חתונה. מה המילה הזו אומרת לכם? זוגות רבים חולמים על חתונה גדולה ורבת משתתפים, ומתכננים אותה עוד הרבה לפני שהמיועד או המיועדת נמצאים בכלל בסביבה… אך לא תמיד רוצים דווקא חתונה גדולה ומפוארת. לעיתים קרובות, דווקא חתונות קטנות ואינטימיות הופכות להיות פופולאריות יותר. אפשר לערוך חתונות מסוג זה במגוון סוגים של אולמות וגני אירועים, ויש להן יתרונות רבים מאד.

 

אולם אירועים לחתונה קטנה

כאשר עורכים חתונה קטנה, האפשרויות למקום שבו היא תיערך הן רבות ומגוונות. אולמות גדולים ישנם במספר מועט ברחבי הארץ, אך אולמות קטנים קיימים למכביר. אפשר לבחור באולם שאינו מיועד מלכתחילה דווקא לעריכה של חתונות, ולהסב אותו כמתאים לחתונה בעזרת עיצוב מתאים והתאמות נדרשות שונות אחרות. ישנם גם אולמות וגני אירועים קטנים אשר מיועדים מלכתחילה לעריכה של חתונה קטנה ואינטימית ללא משתתפים מרובים. האולמות הללו מכילים כל מה שאולם לחתונה צריך להכיל, אך בקטן, עם מקום למספר מועט יותר של משתתפים, בהתאם לרצונם של בני הזוג. הגודל של חתונה כזו משתנה בהתאם למשפחות של בני הזוג, ונע בין עשרות בודדות של משתתפים למאות בודדות.

"גם בהזמנה של הקייטרינג, חשוב לבחור בקייטרינג קטן יותר, שמספק את מספר המנות הדרוש לכם ולא דורש הזמנת מינימום שגדולה ממספר המוזמנים לחתונה."

 

את מי מזמינים לחתונות קטנות?

חתונה קטנה היא חתונה שמזמינים אליה רק אנשים קרובים. בעוד שלחתונה גדולה מזמינים פחות או יותר את כל מי שבני הזוג מכירים או הכירו לאורך כל שנותיהם, הרי שבחתונות קטנות ישתתפו רק בני משפחה, חברים קרובים ומספר אנשים חשובים אחרים, ותו לא. בניגוד למה שניתן לחשוב, דווקא חתונות כאלה יכולות להיות שמחות יותר ומאושרות יותר, מכיוון שהאנשים שמגיעים בפועל לחתונה הם אנשים שאכפת להם באמת מבני הזוג, ולא אנשים שמופיעים רק מפאת הנימוס המתבקש. לכן, זוגות רבים מעדיפים לערוך חתונות קטנות, וליהנות מקרבתם של האנשים האהובים עליהם באמת, ללא הפרעות חיצוניות, ביום המיוחד שלהם.

 

איך מתאימים את האולם לחתונה?

כאשר עורכים חתונה קטנה באולם שאינו מיועד לכך מלכתחילה, חשוב להתאים את האולם לדרישות של החתונה. גם בחתונות קטנות ישנו קייטרינג מקצועי, מוסיקה מתאימה, ריקודים וכן הלאה, אלא שחשוב להתאים את כל אלה לממדים של האולם הקטן. את זאת ניתן לעשות באמצעות הזמנה של די.ג'יי בודד ולא להקה מלאה, באמצעות עריכה של השולחנות בצורה קומפקטית יותר, על מנת להותיר מספיק מקום לרחבת ריקודים, וכן הלאה. גם בהזמנה של הקייטרינג, חשוב לבחור בקייטרינג קטן יותר, שמספק את מספר המנות הדרוש לכם ולא דורש הזמנת מינימום שגדולה ממספר המוזמנים לחתונה. עיצוב האולם באירוע קטן יכול להיות פשוט וגם זול יותר מעיצוב של אולם בחתונה גדולה ומפוארת, והמראה עדיין מושלם ויפהפה, מתאים בדיוק ליום המיוחד של בני הזוג. מלבד זאת, חשוב לדאוג שיהיה באולם הקטן מקום מתאים לחדר ייחוד, למשל, מקום נוח לעריכת הכתובה, מקום לאחסון של מתנות ו/או צ'קים שמתקבלים במהלך החתונה, וכל פרט אחר שחשוב לבני הזוג ולמשפחה, על מנת לערוך את החתונה בצורה מושלמת.