אמן חושים לאירועים – הגורם שיפתיע את המוזמנים

בחיינו יש מגוון אירועים שאנו חוגגים – ימי הולדת, בר מצוות, חתונות, בת מצוות, בריתות ועוד.

לכל אירוע יש את הסדר המוכר שלו, ואל עף ההתרגשות שמלווה אליו, יש תחושה כללית שהכל צפוי ודי משעמם.

אם אתם רוצים לשנות את התחושה הזו ולגרום לכם ולאורחים לחוות חוויה של פעם החיים, כדאי לכם להזמין אמן חושים לאירועים.

כשמשלבים משהו מפתיע ולא צפוי באירוע, הוא הופך למיוחד ומהנה עוד יותר.

 

זה כמו קוסם?

מה זה אמן חושים? יש אנשים שחושבים שזה כמו קוסם, אך טעות בידם. אמן חושים לאירועים אמנם גם עושה קסמים, אבל הוא עושה קסמים תודעתיים שמשתמשים בחושי האדם וביכולותיו הקוגניטיביות. בדל כך, אמן חושים יכול להתאים לכל הגילאים – לילדים, ואף למבוגרים, כיוון שיכול לבצע קסמים מתוחכמים שיפתיעו גם את המבוגרים.

 

כולנו מחפשים ריגושים

האדם מחפש ריגושים בחייו, משום שהרגש מ=שממלא אותו בשעה שהוא חווה ריגוש הוא מעצים ומהנה. המודרניות מלמדת אותנו כל הזמן שעלינו לצרוך ריגושים, ויש לכך גם צדדים שליליים ללא ספק – רדיפה אחר ריגושים, התמכרויות ועוד. יחד עם זאת, חשוב שתכניסו דברים מרגשים לחיים שלכם, וכמובן שהכל במידה. אם תשלבו באירוע שלכם מופע של אמן חושים, האורחים וגם אתם תיהנו כפליים.

 

מתאים לכל הגילאים!

היתרון של אמן חושים הוא ההתאמה שלו. בעוד שקוסם מתאים רק לילדים, אמן חושים יכול להתאים לכל אירוע. כמו כן, תוכלו לבקש ממנו להתאים את תוכן המופע לאירוע – למשל להתייחס במיוחד לחתן הבר מצווה, או לדבר על משהו שמהחיים של מי שיש לו יום הולדת וכיוצא בזה. חשוב שתבחרו באמן חושים שלקוחותיו מרוצים ומספרים שהמופע מרתק – כמו אסף סלומון. אסף הוא אמן חושים מנוסה ומעולה, וכל אירוע איתו הופך למרגש וחוויתי.

 

איך לשלב את זה באירוע?

אם אתם רוצים לשלב מופע באירוע והשתכנעתם מכל מה שכתבנו לעיל, עכשיו אתם צריכים להבין איך לעשות את זה. אם זה אירוע לילדים כדאי שהמופע יהיה כחצי שעה או פחות, מופע ארוך יותר ישעמם אותם. אם המופע למבוגרים או נערים, הזמן המומלץ הוא 30 – 40 דקות.

 

אירוע בלתי נשכח!

אם אתם רוצים אירוע בלתי נשכח שיתיר בכם ובאורחים חותם, בחרו באמן חושים לאירועים. האמן יתאים את עצמו אליכם, יגוון את האירוע ויפתיע את האורחים. בנוסף, המחיר של אמן חושים הוא לא גבוה ביחס לייחודיות שהוא נותן.

 

סיכום

כל אירוע שמשלבים בו מופע הופך לאירוע מדהים וחוויתי, במיוחד אם מדובר באמן חושים. אנו ממליצים לכם לבחור אמן מוכר, ידוע ומנוסה, על מנת שהוא יוכל להתאים את המופע לאירוע שאתם עורכים. אמן חושים יכול להתאים לכל אירוע ולכל גיל, אז מהרו להזמין אמן חושים ולהפוך את האירוע לבלתי נשכח.

קלפים