האם קוסמים משתמשים ביכולות הרמקולים כדי לתעתע את הצופים?

בתקופה האחרונה, אנחנו רואים קוסמים בכל מקום. על גבי המסכים, באירועים חברתיים, אירועי חברה ואפילו בהופעות רחוב ספונטניות. לא מזמן, מצאנו את עצמנו תוהים לגבי השימוש של הרמקולים בקרב הקוסמים הללו. הסיבה לכך היא שאנחנו תמיד מנסים לפענח את סודות הקוסמים, ולרגע חשבנו שיש שם קאץ' שיכול לעניין אותנו. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל המידע שנגלה לעינינו בזמן שערכנו בירור מעמיק בנושא.

 

רקע אודות הבירור שלנו

רגע לפני שנגיע לעניין שלשמו התכנסנו כאן היום, חשוב לנו לציין בפניכם איך בכלל הגענו לשאלה הזו. יש לנו חברים שעובדים בחברה שמוכרת רמקולים בתל אביב. החברים האלה ציינו בפנינו שלאחרונה קרה להם מקרה מוזר. ביום אחד שגרתי כביכול, הגיעו אל החנות 3 אנשים שונים, שלא הכירו אחד את השני וכל אחד מהם הציג את עצמו כקוסם. חשוב לציין שכל אחד מהם הגיע בשעה אחרת במהלך היום. המשותף ל-3 האנשים הללו, פרט למקצוע שלהם זו העובדה שהם כולם חיפשו דבר אחד – רמקולים (טוב, זה די ברור, מדובר בחנות של הגברה, כך שהם לא אמורים לחפש שם שרביט קסמים או משהו כזה). בכל אופן, במהלך החיפוש שלהם אחר רמקולים, העובדים ראו שהם בוחנים את הרמקולים באופן מוזר ביותר.

 

למה המידע הזה אמור לעניין אתכם?

סביר להניח שסיימתם לקרוא את הפסקה הקודמת ואתם רוצים לשמוע את המשך הסיפור. אז הנה:
אותם שלושת הקוסמים, בדקו את הרמקולים מכל הכיוונים, הם אפילו ביקשו להרים את הרמקולים ולהניח אותם על כיסא מוגבה ובדקו כל מיני דברים מתחתיהם. הדבר גרם לעובדים (שהם כאמור, החברים שלנו) לחשוד שמדובר כאן בעניין שקשור לטריקים של קוסמים. בגלל שאנחנו מאוד אוהבים מופעי קוסמות ומופעים של אמני חושים, החלטנו לבדוק את הדבר לעומק. שאלנו אנשי במה אחרים (זמרים, להקות ועוד) איך הם משיגים את הרמקולים שלהם להופעות. מסתבר שרוב האמנים לא מגיעים לחנויות בכלל, הם מבצעים השכרה של מערכת הגברה דרך אתר האינטרנט הבא: https://www.idanvip.co.il. הדבר גרם לנו לתהות – למה דווקא הקוסמים בוחרים להגיע לחנויות ולבדוק את הרמקולים מכל צד?

 

בואו נגלה אחת ולתמיד – האם קוסמים משתמשים ברמקולים כדי לתעתע אותנו?

והנה הרגע שכולנו חיכינו לו – רגע הגילוי. מבירור שערכנו עם קוסם מתחיל, התברר לנו שהתשובה לשאלה שלנו היא כן. הוא לא הסכים לפרט בפנינו בדיוק מה זה אומר ואיך הקוסמים בעצם משתמשים ברמקולים כדי לתעתע אותנו, אבל הוא נתן לנו את שלושת הרמזים הבאים:

  • כובע
  • פרחים
  • צינור

ישבנו שעות ארוכות וניסינו להבין מה הקשר בין שלושת הרמזים הללו לבין השימוש ברמקולים כמתעתע את הקהל. אנחנו מודים שלא הגענו עדיין למסקנה. אם אתם תדעו את התשובה לשאלה, נשמח שתיידעו אותנו בהקדם האפשרי.