אמן חושים ליום הולדת

☑️ מופע קסום עם אמן חושים ליום הולדת

☑️ שמים במרכז את בעל/ת השמחה.

☑️ מופע מרשים באווירה קלילה, מצחיקה ונעימה.

☑️ שיתוף הקהל במהלך האירוע. 

☑️ מופע שמגיע אליכם עד לפתח הבית.

☑️ חוויה מעלפת חושים של פעם בחיים.

לקביעת אירוע קסום עם אמן חושים ליום הולדת:

יום הולדת הוא בהחלט סיבה למסיבה! בין אם מדובר בסבא או סבתא, או באמא או אבא – אין ספק שאנו רוצים להעניק להם מסיבה שלא תישכח במהרה! הזמנת אמן חושים ליום הולדת בהחלט מאפשרת לנו לחגוג כמו שצריך, וליהנות ממופע על חושי מדהים שישאיר אותנו עם טעם של עוד. מה זה בעצם אמן חושים, ואילו יתרונות יש לו כשמדובר באירוע יום הולדת? מידע וטיפים במאמר הבא!

 

אמן חושים ליום הולדת במרכז

אמן חושים ליום הולדת בצפון

אמן חושים ליום הולדת בדרום

אמן חושים ליום הולדת בשרון

אמן חושים ליום הולדת בחיפה

אמן חושים ליום הולדת בירושלים

אמן חושים ליום הולדת ביהודה ושומרון

 

מי אתה, אמן החושים?

אנשים רבים נוטים להתבלבל בין אמן חושים וקוסם, וזאת מכיוון שיש דמיון מסוים בין שני המקצועות. בעוד קוסם יעסוק לרוב בתחום הפיזי, ויציג קסמים של העלמת חפצים, ריחוף, אש ומים, אמן חושים נוטה לעסוק בתחום העל חושי, ולכן יציג טריקים של טלפתיה, ניחוש, קריאת מחשבות ועוד. אמני חושים התפרסמו מאוד בשנים האחרונות, בין השאר עקב תוכניות ריאליטי שונות ששודרו בישראל, ושפכו אור על המקצוע המרתק הזה.

 

אמן חושים ליום הולדת

מופע של אמן חושים באירוע יום הולדת – טומנת בחובה פוטנציאל רב, ולכן הפכה זו לאטרקציה פופולארית באירועים כאלו. פרט לימי הולדת, אמני חושים מוזמנים גם לכנסים, ימי גיבוש, חתונות, בר מצווה ועוד. אילו יתרונות יש בהזמנת אמן חושים ליום הולדת?

 

התאמה לכל הגילאים

סביר להניח, שביום הולדת יהיה קהל מעורב מכל הגילאים, ולכן נחפש אטרקציה שתתאים לכולם. הטריקים שאותם מציגים אמני החושים, מסוגלים להדהים כל משתתף בקהל, ובמיוחד אם אמן החושים הוא מקצועי ויודע להתאים את המופע לקהל.

 

אמן חושים ליום הולדת – אטרקציה ייחודית

למרות שאמני חושים משתמשים במשפחות טריקים דומות, כמעט אף מופע לא ייראה אותו הדבר! אמני חושים משנים את הלהטוטים שלהם בהתאם לקהל, ולכן המופעים שלהם יהיו שונים גם כשמדובר באותו אמן!

 

אווירה מהנה

אמני חושים נוטים להשרות אווירה הומוריסטית ומהנה בעת המופע, והם עושים זאת באמצעות שילוב בדיחות קטנות, קטעי מעבר קומיים ותקשורת רציפה עם הקהל. אמן חושים שהוא מנוסה מספיק – מסוגל להחזיק את הקהל משועשע ומרותק במהלך כל המופע!

 

תשומת לב לחוגגת

כשאנו חוגגים יום הולדת – אנו רוצים להעניק לאדם החוגג את מלוא תשומת הלב המגיעה לו! אין דרך יותר מדליקה לעשות זאת, מאשר להזמין אמן חושים ליום הולדת, שיוכל לשתף את האדם החוגג בטריקים שלו! מדובר בחוויה בלתי נשכחת, מגבשת ומהנה, עבור החוגג והאורחים גם יחד!

