האם כמות העוקבים באינסטגרם של קוסם היא דבר מכריע לעסק

להיות קוסם זה דבר אחד ולשווק את העסק שלו זה דבר אחר.

קוסם שרוצה להיחשף לקהל הרחב ולמנף את העסק שלו צריך לשווק אותו באופן יעיל ברשתות החברתיות.

המאמר ידון בשאלה האם לכמות העוקבים באינסטגרם יש השפעה על העסק של הקוסם.

 

כיצד קוסם משווק את העסק שלו?

כמו בכל עסק גם תחום הקוסמות צריך להיות משווק נכון. בעבר כשקוסם היה מגיע לאירוע הוא הותיר לאורחים כרטיסי ביקור או שההזמנות למופעים שלו הגיעו מפה לאוזן. היום בעידן הרשתות החברתיות ישנה חשיפה הרבה יותר גדולה ולכן הביקוש לקוסמים הוא גדול יותר. משתמשי האינסטגרם נחשפים לסרטונים מושכים בהם הקוסם מראה טריקים ושטיקים, מפרסם פוסטים על מופעים קרובים, מבצעים ליום הולדת, תמונות שמדברות בעד עצמן, סטורי או שידור לייב מאירוע וכן הלאה. אך העלאת תכנים בלבד אינה מספיקה ומה שחשוב באמת הוא מספר העוקבים בדף העסק של הקוסם על מנת שיהפוך למותג וייחשף ברשת.

 

כיצד מספר העוקבים משפיע על עסק של קוסם?

לא פשוט לקוסם להשיג עוקבים לאינסטגרם מכיוון שהתחרות בין הקוסמים גדולה וצריך להיות מאוד יצירתי ומקורי לשם כך במיוחד כשמדובר בקוסם מתחיל שרוצה למתג את העסק שלו. מספר העוקבים משפיע לא רק על מיתוג וחשיפה של העסק, הוא גם משפיע על ההזמנות והפרנסה. ככל שיש יותר עוקבים, כך מגיעים יותר לקוחות. בנוסף, ככל שיש יותר אינטראקציה עם העוקבים בתכנים מסוימים, הם יעלו גם לעמודים של משתמשים שאינם נמנים בעוקבים של הקוסם, אך יהפכו לכאלו תוך זמן קצר. זאת אומרת שלא מספיק שיהיו הרבה עוקבים, צריך גם שתהיה אינטראקציה הבאה לידי ביטוי בלייקים, תגובות ושיתופים. כשהאינסטגרם רואה שמתקיימת אינטראקציה כזו הוא חושף את התוכן למשתמשים נוספים.

 

כיצד ניתן להשיג הרבה עוקבים ומהר?

על מנת שיהיו לקוסם הרבה עוקבים איתם הוא יקיים יחסי גומלין כדי לשווק את העסק שלו, צריך להשקיע באיכות התכנים, בצילום, במלל, להעלות אותם בשעות מסוימות ולהתמיד. אך כדי לצבור בוסט של עוקבים במהירות ניתן גם לקנות אותם בהשקעה מזערית. הכוונה היא לרכוש כמות של עוקבים פעילים עם חשבונות אינסטגרם ותוך שעה להגיע לעמודים של משתמשים שהם קהל היעד של הקוסמים. את הקנייה מבצעים אצל חברה המספקת עוקבים אמיתיים ופעילים ולא משתמשים פיקטיביים. הרכישה מתבצעת באמצעות האינטרנט תוך צירוף קישור לתוכן הרצוי ופרטי המשתמש באינסטגרם ומייד לאחר התשלום נשלחים העוקבים. ניתן לקנות חבילה של עוקבים ביחד עם תגובות או לייקים כדי לתת עוד יותר דחיפה באמצעות אינטראקציה או לרכוש אותו מספר עוקבים לכל תוכן ומנוי ללייקים קבועים. ניתן להתייעץ עם החברה המספקת כדי להתאים באופן אישי את מספר העוקבים והלייקים לצרכים שלכם.

 

רשת חברתית