המלונות בסיני מחכים לכם גם בחורף

אין כמו סיני לחופשת קיץ אמיתית – כזו המשלבת שמש אינסופית, חופי ים מדהימים ושקטים, צלילה ושנירקולים מעל שוניות האלמוגים מהיפות בעולם ובעיקר ניתוק אמיתי מחיי היום-יום המלחיצים משהו בישראל. לא סתם יש בחצי האי סיני מלונות שכבר באפריל קשה למצוא בהם מקום פנוי ליולי-אוגוסט. היתרונות הללו עושים את שלהם, ובתוספת המחיר המצחיק (שליש מחופשה באילת!) הם הופכים את סיני לאחד היעדים החמים על מפת התיירות של הישראלים בכל שנה מחדש.

אבל, הפתעה הפתעה, סיני היא מקום נהדר לחופשה גם בעונת החורף. גם כאשר בחיפה או בתל אביב קר ויורד גשם, בסיני מזג האוויר נשאר שמשי ונעים, ואפשרי בהחלט לחופשה ספונטנית של סוף שבוע במלון או בחושה עם מזגן ומקלחת חמה. מעבר למזג האוויר המושלם, יש בסיני גם לא מעט אטרקציות שניתן לעשות בחורף, גם בבתי המלון אבל גם מחוצה להם כמו טיולי טרקטורונים או ג'יפים, רכיבה על גמלים, שיט בים האדום ועוד.

 

אז מה מחכה לנו בסיני בעונת החורף?

קודם כל בתי המלון. כשמדברים על סיני בדרך כלל האסוציאציה הראשונה שקופצת לראש היא חושה מקש על קו המים, אבל סיני משופעת בבתי מלון איכותיים ברמה גבוהה מאוד שמציעים שלל פעילויות ואפשרויות להעביר את הזמן גם אם קצת קריר בחוץ, והיציאה מהמים הופכת להיות משימה לאמיצים בלבד.

 

דוגמאות? בבקשה.

ממש בצמוד לגבול שוכן לו טאבה הוטל, מה שפעם היה מלון הילטון טאבה. הוותק של המלון הזה הוא אחד היתרונות שלו, משום שהצוות הוותיק והידידותי כבר מכיר את הישראלים ששומרים לו אמונים ומגיעים אליו, ויודע להתאים את השירותים שלו אליהם. במלון הזה תמצאו ספא מפנק עם אפשרות לעיסויים משחררים, חוף פרטי רחב ידיים, מסעדה מצוינת, בר ותיק שעובד לאורך כל שעות היום וגם כמובן הקזינו המפורסם שמושך אליו המוני ישראלים לבילוי של לילה, בקיץ או בחורף.

מלון מעולה נוסף, ממש לא רחוק ממנו, הוא מובנפיק טאבה. מדובר בלא פחות מאשר הזנזיבר של סיני – מעין כפר נופש על שטח עצום ומלא מרחבים מוריקים המשתלבים בהרמוניה עם חוף הים הנהדר ממול. במובנפיק גם כן תוכלו ליהנות מספא מפנק במיוחד, חדר כושר משוכלל, בריכה מקורה ומחוממת וחדרים מרווחים ונעימים עם מיני בר שווה. כמו טאבה הוטל, גם למובנפיק אפשר להגיע ברגל ממעבר הגבול בהליכה קצרצרה, וגם הוא פופולרי מאוד ומוטב להזמין מקום בו מוקדם ככל הניתן מראש.

אלה שתי טעימות, על קצה המזלג ממש, ממה שמציעה לנו סיני בחורף. אפשר להפליג עוד כיד הדמיון הטובה עלינו ולרדת דרומה לנואיבה ולדהב, שם המלונות לא פחות מפנקים, המים לא פחות צלולים ואתרי הצלילה אף יפים יותר. מהפכת המידע והתקשורת הביאה אלינו את כל האפשרויות לתכנון את החופשה הבאה שלנו באמצעות דאבל קליק על העכבר, ואפשר להתוודע את האפשרויות השונות במהירות ובקלות.

לכן, אל תהססו יותר מידי – פנו לעצמכם איזה סופשבוע (כן כן – גם בינואר ופברואר), קחו כמה דקות כדי לבחון את ההיצע המדהים של המלונות בסיני, בחרו איפה בא לכם להתפנק והתחילו לספור את הימים לחופשה הבאה שלכם בסיני. זה הרבה יותר קל, פשוט וזול ממה שנדמה לכם.

חדר במלון