 

מופע של אמן חושים ליום הולדת

מה צפוי לכלול מופע של אמן חושים שנזמין ליום ההולדת? ובכן, כל אמן חושים נוטה להשתמש בטריקים מעט שונים, אך יחד עם זאת נוכל למצוא משפחות טריקים זהות בין בעלי המקצוע. מה יכלול מופע של אמן חושים ברוב המקרים?

 

טלפתיה

טלפתיה היא תקשורת על חושית, המתרחשת ללא שימוש בחמשת החושים המוכרים לכולנו. אמני חושים יודעים להשרות טלפתיה בין משתתפים, וליצור סיטואציות מוזרות ומפתיעות במיוחד! דמיינו לעצמכם אדם היושב בעיניים מכוסות, ולפתע מרגיש נגיעה בברך – בעת שאמן החושים נוגע בברך של אדם אחר היושב כמה מטרים ממנו!

 

קריאת מחשבות עם אמן חושים ליום הולדת

אמני חושים מסוגלים לקרוא את המחשבות שלנו, ולנחש מספרים, צבעים, צורות, ואפילו משפטים שעליהם אנו חושבים! טריקים של קריאת מחשבות עשויים להיות מדהימים במיוחד, גם עבור האנשים הספקנים ביותר!

 

להטוטי קלפים

אמני חושים אוהבים להטוטי קלפים, ולכן הם תמיד מסתובבים עם חפיסת קלפים בהיכון! טריקים של קלפים הם זריזים, מפתיעים ומשעשעים, והם כוללים בין השאר קלפים שנעלמים ומופיעים במקומות בלתי צפויים, קלפים שמשתנים בצורה בלתי מוסברת, וקלפים שמנוחשים בדיוק רב ע"י אמן החושים!

 

קצת על חייו של אמן החושים

אמני חושים לומדים שנים רבות, על מנת לפתח את המיומנות שבה הם משתמשים לצורך מופעי החושים שלהם. מעבר למיומנות הדרושה להצגת הטריקים באופן חלק וזורם, עליהם גם לדעת לתקשר עם הקהל בצורה רציפה, לעניין אותו, ולשמור עליו מרותק וקשוב. מדובר במלאכה לא קלה, ומסיבה זו אמני חושים עוברים השתלמויות וסדנאות רבות, לפני שהם מגיעים למעמד הבמה והמופע!

 

בחירת אמן חושים ליום הולדת

כשאנו מחפשים אמן חושים ליום הולדת, אנו רוצים בעל מקצוע שיעניק לנו חוויה מושלמת! כיצד נדע לבחור בצורה נכונה מבין מגוון בעלי המקצוע בשוק? ובכן, אספנו עבורכם מספר טיפים שימושיים, שיוכלו לסייע לכם לבצע בחירה נכונה לקראת האירוע שלכם!

 

חפשו המלצה ממקור ראשון

המלצה ממקור ראשון, היא הטובה ביותר כשמדובר בבעלי מקצוע מכל סוג. אם יש לנו חבר או בן משפחה שכבר היה מרוצה מאמן חושים מסוים, זו תהיה הדרך הטובה ביותר לבחור!

 

עיינו בחוות דעת ממקורות שונים

גם אם אין בידינו המלצה ממקור ראשון, באפשרותנו לעיין בחוות דעת ממקורות שונים. הקפידו לא להסתמך על חוות דעת ממקור אחד, כיוון שזה מוריד מאמינותה. כך למשל, אנו יכולים לחפש חוות דעת באתרי אינטרנט, בפייסבוק, ואף ליצור קשר עם לקוחות קודמים של אותו אמן חושים.

