אמן חושים לבר מצווה

☑️ אטרקציה קסומה עם אמן חושים לבר מצווה.

☑️ שמים במרכז את בעל/ת השמחה.

☑️ מופע מרשים באווירה קלילה, מצחיקה ונעימה.

☑️ שיתוף הקהל במהלך האירוע. 

☑️ מופע שמגיע אליכם עד לפתח הבית.

☑️ חוויה מעלפת חושים של פעם בחיים.

לקביעת אירוע קסום עם אמן חושים לבר מצווה:

מופע של אמן חושים הוא אטרקציה מרתקת, שמעניקה למשתתפים דקות ארוכות של תדהמה, אווירה משעשעת, והרבה הנאה. הזמנת אמן חושים לבר מצווה הפכה לפופולארית במיוחד בשנים האחרונות, בעיקר מתוך הרצון להפתיע את האורחים עם משהו חדש ומעניין! בשונה מקוסמים העוסקים בחפצים פיזיים ברוב המקרים, אמני חושים עוסקים בתחום העל חושי, ובכל מה שקשור לקריאת מחשבות, טלפתיה, להטוטי קלפים ועוד. מה עלינו לדעת כשאנו מעוניינים להזמין אמן חושים לבר מצווה?  

 

אמן חושים לבר מצווה במרכז

אמן חושים לבר מצווה בצפון

אמן חושים לבר מצווה בדרום

אמן חושים לבר מצווה בשרון

אמן חושים לבר מצווה בחיפה

אמן חושים לבר מצווה בירושלים

אמן חושים לבר מצווה ביהודה ושומרון

 

טקס בר מצווה

טקס בר המצווה הוא בין הרגעים המרגשים של כל נער יהודי, ומעבר לכך שהוא מציין כניסה בעול המצוות – כיום כמעט ואין משפחה שלא חוגגת אותו גם בתור טקס בגרות – גם אם אין זיקה משפחתית לדת. אירועי בר המצווה מקבלים צורות שונות, בהתאם לבחירתו של הנער החוגג ובהתאם להחלטת המשפחה. יש כאלו שבוחרים לצאת לטיול משפחתי בחו"ל, יש כאלו שיעדיפו טקס מסורתי באולם אירועים, אחרים יעדיפו אירוע אינטימי במסעדה, ולעתים אנו מוצאים גם משפחות המארגנות טיול של כמה ימים באתרים מיוחדים בארץ!

 

מדוע דווקא אמן חושים לבר מצווה?

אין זה משנה אם בחרנו בטקס מפואר, או באירוע מצומצם יחסית – אנו יכולים להעניק לאורחים שלנו ולבר המצווה חוויה בלתי נשכחת! הזמנת אמן חושים לבר מצווה, צפויה לרתק את קהל האורחים שלנו, ואין זה משנה מהיכן הם מגיעים ומה הגיל שלהם! אמן חושים לבר מצווה מביא עמו מספר יתרונות משמעותיים, שצפויים להפוך את האירוע שלנו למשהו מיוחד!

 

מתאים לכל סוג קהל!

אמן חושים יודע להפתיע כל סוג של קהל, מכיוון שהוא עוסק בתחומים שמרתקים את כולם! קריאת מחשבות, טלפתיה וטריקים של קלפים – יגרמו למבטי תמיהה אצל כל הצופים במופע, בין אם מדובר באנשים בוגרים ובין אם מדובר בחבריו הצעירים של בר המצווה. אמן חושים מקצועי יודע להופיע גם מול קהל מעורב, ולהשתמש בטריקים המתאימים לכולם!

 

תשומת לב לבר המצווה!

אירוע בר המצווה הוא האירוע המיוחד של הנער החוגג, ואין חוויה מיוחדת כמו להיות באור הזרקורים! כשאנו מזמינים אמן חושים לבר מצווה, אנו מבטיחים שהוא יעניק את מלוא תשומת הלב לנער החוגג, ואף ישתף אותו במופע העל חושי שלו! אין ספק שמדובר בחוויה שהולכת להשאיר טעם נהדר אצל חתן בר המצווה!

 

אווירה כיפית ומשעשעת!

אמני חושים מקצועיים לומדים לא רק לשלוט בטכניקות המקצועיות, אל גם כיצד להופיע מול קהל בצורה מושלמת! אמן החושים משתמש בבדיחות קטנות, ויוצר אווירה הומוריסטית, נעימה ומשעשעת במהלך המופע. באופן זה, מובטח שכל האורחים יישארו מרותקים, וייצאו מהחוויה עם חיוך גדול!

