כל משתמש ברשת חברתית מכיר את התחושה שהוא הגיע למספר המקסימלי של העוקבים. מיד לאחר הפתיחה שאנחנו רואים עלייה מתמדת במספר העוקבים אבל מגיע זמן שבו מספר העוקבים שלנו מפסיק לעלות. אם אתם משתמשים בטיקטוק כדי לפרסם, אסור לכם להגיע למצב הזה. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין איך להגדיל את מספר העוקבים שלכם.
שימוש עסקי בטיקטוק
עוד לפני שניתן לכם את האסטרטגיות הבסיסיות שיעזרו לכם להגיע למספר גדול יותר של עוקבים, הדבר שהכי חשוב להבין הוא ששימוש בטיקטוק לצרכים עסקיים אינו דומה לשימוש פרטי בטיקטוק. כל עוד אתם רק רוצים לשתף את החברים שלכם בתכנים, אין סיבה שתתעסקו יותר מידי עם ניהול טיקטוק. ברגע שמדובר על שימוש עסקי, הראש שלכם צריך להיות מכוון בכיוונים אחרים.
צרו תוכן ויראלי
הדבר הראשון שעליכם להבין שאתם לא יכולים להעלות תוכן פשוט. כולכם בוודאי נתקלים כל הזמן בתכנים וויראליים, ואתם צריכים להבין שהתכנים הללו הם כאלה לא במקרה. מוזיקת רקע, כתוביות, אימוג'י ועוד הם רק חלק ממה שגורם לאותם סרטונים להגיע לרמת תפוצה חסרת תקדים. המטרה שלכם היא לייצר תוכן בעל אופי דומה, ולשם כך נסו להבין איך התכנים עוברים את קהל העוקבים.
ניהול מקצועי
ליצור תוכן ויראלי זה לא דבר פשוט, במיוחד כאשר אנחנו צריכים לעשות את זה לאורך זמן. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לכם ללכת על האופציה של ניהול טיקטוק. במקום להשקיע כסף רב בפרסום עסקי, כל מה שאתם צריכים זה פשוט למסור את חשבון הטיקטוק שלכם לאנשי מקצוע. המחיר יהיה נמוך יותר, אולם התוצאות תהיינה טובות הרבה, לרבות עלייה מתמדת במספר העוקבים שלכם.
שימוש בהאשטגים
התכנים שאתם מעלים צריכים להיות תחת תגיות מסוימות. המטרה של התגיות היא כפולה. מצד אחד, התגיות יאפשרו למי שמתעניין בתחום מסוים לדעת שאתם מעלים תכנים בתחום הזה, וכך סביר להניח שהוא יהפוך להיות עוקב שלכם. בנוסף, התגיות מסמנות לאלגוריתם של טיקטוק שיש פה תוכן שעשוי לעניין חלק מהמשתמשים, והוא כבר ידאג שהתוכן הזה יופיע להם בעמוד.
קניית עוקבים
הדבר האחרון שהיינו ממליצים לכם לעשות הוא קניית עוקבים. נכון, קנייה של עוקבים היא סוג של מוצא אחרון, ותמיד טוב שהעוקבים שלכם יהיו אמיתיים, אולם במקרה הצורך זו אופציה שכדאי להכיר. בקניית עוקבים אתם מגדילים בבת אחת את מספר העוקבים שלכם, מה שיאפשר לכם ליצור באזז גדול יותר סביב החשבון, ויוכל למשוך אליכם גם עוקבים אחרים, הפעם כאלה שבאמת קיימים.
לסיכום
בתור משתמשים בטיקטוק, המטרה שלכם היא להגיע לכמה שיותר עוקבים. האתגר הזה הולך ונעשה מורכב עם הזמן. לאור זאת, ההמלצה שלנו היא למסור את חשבון הטיקטוק שלכם לניהול מקצועי. בצורה הזו תוכלו להגיע לרמת חשיפה גבוהה במחיר נמוך יותר.