 

צפו בסרטונים קודמים

צפייה בסרטונים מאירועים קודמים של אותו אמן חושים, תוכל לעזור לנו להבין מהי הרמה המקצועית שלו, כיצד הוא עומד מול קהל, ואיזו אווירה הוא יוצר בעת המופע. קישורים לסרטונים – לרוב נוכל למצוא באתר האינטרנט של אמן החושים, או דרך חיפוש השם שלו במנועי החיפוש.

 

בצעו פנייה טלפונית

אל תוותרו על הפנייה הטלפונית לאמן החושים או לאחד מחברי הצוות שלו, כיוון שדרכה תוכלו לבצע תיאום ציפיות, לברר לגבי הכנות דרושות, וכמובן – לבקש הצעת מחיר מפורטת לקראת האירוע שלכם!

 

השאלה איך נרצה לחגוג עם החברים הכי טובים שלנו בהגיענו לגיל 40, 50 או לכל גיל חשוב אחר זו לא שאלה פשוטה. מצד אחד ישנם ימי הולדת שלא תמיד תהיה להם משמעות חשובה עבורנו אך מצד שני ישנם ימי הולדת שאם לא נחגוג זה ייראה לנו כאילו משהו לא בסדר. רוב האנשים מעידים על כך שיום הולדת "עגול" הוא יום ההולדת החשוב עבורם ולכן ברור מדוע גם אתם רוצים לחגוג בהגיעכם לגיל כזה. השאלה היא איך עושים זאת ולפני הכול כדאי שתחשבו על האווירה שבה אתם מעוניינים. האם אתם רוצים לצאת עם בן הזוג לבד למסעדה טובה? או שאולי הייתם רוצים לנסוע איתו לחו"ל? אין ספק שיש אנשים שיבחרו את האופציה הזאת באירועים מסוימים. מצד שני, יש גם אנשים שירצו לאגד את כל החברים הכי טובים שלהם ביחד, לחגוג איתם ולהעביר איתם ערב בלתי נשכח. למעשה, ככל שעוברות עלינו השנים וככל שאנחנו מתבגרים אנחנו מבלים פחות ופחות עם החברים הטובים מהילדות. זה קורה בגלל העבודה המרובה והמשימות האינסופיות שאיתן אנחנו צריכים להתמודד, מה שאומר שיום הולדת עגול וחשוב זה הזמן הכי טוב להפיק ערב בלתי נשכח ומרגש, אז למה שלא תעשו את זה גם אתם?

 

מה הופך ערב למוצלח ומיוחד באמת?

האמת היא שיש הרבה דרכים שבהן תוכלו לבחור לחגוג את יום ההולדת הקרוב שלכם, אפילו אם אתם בני 70 או 80, כי השמיים הם הגבול מבחינת הפעילויות שתוכלו לעשות. לכן ברור מדוע גם אתם בדילמה, כי האם להזמין את החברים הכי טובים אליכם הביתה לארוחת ערב זה מספיק מיוחד? ברוב המקרים אנשים שרוצים לחגוג בגדול יגידו שזה לא מספיק ולכן, אם גם אתם מחפשים משהו מיוחד יותר, כדאי שתחשבו על הזמנת אמן חושים ליום הולדת. אמן חושים ליום הולדת זה מסוג אותם הדברים שעד שלא חווים לבד קשה להבין עד כמה הם מדהימים, אם כי היום כבר יש הרבה סרטונים שיוכלו לעזור לכם להבין במה דברים אמורים. אמן חושים יוכל להגיע לכל מקום שבו אתם נמצאים, כך שבין אם אתם רוצים לעשות את האירוע באולם ובין אם אתם עושים אותו בסלון ביתכם, אמן החושים יוכל להגיע ולשמח אתכם.

 

מה קורה במהלך הערב?

