הצ'ק ליסט המלא לבחירת קייטרינג לאירוע קטן

תכנון של אירוע קטן עשוי להישמע לכם כעניין קטן ולא משמעותי.

אבל ברגע שתיכנסו להליך התכנון, אתם תגלו שמדובר בעניין מורכב שדורש לא מעט מחשבה ותכנון.

כדי להקל עליכם בכל ההליך, החלטנו לכתוב עבורכם צ'ק ליסט מלא שיקל עליכם בבחירת קייטרינג לאירוע קטן.

כך לפחות יוקל לכם בעניין אחד (ומשמעותי ביותר).

קראו את השורות הבאות ותגלו איך אנחנו יכולים להפוך לכם את החיים לקלים יותר.

 

הקדמה לפני עריכת הצ'ק ליסט המלא

רגע לפני שנתחיל בעריכת הצ'ק ליסט, חשוב לנו לציין בפניכם שאתם צריכים להכין כמה דברים מראש:

 

  • מחברת לתכנון האירוע

אתם צריכים מחברת נקייה, כזו שתשמש אתכם אך ורק לתכנון האירוע. אתם לא צריכים להכין שער (אנחנו לא בשיעור תורה) אבל  אתם כן מוזמנים לכתוב את שמכם ואת מספר הטלפון שלכם בתחילת המחברת, כדי שאם היא תלך לאיבוד, תוכלו לקבל אותה בחזרה. במחברת זו אתם צריכים לכתוב את הצ'ק ליסט ובהמשך, תכתבו בה גם את שאר התכנונים לאירוע, כמו למשל:

  • מספר מוזמנים
  • תאריכים פנויים לקיום האירוע
  • טלפונים של קייטרינג מומלץ ועוד

 

  • עט נוח

תכינו עט נוח לכתיבה כי אתם צפויים לכתוב במחברת שלכם ולא מעט. אם יש לכם עט מועדף, תרתמו אותו למשימה. עכשיו, כשאתם מוכנים אפשר להתחיל בצ'ק ליסט. הנה הוא:

 

  1. בחירת קייטרינג לאירוע

אומרים שהצבא צועד על קיבתו והדבר נכון גם לאורחים של האירוע שלכם. לכן, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה למצוא קייטרינג לארועים קטנים. כדי שתוכלו לבחור את הקייטרינג המתאים ביותר, אתם צריכים לשאול את הקרובים אליכם אם יש להם המלצה לקייטרינג מסוים שהזמינו בעבר והיו מרוצים ממנו.

 

  1. בחירת תאריך

אי אפשר לקיים אירוע בלי תאריך. לכן, אתם צריכים לבחור את התאריך המתאים לכם ביותר. בעת הבחירה, שימו לב שמדובר בתאריך רחוק מספיק כדי שתוכלו להגיע אל כל ההכנות שבצ'ק ליסט שלכם עד המועד המתאים. אתם הרי לא רוצים להגיע ליום האירוע ולגלות שלא הכנתם את הכול מספיק זמן מראש.

 

  1. בחירת אולם

אם החלטתם לערוך את האירוע שלכם בבית או בחצר, אתם יכולים להמשיך לפירוט הבא בצ'ק ליסט. למקרה שלא, אתם צריכים לבחור אולם שמתאים לאירועים קטנים. הדבר חשוב מבחינת האקוסטיקה והאינטימיות שצריכה לבוא לידי ביטוי באירועים שכאלה.

 

  1. שליחת הזמנות למוזמנים

לפעמים אנחנו מחליטים שאנחנו רוצים לקיים אירוע קטן אבל אנחנו מוצאים את עצמנו מזמינים יותר מידי אנשים. כדי שלא תגלו שהאירוע שלכם מתקיים בצפיפות, כדאי שתבדקו מראש שלא הגזמתם במספר המוזמנים. לאחר מכן, אתם יכולים להתחיל בשליחת ההזמנות. כך תוכלו להימנע מאי נעימות.

 

לסיום

עד כאן הצ'ק ליסט שיסדר לכם את האירוע הקטן שלכם. תיישמו אותו ותקבלו אירוע מושלם!

עמדת חלוקה