7 טיפים לבחירת פרחים מושלמים לאירועים

ארגון ועיצוב של אירוע זו עבודה מורכבת המצריכה יצירתיות ותכנון רב, כדי להרשים את האורחים וליצור אירוע מעוצב, מרשים ומרגש.

אחד האלמנטים החשובים בעיצוב האירוע הוא הפרחים.

אתם לא בטוחים איך לעשות את זה נכון? במאמר הבא אספנו לכם טיפים שיעזרו ליצור אירוע משגע, יומא דופן ועוצר נשימה.

 

איכות

כדאי להקפיד על הזמנת פרחים איכותיים, שיגיעו טריים, רעננים, ללא שום פגם, הם גם נראים הרבה יותר טוב, וגם יחזיקו לאורך יותר זמן. כדאי להזמין את הפרחים מחנות פרחים מומחית ואמינה כמו פרחי אורן.

 

חלל האירוע

חשוב להתאים את הפרחים ואת הסידור שלהם לחלל האירוע, סידורי פרחים גדולים, מרשימים וצבעוניים יכולים ליצור דיס הרמוניה עם חלל האירוע, חוסר איזון שיכול להשתלט עם שאר מריכי האירוע, ואף ליצור תחושה לא נעימה אצל האורחים. לעומת זאת סידור פרחים חסר ייחוד ונוכחות יכול להיעלם בחלל האירוע, במיוחד אם זהו חלל גדול.

 

סגנון האירוע

אנחנו ממליצים להתאים את סגנון סידור הפרחים לסגנון האירוע, אם האירוע בסגנון כפרי, פרחי בר ישתלבו נהדר, בגוונים בהירים וצבעים מהטבע. אם זה סגנון רומנטי, ורדים יהיו הפרחים המושלמים, בגוונים אדומים וורודים. במידה וסגנון האירוע גלאם, תוכלו לבחור בפרחים מיוחדים ומרשימים בשלל צבעים.

 

 עונות השנה

בחורף נהוג להשתמש בפרחים יותר עדינים ואלגנטים, כמו פרחי הנרקיס ונוריות. בקיץ, יש העדפה לצבע וססגוניות. כמובן שבסופו של דבר טעמם האישי של החתן והכלה קובע. בנוסף ישנם פרחים שניתן למצוא רק בעונות מסוימות.

 

מסר

חשבו מה המסר העיצובי שאתם רוצים לשדר, ומה האווירה שאתם רוצים לייצר בעזרת הפרחים. הפרחים, בנוסף ליופיים הרב, לוקחים חלק חשוב ביצירת האווירה באירוע. אם תרצו לשדר אווירה אלגנטית וחגיגית, כדאי לבחור בפרחים לבנים, אם תרצו ליצור אווירה של התחדשות, צמיחה ופריחה, כדאי לבחור פרחים אביביים כמו חרציות. במידה ותרצו ליצור אווירה רומנטית, תוכלו להשתמש בורדים אדומים וורודים.

 

מיקום

בזמן בחירת הפרחים, חשבו על המיקום בו הם אמורים להיות. כדאי לתכנן את המיקומים מראש. למשל סידורי פרחים הממוקמים בקבלת הפנים צריכים להיות הרבה יותר גדולים ומרשימים מאשר סידורי הפרחים בשולחנות.

 

גודל האירוע

גודל האירוע הוא גם גורם משפיע על בחירת הפרחים, באירוע גדול ועמוס, כדאי לבחור בסידורים יותר נקיים וסולידיים, ולשמור על אחידות, כדי למנוע תחושה של עומס ובלאגן. אירועים קטנים יותר ניתן לבחור בסידורי פרחים צבעוניים, מרהיבים וססגוניים על מנת להרשים את האורחים ולהניח אותם במיקומים אסטרטגיים שונים.

 

לסיכום

לסיכום, פרחים הם חלק בלתי נפרד מתכנון אירוע, אם תקפידו לבחור חנות פרחים איכותית ואמינה, תתאימו את הפרחים אל סגנון האירוע, האווירה שאתם רוצים לייצר ולגודל האירוע, יהיה לכם אירוע מושלם שהאורחים לא ישכחו בקלות.

וורדים