איך לבחור אולם מושלם לאירוע מוצלח?

בשעה טובה, שמחה הגיעה למשפחתכם.

בין אם זו חגיגת בר מצווה, ברית, חתונה או מסיבת יום הולדת 80 לסבא – כדי שהאירוע ייראה מושקע ומכבד, כדאי לעשות אותו באולם אירועים.

רגע לפני שתבחרו – הנה כמה טיפים לבחירת אולם שיקפיץ את האירוע ויהפוך אותו למוצלח.

 

לפני שמחפשים

לפני שמתחילים את חיפוש האולם המושלם, כדאי לדעת מה מחפשים. בתור התחלה יש לאמוד את מספר האורחים הצפויים. אם האולם יהיה גדול מדי הוא ייראה ריק והאירוע עלול להיראות עלוב. לעומת זאת, אם האולם קטן מדי האורחים עלולים להיות צפופים מדי זה לזה, רחבת הריקודים קטנה, ותאונות רבות יותר עלולות לקרות עם צוות מלצרים שמנסה לפלס דרך עם מגשים עמוסי אוכל וצלחות. לאחר שמחליטים על מספר האורחים ונותנים את הדעת גם על גודל רחבת הריקודים, ניתן להמשיך לדרישות הבאות. לכל אחד סדרי העדיפויות שלו וכדאי לבחור מראש על מה ניתן להתפשר על מנת למנוע תסכול.

 

תהליך החיפוש

כיום, בעידן האינטרנט, ניתן למצוא אתרים המרכזים אולמות ובהם ניתן לסנן את המבחר על ידי מספר קריטריונים, לנוחות מירבית. למשל, ניתן לחפש אולמות בראשון לציון כמו מקומות לברית המותאמים ל-500 מוזמנים ונותנים שירות של עיצוב מרכזי שולחן. לאחר שהכנתם רשימת דרישות מראש, החיפוש אמור להיות קל ופשוט כשאת השלב הראשוני שלו ניתן לעשות מהמחשב, בלי לזוז מהספה. לאחר מציאת מספר אולמות התואמים את הדרישות שלכם ניתן לסייר באתר האולם, להתרשם מהתמונות בגלריה ולקבל רושם כללי.

 

טוב מראה עיניים

לאחר צמצום האפשרויות, מומלץ מאוד להגיע פיזית לראות את האולם. ההמלצה היא להגיע פעמיים, פעם באור יום ופעם בערב בזמן אירוע המתקיים שם, על מנת להתרשם מהתאורה, מהנגישות, מהדרך ומהמרחב. יש לחשוב על אורחים מיוחדים המגיעים: אימהות עם עגלות, מבוגרים על כיסאות גלגלים או ילדים ולחשוב על התאמת האולם למגוון האוכלוסייה המגיעה. כמו כן, אם אתם מסיירים באולם במהלך אירוע כדאי לשאול את נציג האולם המלווה אתכם מה כלול במחיר, מה ניתן לשינוי ומה הוא בחירת בעלי השמחה עצמם. מרכזי שולחן הכלולים במחיר, למשל, עשויים להיות קטנים ופשוטים לעומת כאלה שבעלי השמחה בחרו להוסיף כסף על מנת לקבלם, ולכן כדאי לוודא מראש עד הפרטים הקטנים מה התשלום שלכם לאולם כולל.

 

אטרקציות, איך לא?

במידה והזמנתם אטרקציות שונות כמו בובות גדולות, מפריחי יונים או זיקוקים, כדאי לוודא מראש הן עם מפעיל האטרקציה והן עם האולם שהמקום מוכן לכך וניתן להפעיל את האטרקציה באופן בטיחותי. כדאי לוודא עם מפעיל האטרקציה מה הדרישות שלו וללכת שוב לאולם או לוודא איתם טלפונית שהדרישות אכן מתקיימות. דרישות כאלה יכולות להיות אישור ממכבי אש להפעלת זיקוקי במה, חיבור חשמל להפעלת מכונת עשן, אישור הרבנות המשגיחה על הבאת אוכל מבחוץ, כניסה ללא מדרגות וכו'.

 

חלל מעוצב