4 יתרונות למדבקות לאירועים

תמונות על מגנט, פרחים לדש החולצה, עציצים למזכרת. באמת שכבר הכל נראה ונעשה.

קשה מאוד להמציא מחדש את הגלגל ולהביא הפתעות לאירועים גדולים.

אבל לא עוד! מה עם מדבקות? תארו לכם איזה מגניב זה להגיע לאירוע ולראות מדבקה עם הפנים שלכם, מסמנת לכם איפה המושב שלכם.

הנה כל היתרונות למדבקות לאירועים.

 

יותר אישי ממגנט

אם נסתכל רגע על העולם הרחב של חתונות, כבר מזמן לא היה חידוש בתחום, מגנט מגניב, צלמים עם תמונות עומק, עציצים וכו' … אבל, מהאם על כל עציץ הייתה מדבקה עם תמונה של החתן והכלה, עם ברכת תודה? זה מעביר הרבה יותר רגש מאשר סתם לחלק מתנות בסוך החתונה. מדבקה באירוע מורידה את רמת הכלליות של המתנות ונותן פן אישי ייחודי. בנוסף לאלו, אפשר בדרך הצחוק להשתמש במדבקות אלו כדי להבדיל מי מצד הכלה ומי מצד החתן, וכך לשבור את הקרח בין האורחים.

 

מתאים לכל אופי אירוע

בואו ניקח לדוגמה אירוע של חברה פרטית בחוף הים. מחליטים לצורך העניין, לעשות חידון בין כל שולחנות העובדים ע"י חלוקה אקראית לפי סידור הישיבה. אפשר להדפיס סט מדבקות ייחודיות לכל שולחן וכך יוכלו העובדים להבדיל בין הקבוצות. זה יכול ליצור אחדות בתחרות, גיבוש ויצירתיות. אפשר גם להשתמש במדבקות אלו כדרך לסמן מזכרות שונות מאותו אירוע, ובכך לייצר מתנה ומזכרת בהרכבה אישית.

 

מתאים לכל הגילאים

לא צריך לעצור בחתונות או אירועים שהם בעיקר סביב המשתתפים המבוגרים. גם לאירועים של בתי ספר, גנים ותיכון, מדבקות ייחודיות יכולות לתת אופי מיוחד לכל אירוע ולייחד כל קבוצה שתשתמש בהן. מעבר לשימוש שטחי, אפשר להבדיל  בבתי הספר בין הכיתות בזמן טקסים באמצעות המדבקות. בנוסף, אפשר להשתמש במדבקות באירועים של בתי ספר כאמצעים לסימון ציוד ותיקים כאשר מדובר באירוע המוני.

 

רמזור

לא, ממש לא הרמזור של הקורונה. אפשר להשתמש במדבקות בצבעי הרמזור עם כיתוב מצחיק וגם אימוג'י כדרך לסמן את האורחים באירוע כרווקים, תפוסים או נשואים וכך לייצר אווירה מאפשרת ליזום קשרים רומנטיים אפשריים. כמובן שברוח טובה. ניתן ליישם את שיטה זו לא רק בחתונות, אפשר להשתמש במדבקות רמזור במסיבות במועדונים שונים, מסיבות קיבוץ, וגם כמובן – אירועים לרווקים רווקות, רק שהרמזור יכול לסמן איזה קשר המשתתפים מחפשים.

 

אירועים אקדמיים

אפשר להשתמש במדבקות לאירועים באמת לכל מטרה. אפשר לסמן איתם את בוגרי שנת הלימודים במכללה לפי לוגו, ולהדביק אותו על הגלימה הטקסית הידועה.

 

אין גבול לדמיון

כל עוד עוקבים אחרי הוראות השימוש, המדבקה יכולה להיות מזכרת לאורך זמן על החפץ שעליו היא מודבקת. אפשר ליישם אותן לכל אירוע אפשרי. טייני טאג מציעים דרך נוחה ונגישה להזמין את המדבקות המדוברות, ובאיכות גבוהה. בהצלחה!

 

מצלמה ותמונות