ראשית, קשה לענות על זה כי זה מאוד תלוי לאיזה אמן חושים אתם פונים, שכן לכל אחד מאמני החושים בישראל יש טכניקות עבודה מעט שונות. שנית, אם אתם מחפשים את אמן החושים הטוב ביותר ואם אתם רוצים ליהנות מערב שיהיה באמת בלתי נשכח, האדם שלכם הוא רון גליקסמן . אתם תראו שהוא יגיע בשמחה לכל אירוע שתזמינו אותו וזה לא משנה אפילו אם אתם חמישה משתתפים או עשרות אנשים. בכל מקרה רון גליקסמן יוכל להתמודד עם הקהל, להלהיב אותו ולרגש אותו לכל אורך הדרך, אז למה שלא תנסו את זה?

 

מה זה אומר להיות אמן חושים?

להיות אמן חושים זה אומר, לפני הכול, להיות אדם בעל רגישות מאוד גבוהה, שכן אי אפשר להצליח בכך בלי רגישות ובלי אהבה לאנשים. מדהים לראות כיצד אמן החושים רון גליקסמן נכנס לחדר, לא מכיר מראש אף אחד מהמשתתפים ובכל זאת מצליח לקרוא את המחשבות שלהם, להמם את הקהל ולעשות פעילויות שעוצרות את נשימת המשתתפים.

להיות אמן חושים זה גם אומר לקרוא את הקהל, להבין מה יכול להתאים ואיך להלהיב את המשתתפים, שכן יש הבדל בין מה שיכול להתאים לאירוע של אנשים בני 40 ובין אירוע של מי שחוגג יום הולדת 70.

לכן חלק מהמומחיות צריכה להיות בהתאמת המופע לאנשים שמשתתפים בו ואין ספק שגם בכך רון גליקסמן הוא הטוב ביותר. הוא מגיע עם שנים רבות של ניסיון שבהן הוא הופיע לא רק בארץ אלא גם בארצות הברית, מה שאומר שאין לו פחד קהל, יש לו כריזמה ויש לו יכולת מופלאה לעמוד מול אנשים ולרגש אותם.

 

הטכניקות השונות שבאות לידי ביטוי במופע

כפי שהוזכר לעיל, לכל אמן חושים יש דרך מעט שונה לעבוד ולכן, אם אתם רוצים לדעת מראש לקראת מה אתם הולכים ומה מצפה לכם, כדאי שתבחרו תחילה את אמן החושים שלכם. במקרה של רון גליקסמן תוכלו להיות בטוחים שמרגע תחילת המופע ועד סיומו לא תוכלו להפסיק לצחוק, פשוט בגלל האווירה הטובה.

ישנן לא מעט טכניקות שבאות לידי ביטוי במהלך המופע של רון גליקסמן, כמו לדוגמה, הרגע שבו הוא גונב לכם את המחשבות ואתם פשוט לא זוכרים שום דבר. תוכלו לראות כיצד רון גליקסמן יבחר מתנדב מהקבוצה, יושיב אותו במרכז החדר עם עיניים עצומות ופשוט רגע אחרי רגע יגרום לו לשכוח כל מה שהוא יודע.

הפעילות הזאת תתחיל משאלה פשוטה כמו "איך קוראים לך או בין כמה אתה" ולאט לאט אתם תראו כיצד המתנדב שיושב באמצע החדר פשוט שוכח הכול! אתם יכולים לתאר לעצמכם את התחושה המוזרה שבה אתם לא זוכרים אפילו איך קוראים לכם? או איך קוראים להורים שלכם שהביאו אתכם לעולם? בשנייה אחת רון גליקסמן יגרום לכם לשכוח הכול, אך אל דאגה, מהר מאוד הוא גם יחזיר לכם את המחשבות הגנובות ויגרום לכם להיזכר בכל מה שאתם יודעים על עצמכם ועל העולם.

 

ניבוי מספר נבחר

עוד פעילות מעניינת ביותר שרון גליקסמן עושה בדרך כלל בהופעות שלו היא כזו: שלושה משתתפים רושמים מספרים על נייר והמתנדב הרביעי מחבר בין כל המספרים. מה שמדהים זה שאת התוצאה של כל חיבורי המספרים הללו יכול רון גליקסמן לחשוף תוך שניות על גבי מעטפת נייר שלמעשה מחכה במקום כבר מתחילת הערב!

