חיפשנו ומצאנו – חדרי הבריחה הטובים ביותר בשרון

בטח כבר שמעתם על זה בעבר, הרי מדובר בתופעה כלל עולמית שהופכת לפופולרית יותר ויותר עם השנים וכן, זה נשמע די פשוט, אתה והצוות שלך, המורכב מחברים טובים, משפחה או עמיתים לעבודה, תיכנסו לחדר סגור בעל נושא מסוים ולרשותכם שעה אחת "להימלט" מהחדר בהצלחה.

אם זאת, בריחה מוצלחת תדרוש מכם למצוא רמזים נסתרים ולפתור חידות מאתגרות ברחבי החדר. אז הסתכלו מתחת לשטיח או חשוב בצורה יצירתית על הספרים שמסודרים על המדפים, והסתכל מקרוב על כל אותם ציורים שעל הקיר. אתה עשוי למצוא את מחרוזת המספרים הדרושה לך לפתיחת המנעול.

לכל כיוון שתסתכל תוכל למצוא רמז פוטנציאלי לצאת מחדר בריחה או לפתור את החידה הבאה. אבל חשוב למהר, השעון מתחיל לתקתק ברגע שנכנסים לחדר הבריחה.

 

למה להשתתף בפעילות חדר בריחה?

פתרון חדר בריחה דורש עבודת צוות, מהירות, יצירתיות וסבלנות. חדרי בריחה הם מושלמים לחופשות משפחתיות, לגיבוש צוות, או סתם לבלות עם חבריך. חדרי בריחה הם חוויות מדהימות לחלוק עם אנשים, כאשר אתם עובדים יחד כדי לגלות רמזים לצאת מחדר בריחה, לפצח חידות ולהשיג את המטרה הסופית שלכם

 

מה הופך את חדרי הבריחה לכל כך פופולריים?

חדרי בריחה הם דרך חדשה לחלוטין לחוות סיפורים. על ידי שילוב של פעילות חברתית עם הרפתקאות אינטראקטיביות וחידות מאתגרות, שחקני חדרי הבריחה שקועים בעולם אחר לגמרי עם סיפורים שמרגישים כמו שובר קופות הוליוודי. לא פלא שהם כל כך ממכרים.

לתופעת חדרי הבריחה יש מעריצים רבים ברחבי הארץ וכך גם בשרון. חיפשנו ומצאנו חדרי בריחה באזור השרון שאסור לפספס כשרוצים ליהנות מחוויה בלתי נשכחת:

ציוד לבריחה

 

  1. האתגר: סודי ביותר!

מתאים לעד 8 משתתפים. במסגרת הפעילות, אתם סוכנים חשאיים במסווה של עיתונאים, פועלים לחשוף תעלומה סודית ביותר שהממשלה מסתירה מהציבור. המטרה שלכם היא לשרוד את כל האתגרים שצצים לכם בדרך לחשיפת האמת, להגיע למטרה ולהיחלץ מהחדר בשלום.

 

  1. האתגר: חלום רטוב!

חדר בריחה עם קונספט מיוחד ושובב במיוחד למסיבות רווקות ולמבוגרים בלבד (18+). במסגרת הפעילות, אתם נכנסים לנעליהם של צוות חילוץ מיוחד הנשלח להציל עלמת חן בעלת היתרונות הבולטים שנחטפה על ידי מאפיונר ושחקן פורנו ידוע לשמצה. המסע להצלת עלמת החן יסחוף אתכם לעולם פנטזיה שכולו צחוק, שובבות ונועזות.

 

  1. האתגר: זומבים!

חדר בריחה נייד המגיע לכל מקום ברחבי הארץ. במסגרת פעילות חדר בריחה זה אתם נתקלים בתופעה מוזרה שהתרחשה בתוך מתקן סודי של הממשלה בו אתם עובדים שיצרה תגובה כימית קשה מאוד והשפיעה על העולם שמחוץ למתקן. מהר מאוד תגלו שמדובר בתופעת חיים-מתים, הזומבים שמטילים איימה על הרחובות. עליכם להציל את העולם בעזרת נסיוב מיוחד הקיים ברשותכם לפני שהזומבים יתפסו גם אתכם.