חמש הדמויות מבלונים האהובות על בנות שחוגגות בת מצווה

בת מצווה הוא אירוע מרגש ומשמח כאחד! עשרות נערים ונערות אנרגטיים מתכנסים לחגוג את אירוע תחילת הבגרות של אחת מחברותיהן, בני המשפחה מצטרפים גם הם, וזה רק מתבקש שאירוע כזה יהיה מקפיץ, צבעוני ומדליק. מעצבי הבלונים כיום מסוגלים לעצב כמעט כל דמות וכל צורה לטובת אירועים כאלו ואחרים. כיוון שמרבית האורחים באירועי בת מצווה הן בנות- אספנו בשבילכם את חמשת עיצובי הבלונים הכי אהובים על בנות המצווה, ועל האורחות שהגיעו לשמח אותן ביום החגיגי.

עיצובי בלונים פעם והיום

גם בימים עברו, לא הייתה מסיבה או חגיגה בלי נוכחותם של בלונים צבעוניים. בעוד פעם הבלונים היו לרוב סימטריים ובאותו הגודל, היום- שיטות עיצובי הבלונים השתכללו, והן מאפשרות למעצבים להכין עצים, מפלים, דמויות מצוירות, קירות, כלי רכב, ועוד. בנוסף ניתן למצוא היום בלונים מנצנצים עם נורות לד בתוכם, בלונים שקופים כמעט לחלוטין שנראים ממש כמו בועות סבון, וגם כאלו בגוון מתכתי שנראים ממש כמו חפצים אמיתיים. באירועים שונים ובייחוד באירועי בת מצווה- חשוב להתאים את אופי האירוע ללקוח בצורה מדויקת, על מנת להעניק לילדה את האירוע שאותו דמיינה וחלמה! יש מספר דמויות וצורות של בלונים לבת מצווה שנמצאו כאהובות במיוחד על הבנות שהגיעו לגיל המיוחל, ועל האורחות המגיעות לשמח אותן באירוע.

חמישה עיצובי בלונים מבוקשים לבת מצווה


אין ספק שכל הבנות מצפות לרגע בו יחולקו הבלונים המיוחדים באירוע, והן יוכלו לענוד אותם, ולהעניק לאירוע את האווירה המקפיצה והכייפית המתאימה לו. אילו עיצובי בלונים הכי אהובים בבת מצווה? ובכן, ישנו את צמיד חד הקרן מבלונים, שאותו ניתן לענוד בנוחות במשך כל האירוע, ויש גם צמיד חיפושית מבלונים, שעושה חשק ללטף אותו בלי הפסקה. מי שרוצה להרגיש כמו נסיכה- תקבל כתר נסיכות וורוד מדהים, שיגרום לכל החברות למחוא כפיים ולהתרגש. הבנות שהן פיות- תקבלנה כנפיים של פיה מבלונים, שאיתן הן יכולות לעוף על הרחבה ולרקוד בלי הפרעה, ואביזר נוסף ולבבי במיוחד הוא קשת לשיער שעליה מוצמד בלון לב שקוף עם אורות מהבהבים, כזה שכולן רוצות! עיצובים כאלו ללא ספק, ישדרגו לכם את האירוע כמה רמות למעלה, ויגרמו לנערת בת המצווה היקרה לשמוח ולזכור את האירוע המרגש לעוד שנים רבות.

בת מצווה היא אחד האירועים היותר מרגשים, ומדובר ביום מיוחד במינו עבור הנערה הצעירה. עיצובי בלונים הם נפוצים באירועי בת מצווה, ומעניקים לנערה ולחברותיה חוויה צבעונית ומיוחדת שהן תזכורנה לעוד שנים רבות! מעצבי הבלונים כיום יודעים לעצב כמעט כל צורה וכל דמות מבלונים, וזה מאפשר ללקוחות לקבל אירוע מושלם עבורם. חמשת העיצובים שהצגנו בפניכם, נחשבים לאהובים במיוחד על בנות החוגגות בת מצווה ועל האורחות שלהן, וללא ספק יעניקו לנו אירוע מדהים.

בלונים