במילים אחרות, זה אומר שרון גליקסמן יוכל לדעת מראש, עוד לפני שהוא בכלל יתחיל את המופע, מה יהיה הסכום של כל המספרים ששלושת המתנדבים יבחרו! אם לכל המשחקים וההופעות האלה תוסיפו גם את העובדה שרון גליקסמן יודע לעמוד מול קהל, להלהיב אותו וגם להיות נחמד, הרי לכם מופע מקסים במיוחד ליום ההולדת הקרוב.

יש אנשים שמעידים על עצמם שהם לא לגמרי יוכלו להתחבר רגשית למופעים כאלה, כי מה זו בכלל טלפתיה ואיך יכול להיות שזה קיים? האם באמת יש אפשרות לדעת מה האחר חושב, ועוד בלי שמכירים אותו? עם זאת, מה שמדהים לראות זה שאפילו אנשים כאלה יוצאים מהסקפטיות שלהם ונכנסים לאווירת הערב הבלתי נשכח.

לכן, אם חששתם לרגע שחלק מהמוזמנים שלכם לא באמת יתחברו לאווירה, אתם יכולים להיות בטוחים שבמופעים של רון גליקסמן זה לא יקרה. העניין הוא שפשוט אי אפשר להישאר אדישים אל מול המופע הנפלא הזה, אז למה אתם מחכים?

 

טלפתיה בנגיעה

אחד מהדברים המוזרים ביותר שאפשר לחשוב עליהם, זה שאדם יושב במרכז החדר עם עיניים עצומות, אף אחד מהמשתתפים לא באמת נוגע בו אך הוא קופץ ומרגיש נגיעה. לא מאמינים שזה יכול לקרות? אם כך, כדאי שתזמינו לערב שלכם עוד היום את אמן החושים רון גליקסמן .

זה לא משנה איפה בגוף נמצאת הנקודה הרגישה שלכם כי בכל מקרה תוכלו להיות בטוחים שאתם תשבו לכם על כיסא, איש לא יגע בכם ועדיין תרגישו את אותה נקודה. כמובן שאם מוסיפים לכך גם דרך העברת מסרים מצחיקה ויפה כמו של רון גליקסמן, הרי לכם ערב שאי אפשר להפסיק להתגלגל בו מצחוק.

זו גם הסיבה לכך שהרבה אנשים מזמינים את רון גליקסמן לא רק בימי הולדת חשובים כמו יום הולדת 40 או 50, כי למה לצחוק ככה עם החברים הכי טובים רק פעם בכל כך הרבה שנים? אתם לא באמת צריכים לחכות לתירוץ כדי ליהנות מהופעות מקסימות וכדי ליהנות מטלפתיה מדהימה שכן רון גליקסמן יגיע אליכם גם אם מה שאתם רוצים זה רק לבלות ביחד, בלי שום תירוץ ובלי שום הסבר.

 

איתור קלף מתוך חפיסת קלפים

אם עדיין חסרות לכם פעילויות שונות שהן תוכלו ליהנות המופע הנפלא של רון גליקסמן, כדאי שתדעו שהוא יוכל לעשות לכם גם מופע מרהיב תוך שימוש בחפיסת קלפים. זה עובד באופן פשוט אך מדהים: אחד מהמשתתפים יושב במרכז החדר כאשר בידו חפיסה של קלפים ומנגד עומד אחד המשתתפים עם מעטפה ובתוכה קלף.

המשתתף שיושב במרכז החדר בוחר קלף אחד מתוך החשיפה והפלא ופלא – זה בדיוק הקלף שנמצא גם אצל האדם שמחזיק במעטפה! אין דבר מדהים יותר מאשר לראות את הדברים האלה קורים מול העיניים, לראות את ההתרגשות של כולם וגם לשמוע את הצחקוקים האינסופיים. בנוסף לכך, אמן חושים כמו רון גליקסמן גם יודע איך להעביר את המסרים ואיך להתאים את ההופעות השונות אל מי שיושב מולו.

