האם ניתן להוביל ציוד של קייטרינג?

עולם האירועים הפרטיים והעסקיים הוא אחד הענפים הדינמיים ביותר שקיימים בישראל. בכל חודש מתקיימים מאות אירועים במקומות שונים, מאולם אירועים ועד גני אירועים ואירועים בטבע. במקרים רבים הלקוח המזמין בין אם הוא לקוח פרטי ובין אם לקוח עסקי, מבקש להזמין קייטרינג מיוחד לאירוע שלו וזה כולל גם את דוכני חלוקת האוכל, תנורי שטח, מתקני גריל גדולים ועוד.

את ציוד הקייטרינג יש להוביל ממחסני חברת הקייטרינג אל מקום האירוע הנבחר ואת הפעולה הזאת מומלץ לבצע עם חברת הובלות בעלת רכבים מתאימים וניסיון בהובלת קייטרינג.

 

כיצד בוחרים נכון חברה להובלת ציוד מטבח

הדבר הראשון שמומלץ בכל פעם שמחפשים חברה להובלות הוא המצלות ממשהו שאתם סומכים על דעתו. בררו האם הוא מכיר חברה אמינה, מנוסה, כזאת שעומדת בלוחות זמנים ומספקת שירות טוב במחיר הוגן. במידה ואתם חברת קייטרינג, חשוב שתבררו שחברת ההובלות מחזיקה צי רכבים וצוות עובדים מספיק גדולים שיכולים לתת לכם מענה בכל פעם שתדרשו לכך.

 

נהלו משא ומתן

ענף ההובלות הוא ענף רווי ותחרותי מאוד ולכן, בבואכם לבחור חברת הובלות המתמחה בהובלת ציוד מטבח וקייטרינג, בדקו שתיים שלוש חברות, מכיוון שהן מנהלות תחרות על הלקוחות וקיים סיכוי טוב שתוכלו להוזיל כל הצעה ראשונה שתקבלו. אל תראו בהצעת המחיר שקבלתם סוף פסוק, הכל פתוח תמיד למשא ומתן.

 

הפרמטרים שמשפיעים על מחיר ההובלה

ראשית חשוב להבין שכל חברה והתמחור שלה ובהחלט קיימים הפרשים במחירים שתקבלו. על פי רוב, חברה שבאמת מתמחה בהעברת ציוד מטבח תהיה מעט יותר יקרה אולם, במקרה זה שווה לשלם את ההפרש כדי שהציוד יגיע כראוי לאירוע. דבר נוסף שמשפיע מאוד על מחיר ההובלה הוא, האם אתם מובילים גם ציוד הגשה כלומר, צלחות שונות, כוסות וסכו"ם.

במידה וכן, אתם כנראה תשלמו מעט יותר מכיוון שיש לארוז בקפידה ציוד זה, דבר שלוקח זמן ומתומחר בהתאם. אלמנט נוסף שישפיע מאוד על המחיר הוא היכן מתקיים האירוע ובעיקר, האם הגישה למקום האירוע קלה ונוחה.

ככל שהגישה למקום תהיה מורכבת יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר. דבר אחרון, במידה ואתם מזמינים את ההובלה ברגע האחרון תהיה הסיבה אשר תהיה, אתם עלולים לשלם תוספת מחיר בשל כך.

 

הובלה נכונה של ציוד קייטרינג

מרביתו של ציוד הקייטרינג אינו מתאים להובלה במשאית גדולה ויש להוביל ציוד זה בשתי משאיות קטנות. ניתן גם להוביל תנורים וציוד כבד נוסף במשאית גדולה, ואת הציוד העדין יותר בטנדר גדול שבו מקומות מעוגנים לציוד רגיש. כמו כן, הובלת ציוד קייטרינג חייבת להיות סטרילית ולשמור על היגיינה טובה של הציוד מכיוון שעליו יכינו מאוחר יותר אוכל לאורחי האירוע.

 

סיכום

הובלת ציוד קייטרינג היא איננה עוד הובלה והיא מחייבת חברה שמתמחה בכך, חברה שיודעת לשמור על ניקיון ההובלה ולארוז במהירות הנדרשת ציוד עדין כמו צלחות וכוסות.

חברה להובלות