3 דברים מגניבים לשדרוג ימי הולדת

 אתם עושים יום הולדת לאחד מהילדים שלכם בקרוב? רוצים להפוך את האירוע הזה לחגיגה מיוחדת ושונה ואתם תוהים איך לשדרג את האירוע? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו מספר רעיונות מעניינים.

 

תנו לילדים לקפוץ

אנשים מבוגרים לא תמיד מבינים את הצורך של הילדים לזוז, וכמה שיותר. לכן חשוב לעצור ולנסות להיזכר איך אתם הייתם בגילו של הילד שלכם, כי אולי כך תבינו את הצורך בתנועה. הילדים של היום אומנם רגילים לראות מסכים בכל מקום, אך הם גם צריכים לזוז ולהוציא כמה שיותר אנרגיות. לכן חשוב כל כך לקחת בחשבון את האפשרות של מתקני קפיצה שונים, כמו לדוגמה, טרמפולינה לחצר. אם תהיה טרמפולינה בחצר שלכם והילדים שמגיעים לחגוג את יום ההולדת של הבן שלכם יוכלו לעשות בה שימוש, אתם תראו אותם מאושרים עד הגג.

 

מתנפחים מכל הסוגים

עוד דבר שהפך ללהיט מאוד גדול בשנים האחרונות בימי הולדת, אלה הם מתקנים מתנפחים מסוגים שונים. ראשית, כדאי לדעת שמדובר על עולם ומלואו ושיש אפשרות לבחור בין מגוון אדיר של מתקנים כאלה. שנית, הכול מאוד בטיחותי, כך שאין לכם סיבה לחשוש. אתם תראו שכל הילדים שיגיעו ליום ההולדת של הבן שלכם יתלהבו מאוד מהעניין הזה וייהנו להשתמש במתקנים כל הזמן. מה שכן, חשוב שתדעו שיש הרבה מאוד סוגים של מתנפחים ולכן שווה לבדוק מה אתם קונים או שוכרים. האם אתם רוצים, לדוגמה, מתקן מתנפח בדמות מצוירת שהילדים אוהבים? או שאולי אתם פתוחים גם לרעיונות אחרים? והאם אתם רוצים את המתקן המתנפח הכי יקר שקיים? שווה לבדוק כמה אופציות שונות ולראות מה יתאים לכם יותר. בנוסף, כמובן שצריך להתאים את המתקן המתנפח גם לגיל הילדים, כי הרעיון הוא לא לסכן אותם כמובן ולגרום להם ליהנות לכל אורך המשחק.

 

מתנפחים רטובים – חוויה שכל הילדים אוהבים ונהנים ממנה

לבסוף, עוד טיפ שנוכל לתת לכם לשדרוג יום ההולדת של הבן שלכם, הוא לשלב גם מתקן מתנפח רטוב. אומנם זה נכון שאם הבן שלכם חוגג יום הולדת בחורף זה קצת פחות רלוונטי, אך מצד שני, אם הוא חוגג יום הולדת בקיץ, זו יכולה להיות בחירה נהדרת. מתקן מתנפח רטוב הוא תענוג אדיר לכל הילדים, כי הוא משלב בתוכו את היכולת ללכת, לקפוץ וגם ליהנות ממים צוננים. אתם תראו שגם בתחום הזה יש אפשרויות שונות ומגוונות כך שצריך לבדוק באיזו אופציה אתם בוחרים. מה שבטוח זה שלא משנה איזה מתקן יתאים לשדרוג יום ההולדת שאתם מתכננים, כי בכל מקרה חשוב להקפיד על האיכות. כדאי לקנות או לשכור רק מתקנים שיש להם את תו התקן הנדרש, כי כך תוכלו להיות בטוחים שהילדים נהנים ולא מסתכנים תוך כדי משחק.

 

מתקן לילדים