לכן אתם יכולים להיות בטוחים שגם במקרה שלכם זה יהיה ערב מרגש במיוחד וההוכחה לכך תהיה שפשוט לא תפסיקו להיזכר בו ויהיה לכם נעים לדבר עליו עוד שנים רבות. תוסיפו לכל החגיגה הזאת גם מוזיקה טובה, אוכל שאתם אוהבים וקצת משקאות אלכוהוליים איכותיים והרי לכם חגיגת יום ההולדת שכל החיים חיכיתם לה!

 

מופע שמותאם אליכם אישית

מעבר לכל הדוגמאות שהעלינו כאן, כדאי שתדעו שאם תפנו אל אמן חושים מיוחד ומנוסה, הוא גם יוכל להתאים את הערב בדיוק למה שאתם בעצמכם רוצים. ראשית, לכל קבוצה של משתתפים יכול להתאים ערב בסגנון אחר ושנית, אין שום סיבה להתפשר על משהו שלא לגמרי ילהיב את המשתתפים.

לכן זה טבעי שנראה את רון גליקסמן עושה דברים קצת שונים כאשר מדובר על יום הולדת 50 של מישהו או כאשר הוא מופיע מול וועד עובדים. בנוסף לכך, גם השאלה כמה אנשים יושבים מולו תשפיע על בחירת הפעילויות השונות ואין ספק שכאשר עושים מופע כזה בקבוצה קטנה יותר יש משהו אינטימי ויותר נעים.

לכן, אם חשוב לכם שבאירוע הקרוב שלכם כל אחד מהנוכחים ישתתף, יתנדב בחלק מהמשימות ויהיה לרגע מרכז העניינים, אין ספק שעדיף לעשות ערב קצת יותר אינטימי ועם פחות אנשים. מצד שני, כאשר עושים מופע כזה להרבה משתתפים ניתן ליהנות מחגיגה מיוחדת במינה שגם יכולה להוביל לגיבוש בין המשתתפים עצמם.

לכן זה כלל לא מפתיע שיש גם בעלי עסקים שבוחרים להזמין לעובדים שלהם אמן חושים מקצועי כי יש בכל החוויה הזאת גם משהו מרגש, מגבש ואלמנט שמוציא את כולנו מהשגרה.

 

הומור ועברית נפלאה

אנשים רבים שעשו לא מעט חגיגות בשנים האחרונות ויצא להם להזמין מרצים אורחים או אומנים שונים יוכלו לספר לכם שלא תמיד ההופעות הללו מספיק טובות. למעשה לפעמים אמן, או מרצה, מרשה לעצמו לעמוד מול קהל גדול, לנסות להצחיק אך לדבר בעברית שאינה תקנית.

אוהבי השפה לא יוכלו לעמוד בכך ולא יוכלו לציין אירוע כזה בתור אירוע מוצלח וזו עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לכם לפנות אל אמן חושים כמו רון גליקסמן . לכל הופעה שלו, ולא משנה איפה היא מתקיימת, הוא מגיע עם מצב רוח טוב, מתלבש בצורה מכובדת ומקפיד לתת שירות נפלא למארחיו.

בכל זה הוא משלב גם עברית תקנית ויפה, מה שהופך את האירוע כולו למיוחד מאוד, מצחיק אך בו זמנית גם מכובד ויפה. לכן, אם חשוב לכם שיום ההולדת הקרוב שלכם, או המסיבה שאתם מתכננים, תהיה נפלאה, כדאי לפנות עוד היום לרון גליקסמן ולראות מה באמת יש לו להציע לכם.

 

הופעות טלפתיה בארצות הברית

רון גליקסמן הוא אמן חושים שמאז ילדותו הייתה לו משיכה אדירה לתחום הזה, מה שאומר שלא חסרות לו שנות ניסיון בענף. לאורך השנים הוא הופיע לא רק בישראל הקטנה שלנו אלא גם במקומות שונים בארצות הברית. הוא יוצא לסיבובי הופעות במטרה להרשים גם את הקהל האמריקאי ותוך כדי הופעותיו הוא גם מעביר מסרים חשובים פרו ישראלים ומעורר בצורה כזאת אהדה רבה ברחבי העולם למדינתו המקסימה.

