איך לבחור תקליטן מוצלח לחתונה במחיר נוח

מתחתנים? מזל טוב! אתם בצוות ארגון החתונה? מאמר זה הוא גם בשבילכם! כאן תלמדו מהם הצעדים שניתן לעשות על מנת למצוא תקליטן טוב לחתונה.

בארגון חתונה, כפי שאתם כנראה כבר יודעים, ישנה כמות גדולה של דברים לעשות. בין שלל אותם דברים יש כמה מרכזיים, ביניהם קייטרינג, רב (כאשר מתחתנים כהלכה) וכמובן – תקליטן. כאן אנו נעמוד על מספר צעדים חשובים שיבטיחו לכם בחירה נכונה של תקליטן, כזה שיהיה מוצלח ובנוסף במחיר סביר לכיס.

 

בחירת תקליטן – המלצות חמות

בחירת תקליטן תיקבע את האווירה באירוע הגדול והחשוב שלכם – החל מקבלת הפנים שאמורה להיות נעימה ועד לשיא הריקודים ברחבה בה האווירה צריכה להיות גבוהה כרצון בעלי השמחה.

 

השוואת מחירים

אין מנוס, על מנת למצוא דיג'יי במחיר נוח ומתאים לכם, תצטרכו להשוות בין המחירים. אבל אל דאגה! למזלכם, יש מספר דרכים לעשות זאת.
1. ישנם מספר אתרים בהם ניתן למצוא השוואות מחירים של תקליטנים ספציפיים. דרך זו יכולה לחסוך לכם הרבה טרחה כיוון שיש באתרים אלו ריכוז מידע מוכן. נוסף על כך, גם אם לא תרצו להזמין תקליטן ספציפי משם, עדיין יהיה לכם כיוון כללי למחירים לקראת המשך החיפוש.
2. הכנת רשימה מסודרת של מחירים בין כל התקליטנים איתם אתם יוצרים קשר.

 

לבחון אירוע כניסיון

כאשר שוכרים דירה יש חלום על פיו היינו יכולים לגור שבוע בה שבוע ואז להחליט אם אנו אכן מעוניינים לשכור אותה. כך נוכל לבדוק רעשים בלילה, בידוד חום וכן הלאה. כמובן שדבר זה אינו אפשרי כרגע אבל דווקא בבחירת תקליטן החלום אכן מתגשם! ניתן להגיע לאירוע שהדיג'יי מתקלט בו, ובכך לחוש את האווירה, לבחון את השירים, לבדוק אם הוא מרגיש את הקהל ויודע להרים את המסיבה במידה שהייתם רוצים שיעשה זאת.

פלייליסט

בשורה התחתונה, התקליטן אחראי על השירים, ולפני שאר האיכויות והיכולות שהייתם מגדירים למה הופך דיג'יי לתקליטן טוב, נמצאת בחירת השירים. ניתן ואף מומלץ בחום לבחון את הפלייליסט של אותו בעל מקצוע לפני שסוגרים איתו. נוסף על כך, ניתן בעצמכם לבחור את השירים או חלקם ואם הוא לא מסכים אז לא כדאי לשכור את שירותיו.

 

לבקש המלצות

בדומה ללא מעט דברים אחרים, גם בבחירת תקליטן שווה לשמוע המלצות. ראשית, לשאול חברים ומשפחה אם הם מכירים אישית או מניסיונם האישי מהאירועים שלהם. "אין חכם כבעל הניסיון" כך שאם אתם מכירים אדם קרוב בעל ניסיון, תוכלו להרוויח גם אתם. בנוסף, ניתן להיכנס לפייסבוק ולפורומים באינטרנט ולקרוא על המלצות חיוביות ושליליות על תקליטנים.

 

לסיכום

לסיכום, בחירת תקליטן לחתונה זו בחירה חשובה שתשפיע רבות על האירוע. על מנת לבחור בעל מקצוע טוב ובמחיר נוח מומלץ להשוות מחירים. להגיע לאירוע כדי לבחון תקליטן ספציפי, לעבור על הפלייליסט ולמצוא המלצות.

 

מסיבה