אמן חושים ישראלי

אם אתם כרגע פותרים תשבץ ומה שמעניין אתכם זה מהי התשובה להגדרה "אמן חושים ישראלי" – לרוב ישנן 2 תשובות אפשריות: ליאור סושרד או נמרוד הראל. במידה ואתם מחפשים אמן חושים ישראלי לאירוע – תמשיכו לגלול בדף, התרשמו מסרטונים, תמונות והמלצות והזמינו את אמן החושים הישראלי רון גליקסמן לאירוע שלכם.

 

אמן חושים ישראלי – כל מה שצריך לדעת

אתם מחפשים את הדרך הכי טובה שיש לעשות ערב גיבוש לעובדים שלכם? או שאולי אתם מחפשים את הרעיון הכי טוב שיש לחגיגת יום הולדת חמישים? אם כך, כדאי שתדעו אתם לא לבד. הרבה אנשים שנמצאים בסיטואציה שלכם רוצים לשמח את המוזמנים, לעשות משהו שונה אך לא תמיד יודעים באיזו דרך כדאי להם לבחור. לכן אנחנו מציעים לכם, לפני הכול, לקחת את הזמן ולחשוב על פעילויות שונות לאירוע הקרוב. האם באמת תמיד ערב קריוקי זה מה שהמוזמנים שלכם יכולים להתרגש ממנו? או שאולי הגיע הזמן להמם אותם עם משהו אחר? זה נכון שיש הרבה מרצים אורחים שתוכלו להזמין לאירוע אך הבעיה עם מרצים כאלה היא שבדרך כלל הם יוצרים אווירה יחסית כבדה. לכן אנחנו מציעים לכם לחשוב על אופציה אחרת, כמו לדוגמה, הזמנת אמן חושים ישראלי.

 

מי הוא אמן החושים ומה יש לו להציע לכם?

יכול להיות שברגע הראשון גם אתם, כשאתם חושבים על אמן חושים, חושבים על קוסם שעומד מול ילדים ומנסה לשלוף יונים מכובע. בוודאי אם זו התמונה שעולה לכם בראש אתם גם שומעים ביחד איתה מוזיקה בלתי נסבלת בקולי קולות ולכל התפאורה הזאת מצטרף גם הקניון, כי בדרך כלל שם קורים הדברים הנוראיים הללו. עם זאת, הגיע הזמן לדעת שאמן חושים ישראלי מקצועי מציע לכם משהו אחר לגמרי. ראשית, אמן חושים הוא איש מקצוע שיעשה לא רק קסמים פשוטים ורגילים אלא בעיקר יוכל להשתלט על המחשבות של הנוכחים ולעשות לא מעט מופעי טלפתיה מהממים. שנית, בימינו אמן חושים מקצועי יכול לעמוד לא רק מול ילדים ולהלהיב אותם אלא גם מול אנשים מבוגרים. לכן, אם לרגע עברה לכם בראש המחשבה שלהזמין אמן חושים לערב גיבוש זה לא רציני וכי העובדים שלכם עלולים לזלזל בעניין, כדאי שתדעו שאתם טועים, ובגדול! אמן החושים יודע לקחת אפילו אם האנשים הכי סקפטיים ולהוציא מהם קריאות התלהבות, אז למה לחשוב פעמיים? נסו זאת עוד היום והזמינו אמן חושים ישראלי שיוכל להפוך כל אירוע שלכם לחגיגה בלתי נשכחת.

 

איפה תתקיים ההופעה המרגשת של אמן החושים?

האמת היא שזה תלוי בשני גורמים שונים והם:

  • לאיזה אמן חושים אתם מתקשרים
  • איפה הייתם רוצים שההופעה שלו תתקיים

כלומר, יש אומנם אמני חושים שהם פחות ניידים בכל הארץ ומגבילים את השירות שלהם לאזור מסוים, אך יש גם אמני חושים מקצועיים מאוד שיגיעו לכל מקום שצריך. לכן הדבר היחיד שכדאי לעשות בהקשר הזה הוא לברר מול אמן החושים הנבחר האם הוא יוכל להגיע למקום שבו הייתם רוצים לעשות את החגיגה. בהקשר הזה כדאי לדעת שאמן החושים יוכל להגיע גם לערב הגיבוש שאתם עושים עבור הצוות אך גם לערב פרטי יותר שתעשו בבית. למעשה, פעמים רבות קורה שחבורה של חברים מתכנסת בבית כדי לחגוג יום הולדת חמישים למישהו ומזמינה אמן חושים ליום הולדת 50. הוא מגיע לבית הפרטי שבו מתקיימת החגיגה, משתמש בתנאים הקיימים והופך את הערב לבלתי נשכח. לכן זה לא באמת משנה איפה אתם נמצאים כי מה שחשוב זה לבחור אמן חושים שיוכל להגיע לכל פינה בארץ.