הדרך בה הוא עושה יחסי ציבור לישראל מקסימה ומעוררת חיוך אצל כל קהל שבפניו הוא מופיע, מה שאומר שיש כאן גם מסר מעבר להופעה של אמן חושים רגיל. בנוסף לכל אלה, כדאי לדעת שרון גליקסמן גם שימש כמפקד ביחידת דובדבן, לחם וגם לקח חלק במבצע "צוק איתן".

על כל האירועים האלה הוא מספר גם בהופעות שלו בארצות הברי ובצורה כזאת מעורר אהדה, משתף מתוך סיפורי הגבורה שלו וחולק עם הקהל עוד רובד בחייו. נעים להיות נוכח בהופעה כזאת כי כך ניתן להכיר קצת יותר לעומק את האדם שעומד מולנו ולא רק להתרגש מהאופן המקסים שבו הוא מעביר את ההופעה כולה.

 

האם זה יכול להתאים גם לילדים?

אנשים רבים תוהים הם כדאי יהיה להזמין אמן חושים גם ליום הולדת של הילדים, כמו לדוגמה לבת מצווה או לבר מצווה. כדאי לדעת שהתשובה בהחלט חיובית, אם כי גם כאן כדאי יהיה לבדוק לאיזה אמן חושים אתם מתקשרים. כדי לעמוד מול קבוצה של ילדים צעירים יותר צריך סוג אחר של כישרון, כי אם יש משהו בטוח, זה שהנוער של היום משתעמם מאוד מהר.

לכן ברור מדוע לא כל אמן חושים יוכל לעמוד מול הילדים הצעירים ולגרום להם להתרגש במקום להסתכל בכל רגע בטלפון הנייד. לעומת זאת, אם תתקשרו לרון גליקסמן ותזמינו ממנו הופעה שמיועדת לבר המצווה או לבת המצווה של הילדים שלכם, תוכלו להיות בטוחים שאתם במקום הנכון.

כפי שהזכרנו לעיל, אחת מהמעלות הנפלאות שלו, מעבר להיותו איש מקצוע מוביל, היא להתאים את ההופעה לקהל. לכן זה ברור שמול נערים צעירים רון גליקסמן יופיע בצורה אחרת לגמרי מאשר מול מבוגרים, אך מה שבטוח זה שאף אחד לא יוכל להישאר אדיש אליו. למעשה אתם תתפלאו לראות את הילדים שלכם מרותקים כל כך אל מישהו שעומד מולם, מה שאומר שלא תצטערו ותראו שהם יתלהבו מאוד מהפתעה כזאת שתעשו להם.

 

הופעה מיוחדת למסיבת רווקות בלתי נשכחת

עוד סיבה טובה להזמין אמן חושים שיהפוך את הערב שלכן לאירוע בלתי מוצלח, הוא אם אתן נשים שחוגגות מסיבת רווקות לאחת מהחבר'ה. בדרך כלל באירועים כאלה המטרה הכי גדולה היא לשכוח את כל מה שבחוץ, לחגוג ולצחוק עד אור הבוקר, אז למה לא לעשות את זה בדרך הכי מרגשת שאפשר?

רון גליקסמן ישמח להגיע לכל מקום שבו אתן עושות את מסיבת הרווקות שלכן ולהשתתף בערב המיוחד של החברה שהחליטה להתחתן. הוא יוכל לתאם עם מארגנות האירוע מראש את ההופעה ולהתאים אותה לנושא: חתונה ומסיבת רווקות. באירועים כאלה בדרך כלל הצחוק הוא המרכז ואין ספק שכל הנשים שתשתתפנה באירוע לא תוכלנה להפסיק להתרגש ולהתפעם מכל מה שקורה בחגיגה.

