איך להכין קליפ איכותי לבת מצווה?

חגיגת בת מצווש היא אחת מהאירועים הכי גדולים ומשמעותיים שנערה חווה בחייה.

אחרי 12 שנים שהיא התבגרה והתפתחה היא רוצה לחגוג את האירוע החשוב בחייה כמו שצריך.

הילדים של היום הם לא מה שהיו פעם, על זה אין ויכוח.

כל נערה יודעת כמה משמעותי זה לתעד את האירוע ולהכין קליפ בת מצווש מדהים.

 

המשתתפים

במידה ואתם לא מכינים סרטון שמכיל בתוכו רק מצגת תמונות, אתם זקוקים לסרטונים מאנשים הקרובים ביותר לחוגגת הבת מצווה. המשתתפים בקליפ הבת מצווה, אלה שיעלו את החיוך הגדול על פנייה יהיו האנשים שהכי קרובים אליה. המשפחה הקרובה, החברות הטובות ולמעשה כל מי שקרוב אליה. את הסרטונים אפשר להכין כל אחד מהנייד שלו ואין צורך לזמן כל אחד באופן אישי לצלם.

 

מאיפה מתחילים

בשביל להתחיל את הקליפ, צריך לפתוח תיקייה במחשב. לאחר מכן העבירו את כל התמונות והסרטונים לייצור הקליפ, לתוך התיקייה שהכל יהיה לכם מרוכז בה. בשביל לעשות סדר איזה תמונה תופיע קודם, תצטרכו למספר את התמונות בכדי שתדעו איזו תמונה, או סרטון יופיע קודם. זה יכול לחסוך זמן לסידור התמונות והסרטונים כאשר תגיעו לתוכנת העריכה.

 

איך ממשיכים מכאן

התחילו לערוך בתוכנות עריכה, רצוי לא בתוכנת powerpoint שלא יראה חובבני. ישנם תוכנות עריכה מעולות היום בשוק שתוכלו לערוך את הסרטונים שלכם בצורה טובה ומקצועית. מומלץ להגביר ולהנמיך את הווליום בהתאם לסרטון או לתמונות שלכם, על מנת שישמעו בברור את הדיבור ואת ההקדשה. במקרה ומדובר בסרטון תמונות, הרגישו חופשי להוסיף מוזיקה קופצנית שתשאיר את הצופים מרותקים לסרטון.

 

צפו כל תקלה אפשרית

על מנת שההקרנה תעבור בהצלחה ולא יהיו תקלות מיותרות, דאגו לשני מקרנים. אחד שבו יוצג הסרטון ואחד לגיבוי. צריך מסך הקרנה ענק ויציב שתוכלו להקרין קליפ בת מצווה בצורה הברורה ביותר. במידה ולא הצלחתם לארגן מקרן, גם קיר לבן וגדול יספיק לכם. אתם צריך מחשב נייד איכותי שיוכל להקרין את הקליפ ללא הפסקות, בצורה שוטפת וטובה. כך שהקליפ יהיה כמה שיותר מקצועי. במידה והקליפ לא מספיק לכם בתור אטרקציה ישנה אופציה גם להזמין צלם מגנטים לאירוע שישדרג לכם את החוויה.

לאחר מכן, הקפידו לבדוק את סוג החיבור של הלפטופ למקרן. שברגע המתאים, תוכלו לחבר ללא בעיות. חשוב מאוד גם למדוד את אורך הכבל המתאים, כדי שיהיה מספיק מרחק בין המקרן לבין המחשב נייד. בדקו שיש הגברה מתאימה במקום, שכל האורחים יוכלו לשמוע בברור את הסרטונים, את השירים ואת כל מה שרציתם להכין בסרטון. אחרי הטסט שעשיתם ובדקתם שהכל עובד בצורה תקינה, אתם מוכנים להציג את הסרטון המעולה שהכנתם לכל האורחים באירוע.

 

לסיכום

על מנת להכין את קליפ הבת מצווה האיכותי, דאגו לצפות כל תקלה אפשרית. עשו זאת באופן מסודר בתיקייה במחשב, ואח״כ תוכלו לערוך את זה ולחסוך זמן, בלגן ותקלות אפשריות. חשוב מאוד לצפות כל תקלה אפשרית ולהיערך אליה בהתאם. מזל טוב!

 

מצלמה