בלון אדום, בלון לבן: כך תעצבו את האירוע שלכם

אחד הטרנדים החמים של ענף האירועים בשנים האחרונות הוא עיצוב באמצעות בלונים. כיצד זה מתבצע והאם מדובר בעיצוב אשר מתאים לכל אירוע? על כך ועוד – במדריך הבא.

 

בלונים מעוצבים: הדרך הקלה לעצב את האירוע שלכם בסטייל

אם גם אתם שמתם לב כי ברוב האירועים בהם אתם נוכחים ישנם סידורי בלונים, אתם לא לבד. למעשה, מדובר באחד הטרנדים הבולטים של השנים האחרונות בענף האירועים, וזאת לאור העובדה כי מדובר בעיצוב יוקרתי אשר נעשה בהתאמה אישית ע"י חברה מקצועית. כיום ניתן לבחור מבין מגוון עיצובים של בלונים אשר ניתנים לכם במסגרת יצירת קשר עם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום, וזאת לצורך עיצוב בלונים לאירועים בהתאם לקונספט הנבחר של האירוע ולסוג האירוע. כך לדוגמא, אירוע בריתה יכול להיות מעוצב באמצעות בלונים ורודים ולבנים וכן בלונים ייחודים בצורה של בקבוק אותם ניתן להציב על השולחנות וכן עמדת בלונים ייחודית אשר האורחים יכולים להגיע ולהצטלם, ובכך לקבל אפקט חזותי יפהפייה אשר נעשה ממש באירוע עצמו. בלונים לאירועים מתאימים לכל סוגי האירועים: חתונות, בר/בת מצווה, חתונות, הצעות נישואין, מסיבת רווקות, יום הולדת או גיבוש עובדים, ולכן מדובר בטרנד אותו כל אחד יכול לאמץ לקראת האירוע המתקרב.

יום הולדת שנה

 

מתכננים אירוע בקרוב? הגיע הזמן לעצב באמצעות בלונים

אם בעבר הבלונים נחשבו לפריט זול יחסית, כיום ניתן לבצע רכישה של בלונים יוקרתיים אשר ניתנים במגוון רחב של עיצובים כמו גם טקסטורות ייחודיות אשר מקנות מראה עשיר ויוקרתי, במינימום של מאמץ. עם זאת, על מנת לקבל את אפקט הוואו חשוב ליצור קשר עם חברה מובילה בתחומה אשר תדע לספק לכם בלונים איכותיים ועמידים במיוחד. מדובר במרכיב חשוב וזאת לאור העובדה כי הבלונים חייבים להחזיק מעמד לכל אורך האירוע, ולכן נושא ההתאמה והעיצוב חייב להתבצע באמצעות אמני בלונים מובילים אשר ידעו לספק את המעטפת המקצועית החל משלב הייעוץ הראשוני ועד להקמה של הבלונים, בהתאם לדרישות שלכם. חברה אשר מתמחה בתחום ונחשבת למומלצת במיוחד הינה חברת Eballon אשר מספקת לכם בלונים לאירועים במחיר משתלם ועם מקצועיות חסרת פשרות, כפי שיעידו מאות הלקוחות המרוצים אשר קיבלו בלונים מעוצבים לאירוע.

 

עיצוב בלונים לאירועים – הכירו את המומחים

חברת Eballon הינה חברה מובילה בתחומה אשר נוסדה בשנת 2005 ומאז מהווה את חוד החנית בענף, וזאת בשל העובדה כי החברה מספקת בלונים בעבור מסעדות לאירועים, אולמות וכן באוויר הפתוח – בהתאמה אישית ובמסגרת של הצעת מחיר נוחה. נציגי החברה ישמחו לסייע לכל אורך התהליך וזאת בכדי להבטיח כי שביעות רצונכם תהיה גבוהה, וכי התוצר אשר תקבלו יהיה יפהפייה ומותאם בדיוק לטעמכם האישי. לקבלת מידע נוסף, היכנסו לאתר הרשמי של החברה.