 

מופע טלפתיה שתיקחו בו חלק

עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לכם להזמין אמן חושים ישראלי אליכם הביתה או לערב הגיבוש, זו העובדה שכל הקהל לוקח חלק באירוע כזה. אם נעשה השוואה בין הופעתו של אמן החושים ובין הרצאה של מרצה אורח, אנחנו נראה שבמקרה של אמן החושים בדרך כלל כל הקהל משתתף. ראשית, אם מדובר על מישהו שחוגג יום הולדת הוא כמובן יהיה המתנדב הראשי שיעזור לאמן החושים במהלך הפעילויות השונות. שנית, לאורך כל הערב הרבה אנשים מהקהל יוכלו לקום, להתנדב ולקחת חלק בהופעה כולה. זה אולי נראה לכם עניין שולי אך מדהים לראות כיצד זה עובד גם על אנשים מבוגרים! ברגע שאנחנו לוקחים חלק בחגיגה אנחנו הרבה יותר מרוכזים, היא הרבה יותר מעניינת אותנו והחוויה שלנו הופכת להיות טובה יותר. לכן חשוב להזמין אמן חושים שיודע לשתף את הקהל ולגרום לו לקחת חלק בכל אחת מהפעילויות השונות.

 

הופעה מצחיקה ומהנה

מעבר לכך שאם תזמינו אמן חושים אתם תשמעו את הקהל כל הזמן מתלחשש ומנסה להבין איך אמן החושים עושה כל קסם, יש כאן גם עניין של אווירה טובה. כלומר, אחד מהפרמטרים הכי חשובים שיוכלו לעזור לכם לבחור איזה אמן חושים אתם מזמינים לחגיגה הקרובה, זו השאלה איך הוא עומד מול קהל והאם הוא יודע להתאים את עצמו לקבוצה שנמצאת מולו. מעבר להבדל המהותי שבין הופעה שעושים מול ילדים ובין הופעה שעושים למבוגרים, אמן החושים גם צריך לדעת להלהיב את הקהל. אם ניקח את הדוגמא של ערב שמתקיים בבית אל אחד מהחברים שלכם, אנחנו נראה שלגישה של אמן החושים יש השפעה מהותית על הצלחת האירוע כולו. לכן האמן צריך להיות לא רק בקיא ומנוסה בעבודתו הטכנית, אלא הוא גם צריך להיות מספיק כריזמטי ומצחיק כדי שתהיה לו אפשרות להלהיב את הקהל. בצורה כזאת אתם תראו שאפילו האנשים האדישים יותר ייצאו מדעתם, יצטרפו לצחוק הגדול ויהיה לכולכם מאוד נעים להיזכר אח"כ בחוויה הזאת.

 

כמה עולה התענוג הזה?

קשה לדבר על הזמנת אמן חושים ישראלי למופע פרטי או למופע גדול יותר ולא לדבר על העלויות. כולנו יודעים שתמיד כאשר אנחנו מתקשרים לאיש מקצוע מוביל אנחנו גם משלמים לו לא מעט כסף על הופעתו, כי הוא מגיע, טורח ומביא איתו לא מעט ידע וניסיון. מצד שני, האם זה אומר שחובה להסכים לשלם כל סכום שדורשים מאיתנו רק כי חשוב לנו לשמח את המוזמנים שלנו? כמובן שלא. לכן ההמלצה שלנו היא לדבר עם אמן החושים מראש, להבין איזה סוג של מופע שהוא מציע לכם, כמה זמן נמשכת ההופעה ובעיקר, כמה היא עולה. כך יהיה לכם פשוט יותר להבין לאיזו הוצאה אתם נכנסים וכך תוכלו להחליט האם זה באמת רלוונטי עבורכם או לא. לא בכל פעם כשאנחנו עושים אירוע מתחשק לנו להיכנס להוצאה כלכלית מאוד גדולה ולכן כדאי לקחת בחשבון לפעמים גם את המחירים ואפילו להשוות בין מספר אופציות שונות.

 

ההתאמה לקהל הישראלי

לבסוף, כאשר מזמינים אמן חושים ישראלי, יש כאן משמעות גם ליכולת שלו להתאים לכל סוגי הקהלים. לדוגמה, אם אתם אנשים דתיים, אין ספק שהופעתו של אמן החושים צריכה להיות קצת שונה לעומת אמן חושים שמגיע להופיע מול קהל חילוני. זה יכול לבוא לידי ביטוי בלבוש, בצורת הדיבור ואפילו בבחירת הקסמים שהוא יציג. לכן חשוב לדבר מראש עם אמן החושים שלכם, להבין האם יש לו ניסיון ספציפי בהופעות כמו ההופעה שבה אתם מעוניינים וכך תדעו האם אתם במקום הנכון. אם אתם מחפשים אמן חושים מקצועי, מוצלח וכזה שיוכל לעשות לכם הופעה בלתי נשכחת ומצחיקה, רון גליקסמן הוא האיש שלכם! הוא מגיע עם שנים רבות של ניסיון והרבה כישרון, אז למה שלא תרימו אליו טלפון עוד היום?