6 אטרקציות שאפשר לעשות בתל אביב

תל אביב היא העיר שבה ניתן לבלות 24/7 באטרקציות שונות המותאמות לזוגות, משפחות או לקבוצות.

למרות שישנן שפע של אטרקציות ואפשרויות בילוי, בחרנו עבורכם את 6 האטרקציות המובילות ביותר בעיר – על כך במאמר הבא.

 

1 – בילוי במכון ספא מפנק

בתל אביב ישנם בתי מלון מכל הסוגים המאפשרים לינה ופינוק במרכז העיר או לצד חוף הים. מדובר על מלונות בוטיק מפנקים המעניקים שירותי ספא גם לאורחים שאינם לנים בהם. ניתן ליהנות מטיפול של מסאז בתל אביב הכולל אף ארוחת בוקר או בראנץ. ניתן לרכוש חבילות זוגיות בין אם מדובר על אמצע השבוע ובין אם על סוף השבוע. יתרה מכך, כאשר מדובר על מלון בוטיק תל אביב היא המקום המצוין להתנסות בכך ולשלב גם סיורים ובילויים נוספים.

 

2 – סיור אוכל בתל אביב

בתל אביב מצויים השווקים הכי שווים והכי צבעוניים ביניהם שוק הכרמל, שוק התקווה, שוק לוינסקי ועוד. ניתן להזמין סיורי טעימות מודרכים ולהכיר לעומק באמצעות כל החושים את תל אביב האמיתית. סיורי אוכל כאלו יכולים להיות חוויה יוצאת דופן לקבוצות ופרטיים מכיוון שיש להם ערך מוסף ומפגש עם דמויות אותנטיות מתל אביב.

 

3 – בילוי עם כל המשפחה בפארק שעשועים

האטרקציה המשפחתית הבולטת ביותר הוא הלונה פארק בו ניתן למצוא מתקנים אטרקטיביים ומאתגרים לילדים ולמבוגרים כאחד. בילוי של יום שלם בלונה פארק יהיה חוויה בלתי נשכחת שבה הילדים יוציאו מרץ ויוכלו לשחק והמבוגרים יחזרו לילדות וייהנו בפעילות משותפת עם ילדיהם.

 

4 – להכיר מקרוב את המוזיאונים הכי שווים

תל אביב היא עיר המשופעת במוזיאונים המציגים תערוכות קבועות ומתחלפות. בנוסף, ישנם לא מעט מוזיאונים פעילים לילדים. ניתן למנות מוזיאונים כמו: מוזיאון הארץ, המוזיאון לאומנות, בית ראובן רובין, מוזיאון נחום גוטמן והמוזיאון של אילנה גור. כמו כן ישנם מוזיאונים למורשת טבע והיסטוריה כמו מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט, מוזיאון הפלמ"ח, מוזיאון ההגנה וכד'.

 

5 – חופי הים ונמל תל אביב

לצד מבני התרבות והשווקים הצבעוניים ניתן לערוך טיול בנמל תל אביב, ליהנות ממופעי רחוב, מסעדות דגים ולצעוד עד ליפו העתיקה. ניתן להשכיר אופניים, קורקינט חשמלי או סגווי או לעסוק בספורט ימי כמו סאפ על המים וגלישה. במקביל כל מה שתצטרכו הוא בגד ים ומגבת כדי להשתזף על חופי הים המרהיבים ולנשום אוויר צח.

 

6 – מופעי תיאטרון בתל אביב

בתל אביב ניתן לצפות במופעי תרבות בתיאטראות הטובים ביותר המציגים הצגות חדשות. בין אם בחרתם בתיאטרון הבימה, הקאמרי ובין אם בבית לסין, מומלץ לרכוש כרטיסים מראש ולבדוק אלו הצגות משחקות. בפארק הירקון או בתיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער ניתן אף לצפות בהצגות לילדים ובמופעי מחול המותאמים לגילים שונים. לסיכום, תל אביב היא עיר ללא הפסקה בה ניתן למצוא תמיד מה לעשות.

 

מסאז