איך ליצור לילד שלכם יום הולדת שהוא לא ישכח

יש שאיפה אחת שמשותפת לכל ההורים באשר הם בכל הנוגע ליום הולדת של ילדיהם. כל הורה רוצה ליצור לילד שלו יום הולדת בלתי נשכח.

אבל הבעיה היא שלא כל הורה יודע איך לעשות זאת.

אנחנו בעצמנו נתקלנו בקושי הזה לא מזמן, וכדי לפתור אותו, ישבנו וחשבנו שעות ארוכות, עד שהגענו למסקנות חשובות בנושא שכדאי שתכירו אותן.

הנה המסקנות הללו:

 

מסקנה מספר 1 שתאפשר לכם ליצור יום הולדת בלתי נשכח – תבחרו קונספט

המסקנה הראשונה שלנו הייתה שאנחנו צריכים קודם כל לבחור קונספט. הסתבר לנו שהקונספט הוא הבסיס ליצירת יום הולדת בלתי נשכח. הקונספט יאפשר לכם לבנות את שאר החלקים שיביאו אתכם בסופו של דבר למטרה הסופית. אם אין לכם רעיון לקונספט, אתם תמיד יכולים לגשת אל הילד ולשאול אותו מהו הדבר האהוב עליו ביותר ובעקבות כך, לבחור את הקונספט. אנחנו הצענו לילד שלנו 3 קונספטים והוא בחר את המתאים לו ביותר:

  1. יחידת החילוץ
  2. דינוזאורים
  3. בעלי חיים

 

מסקנה מספר 2 שתאפשר לכם ליצור יום הולדת בלתי נשכח – תבחרו מפעיל מתאים

עכשיו, אחרי שבחרתם קונספט, אתם יכולים לשמוע על המסקנה השנייה שלנו – המפעיל. חשוב שתבחרו מפעיל שיכול להתאים לקונספט שלכם. אנחנו היינו מרוצים מהמפעילה של מסיבה של יום הולדת – הפעלות ימי הולדת לילדים שהפכה את היום הולדת של הילד שלנו לבלתי נשכח. הילדים פשוט לא רצו לעזוב את המפעילה והיא כמעט נסעה חזרה לבית שלה עם 30 ילדים קופצניים. חשוב לציין כי מדובר בהפעלה שמאפשרת לילדים לפרוק אנרגיות והם חוזרים הביתה סחוטים ומאושרים.

 

מסקנה מספר 3 שתאפשר לכם ליצור יום הולדת בלתי נשכח – תאפשרו לילד לסייע לכם

לפעמים אנחנו מעדיפים לארגן את ימי ההולדת בעצמנו ולהשאיר את הילד מאחור. אבל אם אתם רוצים ליצור יום הולדת בלתי נשכח, אתם חייבים לאפשר לו להיות מעורב ולסייע לכם. ברגע שתתנו לו את הבמה, תוכלו לשמוע ממנו איך הוא רואה את יום ההולדת שלו, מהם הדברים שחשובים לו, את מי הוא רוצה להזמין. כך תוכלו להתאים את יום ההולדת לילד שלכם באופן הטוב ביותר.

 

מסקנה מספר 4 שתאפשר לכם ליצור יום הולדת בלתי נשכח – תכילו את ההתרגשות

הילד שלכם צפוי להתרגש מיום ההולדת. ביום עצמו הוא עשוי לבכות, לצעוק, לשמוח, לרוץ, לקפוץ, לקפוא ובעצם, הוא עלול לחוות את כל המצבים האלו בכמה דקות קצרות. חשוב מאוד שתהיו מודעים לכך שאלו סימנים של התרגשות. תכילו את הילד שלכם, תקבלו את התחושות הללו, תחבקו, תנשקו ותאפשרו לו להתרגש, יש לו ממה.

 

לסיום

כעת אתם יודעים איך ליצור לילד שלכם יום הולדת בלתי נשכח כמו שהיה לנו, כך שנותר לכם רק ליישם את המסקנות שלנו. בהצלחה!

רחבת ריקודים