איך לתכנן את האירוע המושלם במלון מפואר?

אם אתם מתכננים אירוע עסקי, מומלץ לבחון את כל האפשרויות בכל הנוגע לבחירת המקום.

מלונות הם תמיד הימור בטוח, והמלונות באילת מתגאים בניסיון רב ומבטיחים תוצאות מדהימות והצלחה.

אם אתם בוחנים אפשרות זו, המשיכו לקרוא כדי לגלות ארבעה טיפים שיתבררו כחיוניים בעת תכנון האירוע שלכם במלון.

 

  1. תכננו מראש

אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לזכור אם אתם מתכננים לערוך את האירוע שלכם במלון הוא שאתם צריך לתת לעצמכם הרבה זמן. זה ייתן לכם מרווח מספיק כדי לארגן הכל ולהגדיל את ההזדמנות לבחור מלון המתאים ביותר לתקציב ולדרישות שלכם.

 

  1. בחרו את המלון המתאים לסוג האירוע שלכם

יש כל מיני מלונות שמסוגלים לארח אירועים ברחבי אילת. המפתח לבחירה נכונה הוא לשקול את סוג האירוע שאתם עורכים:

  • השקת מוצרים

אם מדובר באירוע השקה מסחרי, חשוב שבחירת המלון תהיה קשורה למוצר שאתם מתכוונים להשיק. עליכם גם לחשוב על בחירת המלון שלכם על פי מתקניו ושירותיו. לדוגמה, אם המוצר שלכם הוא מכונית, תצטרכו לבחור מלון עם חללים גדולים או חיצוניים בהם תוכלו להציג את הרכב. אם, לעומת זאת, המוצר שלכם הוא ליין של בגדי ים, הבחירה הטובה ביותר תהיה מלון עם בריכה.

 

  • סמינר או פגישות עסקיות

אם מדובר בסמינר או באירוע הכולל פגישות עסקיות, חשוב לוודא כי במלון יש מספיק חדרי ישיבות שתוכלו לעשות בהם שימוש.

 

  • כנס

כנסים הם אירועים שנמשכים בממוצע בין יומיים לחמישה ימים. אם אתם מתכננים כנס, כדאי לכם לחשוב על בית מלון עם אזורים משותפים מרווחים, כמו גם חללים חיצוניים וחדרים גדולים. לדוגמה, מלון פאלמס אילת מיקום יתאים במיוחד לסוג זה של אירוע.

 

  1. בצעו אופטימיזציה של התקציב

ככל שתקבלו יותר שירותים במלון, התקציב כנראה יהיה גבוה יותר. אם אתם מתכננים אירוע עם מגוון פעילויות שונות, זה יכול להיות רעיון טוב לבחור חבילת אירוע. בנוסף להשכרת חללים, שולחנות, כסאות והגשת אוכל, בתי המלון מציעים גם ציוד אורקולי, קייטרינג ושירותים נוספים. עם זאת, תמיד כדאי לבחון היטב את מה שיש לכל מלון להציע.

 

  1. תמיכה של צוות האירועים במלון

אחד היתרונות הגדולים ביותר של קיום אירוע במלון באילת הוא השקט הנפשי שמגיע עם מומחיותם של אנשי מקצוע בתחום. ברוב המלונות יש צוותים שמטרתם אך ורק לתמיכה בלקוח בכדי לוודא שהכל מתנהל כמתוכנן. שמירה על קשר קבוע עם צוות האירועים במלון הינה מכרעת בכדי לוודא שהאירוע שלכם יצליח. נצלו את מירב התמיכה שלהם להאצלת חלק ממשימות תכנון האירוע.

לסיכום, אין כמו מלונות לאירוח של אירוע מיוחד ומושקע, אך חשוב למלא אחר השלבים המפורטים לעיל. אם אתם מעוניינים במידע נוסף, צרו קשר עם מלון פאלמס שאלות ותשובות.

 

כוסות שמפניה