חתונות חורף באולם אירועים אורבני

על פניו ניתן לחשוב כי חתונות הקיץ עדיפות על חתונות החורף. בקיץ אפשר לעשות חתונה בחוץ, הבגדים מאווררים וקלילים והאווירה באופן כללי משוחררת יותר. אבל, אין ספק כי חתונות החורף נותנות פייט לא קטן לחתונות הקיץ. אם קבעתם חתונה בחורף זה לא אומר שאתם צריכים להתפשר. כיום, ישנם אולמות רבים המספקים חללים אורבניים באווירה חמימה ושירות ברמה גבוהה ומוקפדת שיאפשר לכם ליהנות בלי פשרות גם בחורף.

 

אז אלו יתרונות יש לחתונת חורף?

 

מחיר

כל זוג המתכנן חתונה יודע עד כמה העלויות גבוהות וכמה צריך להיות מחושבים. כדאי לדעת כי חתונות קיץ נחשבות להרבה יותר יקרות. לעומת זאת, בחורף מחירי האולמות זולים משמעותית. עובדה זו תאפשר לכם לבחור ביתר קלות את אולם חלומותיכם בלי שתצטרכו להתפשר על המיקום. בנוסף, תוכלו כמובן לבחור להתחתן ביום חמישי שהוא כאמור המבוקש ביותר בשבוע, כאשר בקיץ זה היה עולה לכם הרבה יותר וכדאי להיות מודעים לכך.

 

עיצוב האולם

דווקא בחורף, כאשר הטבע מתעורר והירוק בחוץ בשיאו ניתן לעצב את האולם באווירה אורבנית, חמימה ונעימה אשר תוסיף לרומנטיקה ולאווירה הכללית. את זאת תוכלו לעשות באמצעות סידורי פרחים מתאימים, אח דולק, נרות מפוזרים וכו'.

בטח תשאלו, אם בחרנו להתחתן באולם מה זה רלוונטי לנו הטבע שמתעורר בחורף. התשובה לכך היא פשוטה, כיום, יש אפשרות לבחור אולם אירועים עם חלונות שקופים שיחד עם נוף ותאורה מתאימה מבחוץ יאפשרו לכם להשקיף מבפנים בלי שתרגישו שהייתם צריכים להתפשר. תוכלו למצוא מספר רב של אולמות כאלה כאשר בחירה זו תאפשר לכם להרגיש את החוץ, בפנים.

 

אוכל

בכסף שחסכתם מהבחירה באולם בחורף תוכלו להשקיע בחלק הקולינרי של האירוע ולפנק את האורחים שלכם. אין דבר המחמם את הלב יותר ממאכלים מחממים בחורף. תוכלו להגיש אוסבקו ולהציע עמדת מרקים. בנוסף, תוכלו לספק משקאות חמים כל הערב. טרנד חדש הוא השימוש במטבחים פתוחים, בדומה לקיים במסעדות שף. האורחים יוכלו להזמין את המנות ולצפות בשף מכין להם אותם במקום. במידה ותרצו לראות דוגמה לאולם המספק שירות כזה תוכלו להסתכל על אולם אירועים בראשון לציון.

 

מוזמנים

כידוע, בחורף הרבה פחות אנשים נמצאים בחופשות, דבר זה יגדיל את כמות המגיעים לחתונה שלכם והסיכוי שכל מי שתרצו שישמח אתכם יגיע יגדל.

 

מתנה

כמתנות חתונה לאורחים תוכלו לתת מתנות מפנקות המותאמות לחורף כמו: חלוקים, ספלי תה גדולים, מטריות ועוד.

 

צילומים

גם אם בראש שלנו המחשבה הראשונה של תמונות חתונה היא של שמש ורעננות של קיץ. מעניין לדעת כי מבחינת הצילומים, התמונות שיוצאות הכי יפה הם דווקא בעונת החורף. בחורף התאורה טבעית והצבעים חדים כאשר ניתן לשחק עם שמי עננים בשקיעה או ימים אפרוריים בתוך שדות ירוקים.