 

קצת על עבודתו של אמן החושים לבר מצווה

חלק מהאנשים נוטים לבלבל בין קוסמים ואמני חושים, וזאת כיוון שיש מספר דברים דומים ביניהם. יחד עם זאת, בעוד קוסמים עוסקים בקסמים פיזיים בעיקר – דוגמת העלמת חפצים, ריחוף, אש ומים, אמני חושים נוטים לעסוק יותר בתחום העל חושי – ומכאן שמם. אילו טריקים אנו צפויים לראות במופע של אמן חושים לבר מצווה?

 

להטוטי קלפים

חפיסת קלפים מהווה את אחד המצרכים ההכרחיים עבור כל אמן חושים, וסביר להניח שהוא ייעשה בה שימוש ניכר כמעט בכל מופע! להטוטי קלפים הם נהדרים לאירועים שבהם יש קבלת פנים או "מינגלינג", ואז אמן החושים עובר בין האורחים ומבצע טריקים מהירים. קלפים שמופיעים משום מקום, נעלמים בדרך פתע, או מנוחשים ע"י אמן החושים – הם רק חלק מהדברים המדליקים שאמן חושים יודע לעשות!

 

שליטה מחשבתית

תחום השליטה המחשבתית כולל קריאת מחשבות, או שליטה במחשבותיהם של המשתתפים במופע! דמיינו לעצמכם שאמן החושים מנחש בדיוק את המספר שחשבתם עליו, או גורם לכם להתבלבל ברמה שאתם לא זוכרים איך קוראים לכם! מדובר בטריקים מפתיעים ומדהימים, שיגרמו לאורחים באירוע בר המצווה לאתגר מחשבתי אמיתי!

 

תקשורת על חושית

תקשורת על חושית היא כינוי נוסף לטלפתיה, ומשמעותה תקשורת בין אנשים מבלי להשתמש בחמשת החושים המוכרים לנו. אמני חושים יודעים כיצד להשרות טלפתיה בין משתתפים, ולגרום לדברים מדהימים במיוחד! דמיינו לעצמכם שני משתתפים יושבים במרחק ניכר זה מזה, כשעיניו של אחד מהם מכוסות. בעת שאמן החושים נוגע ברגלו של המשתתף האחר, המשתתף עם העיניים המכוסות מרגיש נגיעה בדיוק באותו המקום!

 

אמן חושים לבר מצווה – טיפים שימושיים

כשאנו מזמינים אמן חושים לבר מצווה, אין ספק שאנו רוצים לבצע את הבחירה הטובה ביותר! השוק מציע מגוון של בעלי מקצוע בתחום, ולכן אספנו עבורכם מספר טיפים שימושיים שיעזרו לכם לבחור בצורה מושכלת.

 

חפשו חוות דעת על אמן חושים לבר מצווה

חשוב לוודא את רמת המקצועיות וההנאה בקרב לקוחות קודמים של אמן החושים, ואת זה אנו עושים באמצעות קריאת חוות דעת! כמובן שהאופציה הטובה ביותר היא קבלת המלצה ממקור ראשון, אך במידה והיא לא זמינה עבורנו – תמיד כדאי להצליב חוות דעת ממספר מקורות, ולא להסתמך על מקור אחד בלבד!

 

צפו בסרטונים קודמים!

כשאמן החושים הוא בעל ניסיון – אנו יכולים למצוא בקלות סרטונים מאירועים קודמים שבהם הוא הופיע! צפייה בסרטונים אלו תעזור לנו להבין את רמת המקצועיות של האמן, ואת האווירה הנוצרת בעת המופע שלו. הסרטונים יוכלו לעזור לנו להבין, האם אמן החושים הזה יתאים לאירוע בר המצווה שלנו!

 

בצעו שיחה טלפונית!

לאחר בירור הפרטים הראשוניים – מומלץ להתקשר לאמן החושים או לאחד העוזרים שלו, על מנת להתרשם מרמת השירות והאדיבות. בשיחה זו אנו גם יכולים לשאול לגבי הכנות דרושות, ולבקש הצעת מחיר מפורטת – כך שנוכל לבדוק התאמה לתקציב שלנו!

 

מופע טלפתיה מותאם לבר מצווה כאשר גם חבריו של החתן וגם המבוגרים יהנו!

חתן בר המצווה הוא הכוכב האמיתי במופע! צרו קשר עכשיו, ואני אדאג לשאר!

 

מה בתוכנית

בתור התחלה, אמן החושים רון גליקסמן יגיע לבר מצווה בין 45 דקות לשעה לפני שהאורחים בכלל מוזמנים בכדי להכיר את חתן בר המצווה ולהכין אותו לקראת המופע המרכזי. בנוסף, רון גליקסמן ידאג להקים תפאורה והגברה למופע העתיד להתרחש.

