כמה עולה ערכת קריוקי?

בין אם אתם חובבי שירה, או שמא אתם אפילו זמרים מקצועיים יותר, אתם חייבים להכיר ערכות קריוקי מומלצות לשימוש ביתי, לשימוש באירועי חוץ ועוד. בואו נדבר על סוגי ערכות כאלו, שהן בידוריות של ממש ומאוד אפקטיביות בימי הולדת, עם החבר'ה ועוד.

מחפשים אחר בידורית מומלצת? אולי ערכת קריוקי של מקצוענים אמיתיים? בין אם כך או כך, אתם כנראה אוהבים לשיר ואוהבים לשיר הרבה. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את על הדרכים לשדרג את חוויית השירה שלכם ואת חוויית החבר'ה. ישנן בידוריות וערכות קריוקי מותאמות לסוגי אירועים מסוימים, בעוד שתמיד תוכלו לרכוש ערכות מספיק מקצועיות בכדי שיתאימו לכל סוגי הצרכים והשימושים. באיזו עמדת קריוקי תבחרו?

רוצים כבר עכשיו לברר מחירי עמדות וערכות קריוקי? בדקו: ערכת קריוקי במרכז הסאונד במחירים משתלמים ביותר. לכו על זה.

 

ערכות קריוקי שחשוב להכיר לצרכים ביתיים ויותר מזה

הכירו בידורית ניידת PROXTONE SPIRIT 1000, והיא תעלה לכם מחיר ממוצע של 2,195 ₪. ערכה זו מותאמת רבות לאירועי בבית ובחללים סגורים, אבל חשוב לקחת בחשבון, שאם אתם מעוניינים לשיר באירועי חוץ ועדיין להנות מסאונד ללא דיסטורשן (הפרעות בסאונד, מעין צרימה לא נעימה), יש סיכוי שתצטרכו לרכוש בידוריות קצת יותר מקצועיות.

למשל, בידורית ניידת PROXTONE AIR 1000 היא בידורית שיכולה יותר להתאים לאירועי חוץ. בעודה עולה 3,190 ₪, היא מהווה פתרון די יעיל עבור אירועים מהסוגים האלו. חשוב לציין, שתי הבידוריות האלו גם מתאימות עבור מפעילי ימי הולדת, מעבירי סדנאות וכדומה.

 

יש גם ערכות קריוקי ובידוריות במחירים נמוכים יותר?

אמנם התחלנו במחירים יחסים גבוהים של ערכות קריוקי ובידוריות, אבל חשוב להבין שהגבול כאן הוא לא מסתכם בכמה אלפי שקלים. למעשה, ערכות קריוקי מקצועיות יכולות להגיע לסכומים גבוהים יותר מכמה אלפי שקלים.

אבל, וזהו אבל חשוב, אם הצרכים שלכם הם ביתיים ואתם נהנים מעמדת הקריוקי בערב עם החבר'ה, יכול להיות שיספיקו לכן ערכות זולות כמו PROXTONE AIR 500 , שעולה מחיר ממוצע של 1,590 ₪. בכל מקרה, בין אם אתם הולכים על ערכה כזו או אחרת, אנחנו אישית ממליצים לכם לבחון את הערכה בחנות עצמה.

 

האם אפשר להשמיע בידוריות וקריוקי בחנות כדי לבחון אותן?

בעוד שבחלק מהחנויות ניתן להפעיל את אותן ערכות ולשמוע אותן בלייב, בחנויות אחרות זה לא תמיד יהיה אפשרי, ככה שזה בסופו של דבר תלוי בכם. כמובן, לא תהיו חייבים לרכוש בחנות שלא מוכנה להשמיע את העמדה, לשיקולכם.

גם כדאי לזכור דבר נוסף, את המחירים ה-באמת טובים, אתם תקבלו מיבואנים גדולים ומוכרים בשוק. למשל, מרכז הסאונד מציע לכם לא מעט סוגים של ערכות קריוקי ובידוריות במחירים אטרקטיביים ביותר. בדקו עוד היום, בהצלחה ושיהיה אחלה ערב קריוקי!

איש שר