האם אפשר לבצע קסם בעזרת מדבקות בזמן ההופעה?

קוסם אמיתי לא מגלה את הסודות שלו כל כך בקלות, לכן אם תתאמצו ותצליחו לקרוא בין השורות תגלו עולם שלם של משחקים וקסמים שאתם יכולים להשתמש בהם בהופעות שלכם. אין צורך להעביר לנו תמלוגים – אנחנו מפרגנים לכם לגמרי (; 

 

שימוש במדבקות במופעי קסמים

אז בואו נתחיל בכך שלכל הופעה ולא רק בהופעת קסמים רצוי וחשוב שיהיה לכל ילד מדבקה עם השם שלו. מדבקות עם שם הילד פותרת לנו אי נעימויות וביישנות מצד הילדים. ברגע שאנחנו קוראים לילד בשם שלו הוא כבר מרגיש איזשהו ביטחון, כאילו האדם שמולו מכיר אותו ויודע מי הוא. הילד כבר משתחרר מהר יותר וזה קסם בפני עצמו.

 

מתי עוד נצטרך מדבקות שם?

מדבקות שם הם כלי שכיח מאוד בקרב גננות ומורות ולא רק בקרב מקיימי הופעות או אירועים לילדים. הרי אלו בעלי המקצוע שעובדים עם כמות ילדים גדולה מאוד וקשה לזכור כל כך הרבה שמות בבת אחת. בייחוד כשמנסים לרתום את הילדים לעשייה או לשיתוף פעולה.

 

איך נדע באיזה גודל מדבקה לבחור?

אז קודם כל אין גודל אחד נכון ומדויק. אם אתם קוסמים אולי היינו בוחרים במדבקות מגניבות וצבעוניות ומצליחים לשלב בתוכם גם קסמים מתוך המופע שלכם. אך אם אתן גננות או מורות אולי כדאי לכן לבחור מדבקה נקייה בעל מראה רשמי שיש לה מקום רק לשם. בכל אופן, יש היום מגוון רחב של צבעים, צורות וגדלים. בחרו לכם מה שאתם אוהבים!

 

מדבקות לסימון אביזרים וציוד

גם אם משאילים את הציוד שלכם לילדים או לאנשים בכללי ושוכחים ממנו לחלוטין ובכך מאבדים הרבה ממנו? ברגע שאנחנו מדביקים מדבקה ומסמנים את הציוד שלנו, גם לבן אדם שהשאיל יש תזכורת מעולה שהציוד הזה לא שלו.

ואנחנו לא מדברים רק על מדבקות שם מתוקות אפשר גם לבחור צורה מסוימת, נגיד כוכב ורוד, ולסמן איתה את כל החפצים שלנו. מעכשיו זה סימן ההיכר שלנו וכולם יודעים שזה הציוד שלנו. מגניב לא? אנחנו אימצנו מזמן!

 

מדבקות נדבקות הכי טוב למשטחים חלקים

בפריטים בהם יש לכם הרבה מגע עם הידיים: כדאי לחדש את המדבקה כל כמה זמן. מכיוון שהשומן שבידיים שלנו עובר אל המדבקה והורס את הצבע ואת הדבק שלה. אין קשר לאיכות המדבקה או לדבק שלה, אלו פשוט התנאים. מוזמנים לנסות אותנו!  אם כך חשוב שיהיה לכם אקסטרה מדבקות אפילו בקלמר או בתיק וככה תוכלו לחדש את המדבקה במקרה הצורך.

 

אנחנו פשוט אוהבים מדבקות (:

ברצינות, אנחנו חולים על מדבקות. אנחנו משתמשים בהן לכל דבר: סימון חפצים, תיוק מסמכים, יצירת לייבלים על צנצנות, תגי שם לילדים ואפילו קישוט כרטיסי ברכה. אנחנו באמת מכורים! לא מבינים על מה אנחנו מדברים ומה כל המהומה? מוזמנים לנסות בעצמכם!

קֶסֶם