כשהאורחים יגיעו לאירוע, הם יגלו שלא רק אוכלים בקבלת הפנים אלא יש גם אמן חושים שמסתובב ומבדר עם קטעים מיוחדים של קריאת מחשבות, טלפתיה, קלפים, מטבעות ועוד. האורחים שלכם הולכים להנות מאוד בקבלת הפנים ובנוסף, אמן החושים רון גליקסמן ידאג לידע את כולם שבהמשך הערב עומד להתקיים מופע טלפתיה.

המופע המרכזי יכול להתקיים או לפני מנה ראשונה, או בין מנה ראשונה לעיקרית, או כל סידור אחר שנוח לבעל האירוע.

במהלך המופע אמן החושים רון גליקסמן וחתן בר המצווה יציגו ביחד יכולות על חושיות מרשימות במיוחד החל מקריאת מחשבות, השתלטות על המוח של אחד האורחים שלכם, חיבור 2 אנשים לגוף אחד ועוד.

המופע מדהים, מפתיע ומצחיק כאחד, והכי חשוב – הכוכב האמיתי שמקבל את כל הכפיים ותשואות הינו חתן בר המצווה!

סרטונים קצרים ואותנטיים במיוחד!

 

מדוע כדאי לך להזמין אמן חושים לבר מצווה של הילד שלך

תנסו להיזכר בפעם האחרונה שקיבלתם הזמנה לבר מצווה, מן הסתם זה היה של בן של חברים שלכם או קרובי משפחה. המחשבה הראשונה שכנראה עלתה לכם לראש היא זכרון מאירועים דומים בהם נכחתם.

לרוב אירועי הבר מצווה נראים אותו הדבר, אתם מגיעים, מתיישבים, אוכלים ונהנים בחברת ילדים בני שלוש עשרה. לפעמים אין הפעלה בכלל, וכשכבר יש הפעלה באירוע – לרוב היא אינה מתאימה גם לכם וגם לחבריו של חתן בר המצווה ולכן נוצר מצב שאתם משתעממים ומרבים לדבר עם חברכם או עם בני המשפחה המבוגרים שיושבים בקרבתכם.

וודאי יצא לכם לחשוב לעצמכם באמצע אירועים כאלו, שבבר המצווה של הבן שלכם זה לא יקרה. אתם תמצאו פתרון!

האמנם?

אם הגיע העת שלכם להתחיל לתכנן את חגיגות בר המצווה של הבן שלכם, ישנם דברים חשובים שכדאי לזכור.

 

אטרקציות לבר מצווה בעבר מול אטרקציות לבר מצווה בהווה

קודם כל, חשוב לזכור שהזמנים השתנו, מאז שאתם הייתם בגיל חגיגות הבר והבת מצווה ולכן מומלץ ביותר לשבת עם הילד שחוגג ולתאם אתו ציפיות. חשוב לוודא שהילד אכן מעוניין בהזמנת אמן חושים לבר המצווה שלו, ויותר מזה – האם הוא רוצה שיהיה אמן חושים באירוע וזהו או שהוא גם מעוניין לקחת חלק פעיל במופע הטלפתיה. ישנם ילדים שמאוד ישמחו מהרעיון ואפילו יציעו אותו בעצמם וישנם ילדים שזה פחות ידבר אליהם וזה בסדר.

 

מדוע מומלץ להזמין אמן חושים לבר מצווה?

בראש ובראשונה, מופע של אמן חושים פותר את הבעיה העיקרית בחיפוש אחר אטרקציה לבר מצווה שהיא: התאמת האטרקציה למגוון הגילאים באירוע. בנוסף, אמן החושים מזמין משתתפים מהקהל ובכך יוצר תחושה שכולם שותפים למופע, גם המבוגרים וגם הנערים הנמצאים באירוע.

הופעה של אמן חושים, עם כל הדומיננטיות שבה, נותנת מקום לחתן בר המצווה להיות הכוכב לאורך כל האירוע, מה שלא קורה בהרבה הפעלות מכיוון שהן גונבות לילד הבר מצווה את הפוקוס, מה שגורם לכך שהוא מרגיש שהאורחים שוכחים לרגע לכבוד מי הם התכנסו.

זכרו ההצלחה של האירוע מורכבת מכך שחתן בר המצווה יהיה מרוצה ורק אחריו שהאורחים יהיו מרוצים, הופעה של אמן חושים מקצועי תרצה גם את הילד שחוגג וכמובן גם את הקהל שיחזור הביתה עמוס חוויות ייחודיות ומעניינות.