אילו פרחים נהוג לשלוח לאיזה אירוע

ישנם מצבים שרק פרחים יכולים להיות המתנה האידיאלית והמתאימה ביותר.

אילו פרחים שולחים ולאיזה אירוע? על כך במאמר הבא.

 

פרחים לשבת ולחג

אם אתה גבר ואינך נוהג להביא לאשתך פרחים בשבת או בחג, אל תתחיל כי אחרת היא תחשוב שאתה בוגד בה… זוהי בדיחה ידועה אך כולם יודעים שפרחים הם מתנה שובת לב במיוחד לרגל ערב שבת או חג מתקרב. האישה שלכם תשמח לקבל לכבוד שבת וחג זר ורדים אדומים, זר עם גרברות צבעוניות וענפים ירוקים, זר סחלבים ועוד. אם אתם מתלבטים תוכלו לבחור בזר לבן לא משנה מאילו פרחים, העיקר שייראה מרשים וחגיגי. במידה ואתם רוצים לשלוח פרחים לכבוד החג לקרובים שלכם בעפולה בחרו עבורם זר ורוד, סגול, לבן רענן או זר חרציות צבעוני. חפשו באינטרנט משלוחי פרחים לעפולה כדי שהמשלוח יגיע לפני החג ויפתיע את מכריכם. מוזמנים לחג אצל החמות? הזר המתאים ביותר ישלב צבעונים לבנים סגורים, לימוניום סגול ורותם. גם ורדים צהובים או לוטוס יעשו את העבודה.

 

פרחים ליום האהבה

יום האהבה הוא סיבה למסיבה וחגיגה לחנויות הפרחים. בין אם יש לכם בת זוג ובין אם זוהי רק ההתחלה, חשוב לתת ליום זה תשומת לב מיוחדת ולשלוח פרחים לחברה. הזר האידיאלי המתאים ליום זה הוא זר משולב של צבעונים, נוריות, שרכים, ענפי אקליפטוס ופרחי שעווה. גם זר המשלב נוריות וכלניות עם ירק מתאים ליום זה כאשר נמצאים בקשר לא מחייב. על מנת לחזר אחר בחורה מומלץ להביא לה זרים המשלבים את שושנת העמקים, סחלבים, לבנדר, קמומיל או אירוסים. מכיוון שנשים רוצות שוויון ניתן לשלוח גם לגבר זר. הפרחים שיתאימו לו הם חרציות, ציפור גן עדן או פרחים טרופיים אחרים.

 

פרחים ליולדת

ישנה סטיגמה שפרחים הנשלחים לבית החולים מכילים חומרים מזהמים המסכנים את החולים. ישנם אף בתי חולים המונעים את הכנסתם או מניחים אותם במשרד עד שהיולדת עוזבת לביתה. הפתרון הוא לשלוח זר ליולדת הביתה כדי לעודד את רוחה ולברך אותה על הלידה. הזר האידיאלי לכך משלב לימיה לבנה או שושן צחור, פרזיה לבנה, ליליה, טרכליום, ליזיאנטוס וירק כמו שרכים ועופרים.

 

יום הולדת לסבתא

גם אם אתם חוגגים לסבתא יום הולדת עם כל המשפחה היא בוודאי תשמח לקבל זר פרחים בתאריך המדויק שלה כדי שתוכל לספר לחברות מהקאנטרי. זרים של פרחי בר כמו ציפורני החתול, טוליפים צהובים, חמניות, קלות לבנות, סיגליות או ורדים לבנים יהיו מקסימים בעיניה.

 

זר עגול להלוויה או אזכרה

ניתן לקבל במשלוח זרי אבלים כאשר מתכוננים ללכת להלוויה או אזכרה ורוצים לכבד את הנפטר. נהוג להכין זרים עגולים שהצבעים הדומיננטיים שלהם הם אדום כהה ולבן. שילוב של ציפורנים עם גרברות יכול למשל להתאים.

 

וורדים