אמן חושים בזום בימי הקורונה הטלפתיים

מופע טלפתיה מותאם לתקופת הקורונה – מופע מדהים היישר מספת הבית שלכם!

בעוד שכולנו עדיין מנסים להתרגל לרעיון של פגישות עבודה ב-ZOOM, אמני החושים הופכים את עולמנו עם רעיון מהפכני של אמן חושים בזום. אם אתם מעוניינים לחוות חוויית חושים מרגשת ועוצמתית, אנחנו מזמינים אתכם לפתוח את הזום אל מול אמן חושים. גם בצל הקורונה: אטרקציות עד הבית עם אמן חושים מקצועי.

מחפשים אחר אטרקציות בתקופת הקורונה? אם אתם בחיפושים אחרי אטרקציות בימי קורונה, אנחנו רוצים להציע לכם אטרקציות בזום ב-2021. כיום זה העולם שאנחנו צריכים להתמודד אתו, גם אם הוא ככה באופן זמני. בעוד שנגיף הקורונה מגביל את התנועה של כולנו, אטרקציות לאירועים בימי הקורונה בחלקן פשוט מוקפאות. ומאחר שזוהי התמונה הזמנית בע"ה, יש פתרון עבור אטרקציות ב-ZOOM. הנה לכם אטרקציה בזום של אמנות חושים טהורה, חוויית חושים על אמת.

 

אמן חושים בזום – תקופות מיוחדות דורשות אטרקציות מיוחדות בצל הקורונה

הרי ברור, תקופות ייחודיות דורשות אטרקציות מיוחדות עד הבית. ואם מדברים על אטרקציה עד הבית בימי הקורונה, חובה להזכיר למשל אטרקציות כמו אמן חושים שמצליח לקרוא את מחשבותיכם אפילו דרך שיחת וידאו באפליקציית ZOOM.

אם אתם מוכנים להידהם על אמת, אתם מוזמנים לקבוע דייט עם אמן חושים, אמן חושים בזום עם אבקת קסמים. אבל לפני שאנחנו נכנסים לעובי קורת ה-ZOOM, בואו נבין לרגע מי הוא אמן החושים, מה הוא מביא עמו? האם יביע עמו קסמים? האם קריאת מחשבות? הנה כל המידע.

 

מי הם אמני החושים ומה המופע שלהם כולל בד"כ?

אמני חושים הם אנשי במה שניחנים בכוחות מסוימים, על זה אין ועוררין או ויכוח. יחד עם זאת, בהחלט אפשר להתווכח לגבי סוגי הכוחות שאמני חושים ניחנים בהם. האם יכולות על טבעיות? האם יכולות לתעתע באנשים? האם אמן חושים יכול לקרוא מחשבות? לגרום לאנשים לרחף באוויר? אולי הוא בחלל סוג של להטוטן קלפים?

אין ספק שאלו שאלות חשובות, אבל העניין הוא שהתשובות עליהן משתנות ממקרה למקרה. בואו נגיד ככה, כל אמן חושים יביא עמו "הצגה" מסוג שונה, בואו נקרא לזה מופע חושים. בעוד שאמן חושים מסוים ירכז את המופע שלו בלהטוטי קלפים וקריאת מחשבות, אמן חושים אחר יתרכז בעיקר בקסמים מסוגים שונים.

 

אמן חושים בזום – אטרקציה עד הבית

אמני חושים ברחבי הארץ חיפשו את הפתרון האולטימטיבי לייצר לכם מופע מושקע ללא צורך לקום מהכיסא ולצאת מהבית. כיום בימי הקורונה, כולנו יודעים שאנשי במה נותרו ללא במה. במקרה הפחות גרוע, אנשי במה נותרו עם במה אל מול קפסולות של אנשים בקהל.

ומאחר שחובה למצוא פתרונות גם בימים כאלו, אמני חושים החלו להופיע מופעי אמנות חושים דרך ה-ZOOM. אם אתם מחפשים אחר אמן חושים מומלץ לאירועים בבית, בימי הקורונה עדיין ניתן להנות ממופע כזה. המופע יכלול את כל תעתועי הדמיון שאתם יכולים ולא יכולים לחשוב עליהם.

 

האם בכלל אפשר להדהים את הקהל דרך אפליקציית ZOOM?

גם דרך אפליקציית הזום, אם אמן חושים הוא מקצועי דיה – הוא יצליח להדהים את הקהל הצופה בו. בסופו של דבר, המופע של אמן חושים דרך ZOOM אולי יהיה מעט שונה ממופע LIVE, אבל הייחודיות קיימת גם דרך הזום.

וכשמדברים על מופע אמן חושים בזום, מדברים על יתרון ברור. היתרון טמון בכך שאתם יכולים לרכז את כל המשפחה הגרעינית מול הזום ולהנות מהמופע. תוכלו לעשות זאת מבלי שתצטרכו לצאת החוצה ולהסתכן בהידבקות בנגיף הקורונה.

 

אטרקציות לשוהים בבידוד: אמן חושים עד הבית בזום

בואו נגיד ככה, אטרקציות בימי הקורונה דורשות יצירתיות מסוימת. אם אתם מחפשים אחר אטרקציה בבית למשפחה בצל הקורונה, או אולי אתם אפילו בבידוד, קחו לכם שעה של מופע אמן חושים מול המסך. שמעו לנו, זו דרך פשוט פנטסטית להעביר את הזמן במהלך בידוד, או סתם עבור שעשוע במהלך השבוע.

כדאי לקחת בחשבון, המופע של אמן חושים משתנה מקהל לקהל. יהיה כדאי ליצור קשר עם עם האמן, לספר מעט על עצמכם ולספק פרטים "יבשים". לאחר שיחה קצרצרה, האמן יתאים בעבורכם מופע אמן חושים בזום בהתאמה אישית. תהנו!

אמן חושים בזום