הקסם שבפירות לאירועים – האם זו ההחלטה הנכונה בעבורכם

באירועים הקיימים כיום, יש לפירות מקום מכובד בשולחן.

מגשים של פירות טריים, המוגשים מקולפים וחתוכים, ומסודרים באופן מעוצב וססגוני הנעים לעין, ומגרה את התאבון – הם חגיגה אמיתית.

מגוון של פירות מתאימים לכל אחד, משלימים את המזון המוגש באירוע, מקשטים את השולחן, ומעולים לכמויות גדולות של מוזמנים.

 

הכי חשוב – הבריאות

התקופה שלנו, מתאפיינת בצריכת מזון בריא וטבעי, המזין את הגוף, איננו מעובד ומכיל מעט סוכר, מלח או שמן. אירועים הנערכים בעת זו, צריכים גם הם להשתלב במגמה, ולהגיש לשולחן האירוע, מזונות בריאים ומזינים, עד כמה שניתן. אחד ממזונות אלו הם מגשים של פירות טריים וצבעוניים, המזמינים את האורחים לטעום ולהנות. ההגשה של פירות באירוע, מעודדת לאכילה בריאה, לכן אם אנחנו הורים, אנו תורמים בכך לבריאות ילדינו, ואם אנחנו מעסיקים, אנו תורמים בכך לבריאות עובדינו.

 

מה מכילים הפירות

אומנם בפירות יש כמות סוכר לא מבוטלת, אבל הם מכילים גם מינרלים וויטמינים וכן סיבים תזונתיים, המגינים עלינו מצינון, עוזרים לתפקודו התקין של הגוף, מונעים מחלות כלי דם ולב, ותומכים בעיכולו של המזון. בנוסף מגינים עלינו הפירות, מקרינת השמש, מזיהומים שונים, ומחשיפה לחומרים המסכנים אותנו.

 

פירות מתאימים לכול אחד

הגשה של פירות באירועים, מאפשרת לכל אורח, לבחור את הפרי האהוב עליו ביותר. על המגש יש מספר רב ומגוון של אפשרויות, ומתוכו ניתן לקחת את מה שרוצים. באופן זה, גם אורחים המקפידים על הגזרה או על בריאותם, יכולים להנות מחטיף טעים. פירות גם מתאימים לאורחים, הסובלים מאלרגיות שונות למזון, לדוגמה, אלרגיה למוצרי חלב, אלרגיה לגלוטן, ועוד.

 

פירות מתאימים לכול אירוע

פירות מתאימים להגשה בכול אירוע גדול או קטן, יומולדת או בר מצווה, ואף אירוע של הרמת כוסית במשרד. פירות אינם חלביים ואינם בשריים, ולכן יכולים להשתלב מצוין עם טעמים אחרים, כגון: מאפים שונים, סלטים, ואף להוות מנה של קינוח בפני עצמה.

 

פירות המוגשים בצורה מרהיבה, הם ממש יצירה של אומנות על שולחן האירוע. לכן, פירות אינם מהווים רק מזון מעולה, הם גם מתפקדים כיצירה מרגשת, המעוצבת בצורה מעניינת ומפתיעה.

 

הכנה של פירות לאירועים

תקרובת של פירות, ניתן להכין באופן עצמאי או להזמין מאחת החברות המתמחות בתחום, כגון: האקדמיה לפירות. את הפירות צריך לרכוש קרוב ככל הניתן לאירוע עצמו, לשטוף אותם היטב, ואז לחתוך כל פרי על פי צורתו המיוחדת. ניתן לסדר את הפירות על מגש גדול, כאשר כל חתיכה נוגעת בשנייה וביחד הם יוצרים מראה מרהיב ומגרה.

 

לסכום

התקופה שלנו, מתאפיינת בצריכת מזון בריא וטבעי, לכן אירועים צריכים גם הם להשתלב במגמה. פירות מתאימים לכול אחד, גם לבעלי אלרגיות שונות, ועוזרים לתפקודו התקין של הגוף.

 

תותים