מתכננים אירוע פרטי בהפתעה? מה לא מומלץ לשכוח

יש לגייס מיומנויות ומשאבים ייחודיים כאשר מעוניינים לתכנן אירוע פרטי בהפתעה, תוך כדי הבטחה שכל המוזמנים הנכונים יהיו ברשימה, שהסוד הגדול לא יתגלה למי שמארגנים לו מסיבת הפתעה, שהאוכל יהיה משובח וערב לחיך ושהמוזיקה תשבה לבבות. נו, כבר הבנתם, בהחלט לא מדובר על משימה פשוטה.

 

מתכננים אירוע פרטי בהפתעה? אל תשכחו את הפרטים הבאים: 

  • מציאת האסטרטגיה המתאימה לרגע בואו של חתן מסיבת ההפתעה חשובה. מה שמייחד מסיבות הפתעה בא לידי ביטוי כשבעל האירוע מגלה כי כולם מפתיעים אותו, וזאת הסיבה שצריך לתכנן היטב את הרגע הזה. לדוגמה – הזמינו מקום בבית קפה אקסקלוסיבי ורחב ממדים, כאשר תספרו לבעל האירוע שהוא מוזמן לארוחה זוגית, ואז עם היכנסו יועפו מאות בלונים או יונים וכולם ימחאו לו כפיים. לחילופין, כסו את עיניו ולוו אותו למקום בטבע, קסום ופסטורלי במיוחד, שבו ימתינו מאות קרוביו וידידיו וכולם ילבשו לבן.
  • כדאי להמשיך ולהפתיע את החוגג במשך כל המסיבה. כך למשל, הקדימו לעשות, והזמינו שף מקצועי, שמתמחה בהכנת מנה מיוחדת שאהובה ביותר על בעל השמחה, או לחילופין רכשו את שירותי הזמר או הלהקה שהוא הכי אוהב. אפשר גם להזמין לאירוע חברי עבר טובים של החוגג ולהפתיעו במצגת בסגנון "חיים שכאלה".
  • גם אם אתם בטוחים שאתם מספיק מכירים את כוכב מסיבת ההפתעה, לפעמים אין די בכך וצריך לחשוב מחוץ לקופסה. כדאי שתצרו קשר עם ההורים, החברים הטובים או קרובי המשפחה שלו ותדלו מהם כמה שיותר אינפורמציה חשובה, שתעצים את גודל ההפתעה.

 

מה כדאי לדעת בעת תכנון אירוע פרטי?

  • המשמעות של בחירת הלוקישיין – לא כל בני האדם אוהבים הפתעות, ויש כאלה שהפתעות מאוד מלחיצות אותם. בשל כך, בחירה של המקום המתאים עשויה לסייע בהקניית תחושה נעימה לחוגג המופתע. אפשרות אחת היא למצוא מקום משמעותי וחשוב לבעל המסיבה, שמזכיר לו רגעים יפים בחייו. האפשרות השנייה היא בחירת מקום שמאוד מתאים לסטייל האישי ולטעם של בעל השמחה. שתי האפשרויות יינסכו בו ביטחון ויגבירו את רף שמחתו.
  • כאשר מתכננים אירוע פרטי בכלל ואירוע פרטי בהפתעה, יש לפנות את מרכז הבמה לאורח הכבוד. אפשר להתמקד במצגת ססגונית של בעל השמחה, במאכלים שהוא הכי אוהב, במוסיקה שמועדפת עליו, בהזמנת אורחים שהוא מחבב, בתכנית שמאפיינת את התחביבים שלו, ובעיקר בצילום תמונות מקצועי של רגעים יקרים מפז אלו.

 

ואפשר לבחור ערכת קריוקי שתחשמל את האווירה

בחירת ערכת קריוקי תלויה במאפיינים שיש לבחון מבעוד מועד – האם השימוש בקריוקי יהיה במקום שיש בו גישה לחשמל או לא, כמה אנשים מוזמנים לקריוקי, האם אתם מעוניינים שהקריוקי יכיל מסכים או מקרנים, מהו מספר המיקרופונים שבהם אתם מעוניינים? על מנת להשכיל בתחום ולעשות את הבחירות הנכונות, פנו עוד היום לחברת קרייזי קריוקי.

 

רחבת ריקודים