איך להפיק אירוע מושלם שאנשים יזכרו

את אירוע החתונה, הבר או בת המצווה שלכם בוודאי לא תשכחו לעולם, אך גם לא תרצו שהאורחים ישכחו אותם.

כאשר מדובר באירוע מקורי עם אוכל טעים ומוסיקה טובה, בוודאי האירוע לא יישכח.

המאמר יפרט איך להפיק אירוע מושלם שאנשים יזכרו.

 

להגדיר מראש את הקונספט ולוחות הזמנים

אירוע מושלם חייב להיות מתוכנן מבעוד מועד תוך הקפדה על כל הפרטים. מדובר על לוחות זמנים ברורים, משימות שיש לבצע לפני האירוע ובמהלכו וכד' כדי שלא יקרו תקלות או תשכחו דברים. ישנם אנשים שבוחרים את מקום האירוע בטבע ולכן צריכים להקפיד יותר בניגוד לאולם אירועים. למשל, במסיבת טבע צריך להזמין ציוד הגברה, תאורה, אוהל אירועים, כיסאות, שולחנות, קייטרינג, גנרטור ועוד. לא משנה איפה בוחרים לעשות את האירוע ישנם דברים שאי אפשר בלעדיהם כי הם אלו שיתנו את הטון והמקוריות. למשל, הקונספט של האירוע צריך להיות מתאים למקום, לעיצוב, לאופי שלכם ושל האורחים. כך תחליטו אם האירוע יהיה בבריכה, בטבע, בסגנון כפרי או אחר.

 

חייבים מוסיקה באירוע

אירוע חתונה, בר או בת מצווה, אירוע יום הולדת וכד' חייב לכלול מוסיקה שתקפיץ את האורחים ותגרום להם לקום מהכיסאות ולרקוד. מומלץ לבחור תקליטן לחתונה עם ניסיון שיידע מתי להכניס מוסיקה לריקודים ומתי לשלב מוסיקה רגועה יותר. הוא גם ימליץ לכם על המוסיקה המתאימה ביותר לכניסה שלכם שתרגש את האורחים וכמובן ישלב מוסיקה שתקלע לכל הסגנונות של האורחים. כאשר התקליטן ישלהב את האורחים באמצעות כלי נגינה קטנים, משרוקיות, סטיקים זוהרים, כובעים, שרשראות, פרסים וכד', האורחים אף יתלהבו יותר ולא ישכחו איך רקדו באירוע שלכם.

 

לבחור אטרקציה מקורית

האורחים שלכם בוודאי היו באירועים אחרים בהם הזמינו אטרקציות שונות שאהבו יותר או פחות. על מנת שהאירוע שלכם יהיה מיוחד, תצטרכו לחשוב על אטרקציה מקורית שתתאים לגיל האורחים, לכמות ולאופי שלהם. כמובן שאם מדובר על אירוע חתונה פחות יתאימו אטרקציות כמו תא סלפי או עמדות משחקי מולטימדיה שיותר מתאימים לאירועי בר או בת מצווה. לכן בדקו את האטרקציה המושלמת בשבילכם בהתאם לקונספט האירוע ובהתאם לתקציב שלכם.

 

מזכרות לאורחים כדי שיזכרו

באירועים רבים נהוג לתת בתחילת או בסוף האירוע מזכרות קטנות לאורחים שיוכלו לקחת בסוף האירוע הביתה. זה יכול להיות מגנטים עם תמונה שצולמה באירוע והקדשה של המארחים, עציצים עם צמחי תבלין המפוזרים על השולחנות, שוקולדים קטנים עם הקדשה, חמסה או ברכת הבית מעוצבות וכד'. גם כאן נכנס אלמנט המקוריות שישאיר לאורחים שלכם זיכרון מהאירוע.

 

והכי חשוב האוכל

רוב זיכרונות הילדות שלנו מבוססים על האוכל של אמא או סבתא ומזכיר לנו הרבה פעמים מטעמים שונים לאורך החיים. זו הסיבה שהאוכל באירוע חייב להיות בלתי נשכח, מה שאומר שתצטרכו לבנות תפריט מושלם ולקבל שירות מקצועי של קייטרינג מומלץ.

 

רחבת ריקודים