אטרקציות לילדים שחייבים בכל מסיבת סיום שנה"ל

לא משנה אם הילדים מסיימים גן או מסיימים שנה בבית ספר, ישנן אטרקציות שיתאימו באופן מושלם למסיבת סוף שנה מבלי להשקיע מאמץ והרבה כסף ובכל זאת לחגוג בצורה בטיחותית ומהנה. אלו אטרקציות חייבים בכל מסיבת סוף שנה? על כך המאמר הבא.

 

מתנפחים כדי להוציא מרץ

מסיבת סוף שנה מלהיבה שבה הילדים פעילים ומוציאים מרץ המתאימה לגילאי 3-15 יכולה להיות משודרגת ולשלב מתנפחים שונים בהתאם לקבוצת הגיל. אין צורך לשלם למפעיל. כיום ניתן להזמין בקליק את המתנפחים הרצויים בכל גודל, צבע וצורה ולהתאים אותם לשטח ולגיל החוגגים.

למשל, מתנפחים כמו ג'מבורי, מגלשה או טירה יתאימו לגילאי 3-4. מתנפחים מאתגרים יותר הכוללים טיפוס או מגלשות מורכבות יתאימו לבוגרים יותר. ניתן להזמין מתנפחים למים במידה וחוגגים מסיבת סוף שנה בבריכה לגיל הבוגר יותר או להזמין מתנפחים למשחק כמו קליעה למטרה, איקס עיגול, כדורגל, כדורסל וכד'.

מבחינת הזמינות מומלץ לבחור בחברה שיש לה מתנפחים נגישים וזמינים מכל הסוגים. אך יותר מכך יש להקפיד על הבטיחות. המתנפחים חייבים לשאת תו תקן ולהיות מתוחזקים. ישנן חברות המשכירות מתנפחים שניתן לשנע ברכב הפרטי ולנפח עם מפוח בשטח המסיבה. ההמלצה היא לבחור חבילה הכוללת מספר מתנפחים וגנרטור על מנת שיוכלו לפעול בשטח ללא נקודות חשמל.

באתר של https://poza-jump.co.il ניתן למצוא את כל המידע הדרוש.

 

מכונות מזון בשביל הטעם

פעילות סוף שנה בכל גיל צריכה להיות מלווה בכיבוד. בדרך כלל הוועד מחלק בין ההורים מטלות אוכל וכלים חד פעמיים אבל תמיד ישנם הורים "ששוכחים" להכין, כאלו שאין להם זמן וכאלו שאין להם כוח. הפתרון האידיאלי הוא להזמין בזול מכונות מזון ולתפעל אותן באופן עצמאי בקלות רבה.

מכונות כמו: לחמנייה ונקניקיה, פופקורן, סוכר, קרפ, צ'יפס, ברד ושתיה מגיעות עם כל המרכיבים והמוצרים הדרושים. היכולת לנייד אותן ברכב הפרטי ולתפעל אותן לבד מורידה את עול הכנת הכיבוד של ההורים במסגרת החינוכית. בנוסף, הזמינות שלהן גבוהה ואם מזמינים אותן מחברת השכרה אמינה הן יהיו מתוחזקות בהתאם. ההמלצה היא לשלב חבילה הכוללת מתנפחים ומכונות מזון וכך לחסוך בעלויות.

 

פינת יצירה לילדים

כאשר מזמינים אטרקציה כמו מתנפחים או אטרקציה אחרת הכוללת פעילות גופנית, צריך תמיד לאפשר לילדים שרוצים לנוח ולהתאוורר אך בכל זאת להיות עסוקים, לעשות כן. ההמלצה היא להכין פינת יצירה בשטח כאטרקציה להפוגה וכך גם לא יהיה עומס בעמדת המתנפחים.

יש לדאוג למחצלות או שולחנות וכיסאות, חומרי יצירה כמו: דפים, צבעים, מספריים, דבק, אלמנטים להדבקה, פלסטלינה וכד'. אפשרות שניה היא לקנות טיקטים מוכנים של יצירה ולחלק לילדים בפינת היצירה כדי שיצרו מהם על פי הוראות היצרן. לחילופין, ניתן להקים פינת טבון לאפיית פיתות ולהכין עם הילדים בצק לפיתות בטבון.

מתנפחים בבריכה