איך תקדמו אירועים ברשתות?

פתחתם עסק, הקמתם לו דף, השקעתם בבניית הדף ובתוכן שלו והשגתם לא מעט עוקבים.

אבל אז כשרציתם לעשות אירועים לקידום העסק שלכם או כחלק מהעסק, אף אחד לא הראה התעניינות.

למה זה קורה ואיך תוכלו לקדם את האירועים שלכם?

הבעיה המרכזית שלכם באירוע היא מחסור בעוקבים עבור האירוע. ככל שיהיו פחות מתעניינים ובאים לאירוע, כך פחות משתמשים יביעו התעניינות בעצמם ופחות ירצו להגיע, כי מי רוצה לבוא למקום שאף אחד לא מגיע אליו?

 

כמות עוקבים גבוהה חשובה לאירועים

כאמור, אף אחד לא רוצה ללכת לאירוע שפחות מתעניינים בו. אירוע שכזה ייתפס כלא מושך ולא מעניין. אחד המדדים המרכזיים להצלחה של אירוע – בין אם זה הרצאה, הופעה, חוג בית או מסיבה – יהיה כמות האנשים שהגיעו אליו. הרי בסופו של דבר בשביל זה אתם עושים את האירוע וככה אתם מרוויחים יותר. כמובן שכמות האנשים שהגיעו זו הצלחה בדיעבד, אבל לפני שהאירוע מתקיים, כמות העוקבים שיש אחריו תעיד על פוטנציאל ההצלחה שלו ולכן חשוב שיהיו לו כמה שיותר עוקבים.

 

כמות עוקבים גבוהה תייצר גם חשיפה רחבה יותר לאירוע שלכם.

הרשתות החברתיות מקדמות ומציעות אירועים בעלי כמות עוקבים גבוהה יותר. הרשתות שלומדות את ההתנהגות הדיגיטלית של המשתמשים, יציעו ליותר משתמשים את האירוע שלכם כמשהו שעשוי לעניין אותם ברגע שיהיו לאירוע יותר עוקבים.

 

כמות עוקבים גבוהה תעורר סקרנות ואי רצון להחמיץ את האירוע

בנוסף לחשיפה רחבה יותר ולפוטנציאל ההצלחה של האירוע המשתקף בכמות עוקבים גבוהה, כמות שכזו גם תגביר את מידת הסקרנות של המשתמשים ברשת. אנשים נוטים להתעניין באירועים אשר מעניינים את הרוב ופחות ירצו ללכת לאירועים דלי משתתפים. כאשר משתמש ייתקל באירוע בעל אלפי עוקבים, יצר הסקרנות יתעורר בו וירצה לברר על מה המהומה ומהו אותו אירוע אליו כל כך הרבה אנשים רוצים להגיע.

בנוסף ליצר הסקרנות שמתעורר, יתעורר אצל המשתמש גם הפחד לפספס אירוע חברתי גדול (חרדה המכונה FOMO – fear of missing out). אירוע חברתי רב משתתפים, עשוי לעורר את החרדה החברתית הזאת אצל המשתמש, והוא לא ירצה לדלג עליו ואף ירצה להגיע ולו רק כדי שלא לפספס אירוע חברתי מרכזי.

 

אז מה תוכלו לעשות על מנת לקדם את האירוע שלכם?

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא ליצור לעצמכם כמה שיותר עוקבים לאירוע. ככל שיהיו לכם יותר עוקבים, כך האירוע שלכם יהיה מוצלח יותר. הדבר הראשון שכדאי לעשות על מנת להשיג כמה שיותר עוקבים הוא למעשה לקנות אותם. קניית עוקבים irongram תאפשר לכם לקדם במהירות את האירוע שלכם ולהביא אותו למידת הצלחה גבוהה יותר במהירות וביעילות כמעט ללא מאמץ נוסף מצידכם. ברגע שלאירוע שלכם יהיו יותר עוקבים, הוא יצבור תאוצה רחבה יותר ויגיע ליותר משתמשים שלא יעזו להחמיץ אותו.

 

רשתות חברתיות