השילוב שבין אלכוהול, מוזיקה טובה ואינספור הופעות, טריקים וטכניקות שבאות לידי ביטוי בהופעתו ש אמן החושים זה מה שצריך כדי להבטיח שהערב יהיה מוצלח במיוחד. לכן, אם אתן רוצות להעניק לחברה שלכם חוויה מוצלחת ואם אתן רוצות שכולם לא יפסיקו לדבר על האירוע שעשיתם, אמן חושים הוא האדם שכדאי להזמין לחגיגה.

 

כמה עולה חגיגה כזאת?

כמובן שכל מי שרוצה להזמין אמן חושים, בין אם זה את רון גליקסמן ובין אם זה כל אמן חושים אחר, רוצה גם לדעת לאיזו הוצאה כלכלית הוא נכנס. לכן ברור מדוע גם אתם תוהים לגבי העניין הזה, כי מה פתאום שתשקיעו הון עתק באירוע הקרוב שלכם?

כדאי לדעת שיש מגוון רחב של מחירים בתחום הזה ולכן, אם אתם רוצים לדעת שאתם עומדים בתקציב שעליו החלטתם מראש, כדאי שתפנו לקבלת הצעת מחיר עוד היום.

הרבה פעמים הגורמים שיוכלו להשפיע על המחיר אותו יבקש אמן החושים קשורים לשאלה כמה אורחים יש, כמה זמן תרצו שההופעה תימשך, האם תרצו את שהאמן ישלב באירוע כמה שיותר פעילויות ואיפה בארץ צריך להתקיים המופע.

מה שבטוח זה שאם אתם רוצים להדהים את האורחים שלכם ואם אתם רוצים שיישאר לכם טעם של עוד מהאירוע הקרוב, אמן חושים ליום הולדת זו בחירה נפלאה.

 

מדוע צוות העובדים שלכם צריך אתנחתא שכזו?

אתם מנהלים צוות שלם על עובדים ורואים שלמעשה הקשר בין העובדים אינו מספיק טוב? אם כך, זה בוודאי השלב שבו אתם מתחילים לחשוב על פעילויות שונות שיכולות אולי להתאים לעובדים שלכם.

המחקרים לא משקרים כשהם מדברים על כך שעובדים מגובשים נותנים מעצמם יותר לטובת הצלחת העסק, מה שמעורר את השאלה איפה זה משאיר אתכם ומה כדאי לעשות בנידון. האמת היא, שגם במקרה כזה להזמין אמן חושים זו בחירה נהדרת, כי מה יכול להיות מהנה יותר עבור צוות העובדים שלכם?

לערב אחד הם ישבו כולם ביחד, הרחק מהמשרד, באווירה אחרת וטובה ויעשו רק דבר אחד: יצחקו ביחד. לראות שכל אחד מהעובדים מתנדב למשימה אחרת, לצחוק איתו ולהישאר המומים אל מול אמן חושים כמו רון גליקסמן זה משהו שיכול לגבש מאוד בין אנשי הצוות שלכם. אתם תראו שאחרי אירוע כזה, כשהעובדים שלכם יפגשו שוב בסביבת העבודה שלהם, התקשורת ביניהם תהיה שונה.

לכן זה לא מפתיע לגלות שוועדי עובדים במקומות כמו בנקים, חברות הייטק ועוד פונים ומזמינים הופעות כאלה, כי למה לא בעצם? זה נכון שתמיד תוכלו לקחת את העובדים שלכם לעוד ערב של שירה בציבור אך אם אתם יכולים להעניק להם עוד ערך מוסף בערב הגיבוש, אז אין ספק שזה כדאי.

המחשבה על כך שאפשר להמם אנשים עם החושים היא מחשבה מלהיבה ביותר וכאשר רואים את הדברים מול העיניים מבינים שזה פשוט מסעיר. התקשרו עוד היום לרון גליקסמן ותראו שתצאו מרוצים, כי לכל אירוע עם אנשים רבים אמן חושים זו בחירה טובה שיכולה להיזכר לתמיד.