף שלכם ייזכר להם לטווח הרחוק וכך הוא ישפיע על המשך השנה רבות.