איך להפיק את הבת מצווה הכי טובה

גם בבת המצווה, כמו בהרבה תחומים בגיל ההתבגרות, יש הרבה תחרותיות בין הבנות בשכבה, מי הכי יפה, חכמה, מקובלת, את מי הבנים הכי רוצים- וכמובן-
ולמי תהיה את הבת מצווה הכי טובה בשכבה.
הורים רבים משקיעים הרבה זמן וכסף כדי להבטיח שלבתם תהיה את הבת מצווה הכי טובה ובסוף הערב המושקע והיקר, הילדה שלהם עלולה להיות לא מרוצה- כי לא היה מפל שוקולד, או כל אופנה חולפת, כמו שהיה בבת מצווה של חברה שלה.

אנחנו כאן כדי לעשות סדר בהגדרה של "בת מצווה טובה" ולהבהיר אחת ולתמיד:

הבת מצווה הכי טובה היא ממש לא הכי מפוארת.

ויותר מזה- אין כזה דבר "הבת מצווה הכי טובה".
הבת מצווה הכי טובה בשבילך, היא זו שהכי מתאימה לך!
גם אם זה "נחשב" להביא קישוטי בלונים לבת מצווה, וגם אם לכל החברות שלך היה,
אבל את בכלל לא אוהבת בלונים- אז זה לא ישמח אותך , ולא שווה כלום! ואם נחזור לדוגמא הקודמת- גם אם לבת הכי מקובלת בשכבה היה מפל שוקולד, אם את לא אוהבת שוקולד, אז מה זה שווה שיהיה לך גם?!

בשביל תכנון בת מצווה שתהיה הכי טובה בשבילך, את נדרשת לחשוב על התחביבים שלך, על האוכל שאת אוהבת לאכול, ועל הקישוטים שאת מתחברת אליהם.

 

קישוטים- לא רק בלונים

אם את אוהבת בלונים ומתחברת אליהם זה מעולה, הם באמת כיפיים ומשמחים, אבל אם לא- זה גם בסדר- יש עוד עולם של קישוטים ותפאורה. קישוטים לבת מצווה נותנים את הטון לכל החוויה, וזה בדיוק המקום להוסיף את הטאצ' האישי שלך. אם את יותר נערת פרחים, יש שזירות מהממות של פרחים שאפשר לשלב בעיצוב, או אם את טיפוס תוסס וצבעוני את יכולה להוסיף נצנצים ופאייטים לסידור השולחנות. בעיצוב- השמיים הם הגבול אבל הכי חשוב- שתלכי על הטעם האישי שלך!

 

התוכן הוא המלך

בהרבה בת מצוות נהוג להכניס תוכן או הפעלה מסויימת. אנחנו ממליצות לך לחשוב על מה את היית נהנית לקבל, ולפי זה להחליט על פעילות. אם את אוהבת לבשל או לאפות, אז סדנת שוקולד\קונדיטוריה או בישול משותף יכולה להתאים. אם את נערה של פעילות גופנית ושחייה, אז מסיבת בריכה או משחקי ספורט יכולים להיות פתרון מעולה.

 

אין חגיגה בלי

אוכל. כן אנחנו יודעות שזה לא השיר המקורי, אבל מה לעשות, זה פשוט נכון. אין חגיגה בלי אוכל, והוא זה שבסוף יזכרו הכי טוב, ויעניק חוויה מושלמת לאורחים שלך. אז אם את צמחונית\טבעונית\קרניבורית\אוכלת רק צ'יפס- זה לא משנה, תבחרי מה שאת אוהבת!

בקיצור, מקוות שכבר הבנת- אין דבר כזה "הבת מצווה המושלמת" , וזה בטח לא קשור לפאר או עלות. הכי חשוב, שהאירוע יתאים לאופי שלך.
ושיהיה במזל!

 

מיקסר