איך חוגגים יום נישואין ראשון יחד

אין הרבה אירועים מיוחדים ומרגשים כמו יום הנישואין הראשון.

חלפה שנה מאז החתונה, אתם גם זוג לכל דבר וסביר להניח שהיו לכם גם לא מעט משברים בשנת הנישואין הראשון.

לכן, עכשיו, כשמגיע היום שלכם בשנה, בהחלט כדאי לחגוג את האירוע, רק נשאלת השאלה: איך?

 

מתנה קטנה שתמיד מעלה חיוך

אחד מהדברים הכי חשובים שצריך לזכור ביום הנישואים, זה פשוט לתת תשומת לב יפה ומרגשת לצד השני. זה לא משנה אם השנה האחרונה הייתה מרגשת במיוחד ושמחה או שזו הייתה שנה קשה. מה שבטוח זה שמתנה קטנה תמיד תעלה חיוך. מתנה קטנה ליום הנישואין באה לומר שאתם זוכרים, שאתם מתרגשים ושהייתם חוזרים עכשיו לאותו ערב חתונה מהמם. לכן משלוח פרחים חינם בירושלים, כי מי לא היה שמח לקבל פרחים לרגל יום הנישואין הראשון שלו?

 

מה עוד כדאי להוסיף לזר הפרחים?

אם חשבתם לרגע לשלוח רק זר פרחים, כדאי שתדעו שהיום אפשר להוסיף לחגיגה הזאת עוד הפתעות שונות, ואין ספק שיום הנישואין שווה את ההשקעה הזאת. תוכלו להוסיף לזר הפרחים גם בלונים, שוקולדים או יין איכותי, אז למה לא? מדובר על מתנה מקסימה שיכולה להיות פתיחה נפלאה לחגיגות יום הנישואין שלכם, כך שבהחלט כדאי לקחת זאת בחשבון. בנוסף, אפילו אם אתם נזכרים באמצע הלילה שתרצו לשמח את בן הזוג שלכם, תוכלו לעשות זאת, כי היום ניתן להזמין זרי פרחים גם בשעות הקטנות של הלילה. למעשה, תוכלו להזמין את זר הפרחים ואת כל שאר ההפתעות ישירות מאתר האינטרנט שבו אתם בוחרים, מה שיהפוך את ההזמנה להרבה יותר קלה ונוחה.

 

אל תשכחו לחגוג עם אוכל טוב

מה שכן חשוב לזכור, זה שאומנם לשלוח מתנה קטנה כמו זר פרחים לבן הזוג האהוב זו בחירה נפלאה, אך לרוב זה לא יספיק. לכן, אם אתם יכולים גם ללכת ביחד למסעדה טובה, או להזמין הביתה את האוכל שאתם הכי אוהבים, למה שלא תעשו זאת? זו תמיד יכולה להיות תוספת נפלאה לחגיגת יום הנישואין הראשון שלכם, כי אין כמו אוכל טוב כדי לשמוח ביחד.

 

צאו לחופשה רומנטית ביחד

לבסוף, עוד טיפ חשוב שנשמח לתת לכם, הוא לא לוותר על החופשה שלכם ביחד. יכול להיות שבשנה האחרונה לא היה לכם זמן לחופשות ולא באמת ביליתם ביחד. לכן, אם אתם יכולים לקחת את יום הנישואין הזה ולהפוך אותו לבילוי של ממש, למה שלא תעשו זאת? זה לא משנה אם תבחרו לנסוע לצימר מיוחד בשישי-שבת או שתיקחו חופשה באמצע השבוע. מה שבטוח זה שמחופשה כזאת תחזרו עם כוחות מחודשים לזוגיות שלכם. אתם תראו שלא תצטערו אם תשקיעו ככה בחגיגות יום הנישואין הראשון שלכם, ואין ספק שזה יוביל לעוד הרבה ימי נישואין מאושרים ביחד.

 

נשיקה