איך לארגן אירוע מרשים באוהל ממוזג

אירוע בשטחים פתוחים באמצעות אוהלים ממוזגים נפוץ מאד היום בחברה הישראלית, כאשר האוהל מאפשר לייצר אירוע בצורה בטיחותית ומוגנת ממזג האוויר.

בנוסף, ישנה אפשרות של מיזוג אוויר בטכנולוגיות מיוחדות לאוהלים.

אוהל ממוזג מאפשר לבקר את הטמפרטורה האופטימלית ללא קשר למה שקורה בחוץ: בחורף, האוהל יהיה חמים ונעים ובקיץ יהיה קר וממוזג וללא לחות.

 

יתרונות האירוע באוהל ממוזג

מיזוג האוויר בתוך אוהלים מאפשר לשמור על טמפרטורה מיטיבה לאוכל ומונעת ממנו להתקלקל. בנוסף, אם ברצונכם להוסיף גימיקים מגניבים לאירוע שקשורים באוכל כמו למשל: קרח מפוסל או אדים, הם ישמרו בשלמותם ויוסיפו עניין לאירוע לאורך זמן. אם אתם צריכים אוהל ממוזג לתקופה ממושכת כדי לבצע עבודות או כנס ארוך ישנה אפשרות גם של אוהלים למכירה.

 

דרכים נוספות באמצעותם תקבלו אירוע מרשים

כדי לייצר פרטיות אפשר להוסיף קירות ובכך לקבל חלל פרטי אינטימי וגם זה מתאפשר בזכות המיזוג כך שלא תרגישו חסימת אוויר. כאמור, הלחות בארץ גבוהה ואתם לא רוצים שהאורחים יקטרו במהלך האירוע. לכן, בהוספת מיזוג אתם מונעים את הלחות וגורמים לאורחים לזכור את האירוע לטובה לעוד הרבה זמן. פרט למיזוג, ישנו גם אוורור כדי למנוע תחושת חנק ודוחק מכמות האנשים, גם אם האוהל גדול במיוחד.

 

מיקום ייחודי לאירוע

מי לא חולם על חופה בשקיעה מדברית יפיפייה או שקיעה בים. אין ספק שחתונת שקיעה היא אירוע מרשים מאד שיכול להתאפשר בזכות אוהל ממוזג. אין מספיק מגוון של גני אירועים שמבחינת המיקום שלהם ניתן לקבל את השקיעה המושלמת, במיוחד לא במדבר. אוהל ממוזג אפשר להקים בכל מקום ולנטרל את מזג האוויר החיצוני. אתם תספקו לאורחים שלכם חווי בלתי נשכחת וכמובן גם לכם.

 

כנסים עם טאץ' אחר

רובנו היינו לפחות בכנס אחד במסגרת העבודה או הלימודים ואנחנו כבר מכירים את הקונספט: אולם גדול בתוך בית מלון או אולם כנסים ייחודי. תמיד מדובר במקומות חשוכים מידי או תאורה מוגזמת שעושה כאב ראש, אבל כנס באוהל משנה את כל התמונה. מצד אחד אתם בחוץ אך מצד שני אתם מוגנים וכך תוכלו להנות מתאורה טבעית וטמפרטורה מבוקרת במקום מזגן מקפיא. בנוסף, גם עבור כנסים גדולים עם אלפי אורחים ניתן להקים אוהלים גדולים מאד שיכילו את כל האנשים.

 

לסיכום

כל נושא עולם האירועים עבר טרנספורמציה בשנים האחרונות עם כניסת האוהלים לתפקיד. יש באפשרותנו הרבה יותר אופציות ובאמצעות האוהלים ניתן להגשים באירוע שלנו את כל מה שחלמנו עליו ללא שום מגבלות: בכל מקום, בכל זמן, בכל מזג אוויר, לכל כמות אנשים ובכל קונספט שרק נבחר עבור כל סוג של אירוע מהכי קטן ואינטימי ועד כנס עולמי. המיזוג בתוך האוהלים מאפשר לאורחים ליהנות מטמפרטורה נעימה ובלי לחות והגישה לבחוץ היא הרבה יותר קלה ונוחה.

מתחם לאירועים