אמן חושים לאירועים בעופרה

☑️ אטרקציה קסומה של אמן חושים לאירועים בעופרה.

☑️ שמים במרכז את בעל/ת השמחה.

☑️ מופע מרשים בעופרה באווירה קלילה, מצחיקה ונעימה.

☑️ שיתוף הקהל במהלך האירוע. 

☑️ מופע שמגיע אליכם עד לפתח הבית.

☑️ חוויה מעלפת חושים של פעם בחיים.

לקביעת אירוע קסום וכן אמן חושים לאירועים בעופרה:

אמן חושים הוא אופציה נהדרת לשדרוג כל אירוע, בין אם מדובר באירוע משפחתי או עסקי. בעוד חלק מהאנשים חושבים שמדובר בסוג של קוסם לילדים, למעשה מדובר בבעל מקצוע שמסוגל להפנט אוכלוסיות מכל הסוגים ומכל הגילאים. אנשים רבים בוחרים להזמין אמן חושים לאירועים בעופרה, וליהנות מאטרקציה מפתיעה ומרתקת, המתאימה לכל סוג של אירוע. במאמר הבא, אספנו עבורכם מידע שימושי לגבי הזמנת אמן חושים לאירועים!


אמן חושים לאירועים בעופרה

כאמור בפסקת הפתיחה, אמן חושים יכול להתאים לכל אירוע ולכל גיל! נכון הוא הדבר, שמומלץ לוודא שאמן החושים שאנו מזמינים אכן עובד עם הקהל הרלוונטי, אך בכך נעסוק בהמשך המאמר. באילו אירועים יתאים אמן חושים לאירועים?

מופע אמן חושים למשפחה

מסיבות רווקים או רווקות

מסיבת רווקים או רווקות היא ללא ספק חגיגה שאין כמותה! זוהי המסיבה שבה אנו חוגגים את סוף הרווקות שלנו, ועם השנים – היא הפכה להיות מסורת של ממש! מסיבות אלה מקבלות אופי שונה בהתאם לאופי החתן או הכלה, ובהתאם להחלטות החברים שמארגנים אותן. במהלך השנים האחרונות, נראה שהחוגגים מחפשים דרכים מקוריות ויצירתיות ככל האפשר, על מנת להפוך את מסיבת הרווקים או הרווקות שלהם לבלתי נשכחת. הזמנת אמן חושים לאירועים בעופרה, תגרום לחוגגים לחשוב שאולי הם שתו קצת יותר מדי, ולא להאמין למראה עיניהם כל פעם מחדש!

 

אירועי חברה או כנסים עסקיים

בעידן התעסוקתי של היום, חברות שונות מעוניינות להפתיע את עובדיהן בפעילויות שיוציאו אותם מהשגרה, והזמנת אמן חושים לאירועים בעופרה – בהחלט יכולה להיות פעילות שכזו! בין אם מדובר בכנס עסקי, ובין אם מדובר ביום גיבוש לצוות עובדים – אמן חושים מקצועי יוכל להפתיע ולרתק כל קהל. לרוב, בקהל של אנשים מבוגרים תמיד יש גם כמה ספקנים… אבל אמן חושים מקצועי יוכל לגרום גם להם פליאה ובלבול!

 

יום הולדת

יום הולדת יש פעם בשנה, והוא היום המיוחד שלנו בכל גיל שבו נהיה! על אף שילדים מתרגשים במיוחד לקראת יום ההולדת שלהם, אין ספק שגם מבוגרים מצפים לו בכיליון עיניים, וחושבים כיצד לחגוג אותו בצורה מעט שונה ומיוחדת. אמן חושים לאירועים בעופרה, יכול לשדרג כל אירוע יום הולדת, ולהפתיע את האורחים שלנו בטריקים של קלפים, טלפתיה, קריאת מחשבות ועוד! בשוק יש היצע גדול של אמני חושים, וחשוב לוודא שאמן החושים שלנו יודע לעבוד עם גיל האורחים הרלוונטי. לא כל הטריקים מתאימים לכל הגילאים, וגדולתו של אמן חושים היא בין השאר – להתאים את המופע לקהל!

