פייסבוק היא בין הרשתות החברתיות המשמשות בתור כלי עזר מוצלח לשיווק העסק שלכם.
האלגוריתם של הרשת מאפשרת לסנן תכנים בהתאם לאינטראקציה שאנחנו יוצרים בה ובהתאם לתחומי העניין שלנו, ועל כן אפשר לנצל זאת לטובת פרסום התכנים שלנו שבעזרתם
נוכל למשוך לעסק קהל לקוחות שימקסם את הרווחים ולהגיע ליעדים שהצבנו לעצמנו אבל כדי לעשות זאת, נצטרך לשים לב לכמה דברים.
מה חשוב לעשות כאשר בונים אתר לקוסם ומפרסמים אותו בפייסבוק?
זה לא סוד שעסקים שלא נוכחים באינטרנט מאבדים קהל יעד פוטנציאלי רחב, ולכן בעלי עסקים קטנים וגדולים רבים הבינו את התועלת שעומדת מאחורי פרסום בפייסבוק, ועל כן הם מקדישים זמן, אנרגיה וכסף כדי להגדיל את קהל הלקוחות שלהם דרכו בצורה משתלמת ורווחית.
בין אם מדובר בבניית אתר תדמית או בבניית חנות וירטואלית או שניהם יחד, יש לשים לב לכמה דברים חשובים שיש לעשות כאשר בונים אתר ומפרסמים אותו בפייסבוק.
בניית דף עסקי בפייסבוק
שלא כמו בדף פרופיל אישי רגיל, בדף עסקי יש לנו אפשרות לעקוב אחר המודעות שאנחנו מפרסמים ואחר כמות המעורבות שיש לכל מודעה או פוסט, אפשר ממש לנתח את הפעילות שלנו, להסיק מסקנות ולהשתפר בהתאם.
הגדרת המטרה של הפרסום
לכל עסק כזה או אחר יש מטרות שונות, ולכן כדאי לדעת מה בדיוק אתם רוצים להשיג מהנוכחות הדיגיטלית שלכם.
יש הרבה דרכים שבהן הפרסום יכול לעזור לעסק שלכם כמו בניית קשרים ברשתות החברתיות, בניית קמפיינים שיווקיים, מכירה באינטרנט, מציאת לקוחות חדשים או שימור לקוחות קיימים ועוד, לכן כדאי להגדיר מטרה ברורה שתוביל אותנו לבחון יעדים ברורים וכמו גם להיעזר במערכת הפרסום של פייסבוק.
מערכת פרסום זו מאפשרת לנו לבחור בסוגים שונים של קמפיינים כמו: גיוס לידים, הגברת מעורבות, המרות ואפילו קמפיין שמיועד לפרסום אתרים, ולכן כדאי להגדיר את מטרת הפרסום.
קביעת תקציב לקמפיין
כל קמפיין פרסומי כזה או אחר, מבוסס על שיטת תשלום פר קליק, זאת אומרת שכאשר אדם מגיע למודעה שלנו ולוחץ עליה, רק אז נגבה מאתנו התשלום בעבור ההקלקה.
לפיכך, שאלה שנשאלת לא פעם ולא פעמיים בקרב אנשים שעושים פרסום ממומן לעסק שלהם היא ״כמה להשקיע עבור קמפיין״, זאת שאלה חשובה משום שקביעת תקציב נמוך מידי לא יניב תוצאות מספקות ותקציב גבוה מידי עלול להיות יקר ולא רווחי מספיק, ולכן צריך לקבוע תקציב מחושב.
פרסום אתר בפייסבוק – על מה לשים דגש?
אז הבנו שפרסום דרך הפייסבוק הוא אסטרטגיית שיווק שיכולה להביא לתוצאות הצלחה גבוהות לעסק, ולהביא אותו לידי מודעות בקרב קהל היעד שאנחנו מכוונים אליו, ולכן כדאי לשים דגש רב על תכנון מוקפד של התהליך על מנת שנוכל לעשות זאת באופן המדויק ביותר שיעניק לנו תוצאות לטווח הארוך.