 

בר מצווה ובת מצווה

אירוע בר או בת המצווה, נחשב בין האירועים המרגשים ביותר, גם עקב משמעותו המסורתית וגם עקב משמעותו החברתית. כל משפחה חוגגת את אירוע בר או בת המצווה באופן מעט שונה, כשהדרכים הנהוגות הן טקס באולם אירועים, טקס בכותל המערבי, טיול בחו"ל, טיול בארץ ועוד. בעוד בעבר, הטקסים היו יחסית בנאליים וכללו אלמנטים דומים אצל רוב החוגגים, בשנים האחרונות נכנסה מגמת חידוש ומקוריות בלתי מתפשרת. כיום ניתן לראות שאירועי בר ובת מצווה מקבלים צורות שונות ומעניינות, והזמנת אמן חושים בעופרה – יכולה להפוך את האירוע למעניין בהחלט! אין ספק שהילדים יהיו מהופנטים, משועשעים ומבולבלים, וינסו כל העת לפצח את השיטות שבעזרתן אמן החושים מבצע את הטריקים המדליקים שלו!

 

מה כולל מופע אמן חושים לאירועים בעופרה?

כדי שתדעו מה צפוי לכם, נדבר מעט על התנהלות המופע של אמן החושים. אמן חושים לאירועים בעופרה מעניק חוויה מיוחדת, המתאפיינת באלמנטים הבאים:

 

הומור וכיף עם אמן חושים לאירועים בעופרה

מעבר לטריקים שעליהם עוד נדבר, חשוב להבין שאמן חושים מקצועי – יודע להעביר את המופע בצורה משעשעת וכיפית! מדובר באומנות שנרכשת במשך שנים רבות, ואמני חושים לומדים להצטיין בה על מנת לשבות כל קהל בקלות.

 

טריקים מרתקים של אמן חושים לאירועים בעופרה

זה נכון שלכל אמן חושים יש את הטריקים המיוחדים המאפיינים אותו, ומעבר לכך – הם משתנים מדי פעם בפעם בשביל הגיוון… אך יחד עם זאת, יש מספר טריקים נפוצים המאפיינים הופעות של אמני חושים:

הופעת-אמן-חושים-בהיכל

תעתועי קלפים

אין אמן חושים שמסתובב ללא חפיסת קלפים, ובעזרתה הוא יכול לבצע דברים מדהימים ומפתיעים! אמני חושים מחדשים את הטריקים שלהם בכל פעם, ולכן סביר להניח שתמיד תיתקלו בדברים חדשים. תעתועי קלפים גורמים לנו לתהות כל פעם מחדש – איך אמן החושים יודע איזה קלף בחרנו, איך הוא גורם לו להגיע למקומות שונים, ובעיקר – איך אנו לא מצליחים להבין את זה?

 

קריאת מחשבות ושליטה מוחית

אמני חושים מקצועיים יודעים לבצע טריקים של קריאת מחשבות ושליטה מוחית, גם עם אנשים שהם רואים פעם ראשונה! למשל – לגרום לאדם לשכוח פרטים בסיסיים על עצמו, או להצליח לנחש מספר שחשבתם עליו… חלק מהטריקים האלו עשויים להיות כה מפתיעים, שהם עשויים להטריד אתכם גם בימים הבאים.

רון גליקסמן במופע על דשא
רון גליקסמן במופע על דשא

טלפתיה

טריקים הקשורים לטלפתיה הם מהמדהימים ביותר, ויגרמו לכם לגרד את הפדחת בניסיון להבין כיצד הם מתבצעים…כשאמן החושים גורם לאנשים לחוש דברים מסוימים ללא מגע וללא הסתכלות, אתם בהחלט הולכים להיות מופתעים!

 

הוקרת האדם החוגג

לא סתם מזמינים אמן חושים לאירועים בעופרה, כשמדובר בחגיגות יום הולדת, בר מצווה, בת מצווה, או מסיבת רווקים ורווקות! אמן החושים יכול לתת תשומת לב מיוחד לאדם החוגג, ולגרום לו להרגיש כוכב אמיתי בעת שהוא מסייע בביצוע הטריקים!

הופעה-אמן-חושים

טיפ לסיום!

מכיוון שהאירוע שלכם תלוי במידה מסוימת באמן החושים, כדאי לברר מראש "עם מי יש לנו עסק" ולצפות בעבודות קודמות! כשמדובר באמן חושים מומלץ בעל ניסיון, לרוב תוכלו למצוא סרטונים שלו בקלות. הסרטונים יעזרו לכם להתרשם מהמיומנות, האווירה במופע, ואופן התקשורת עם הקהל.