למה להשכיר אוהלי אבלים בתקופת הקורונה?

נגיף הקורונה גבה לצערנו את מותם של 6,253 איש שלא יכלו להיות עם הקרובים אליהם ברגעים האחרונים שלהם.

ההלוויות שלהם ושל מתים אחרים מסיבות שונות נאלצו להיות תחת מסגרת מצומצמת וכך גם בתקופת השבעה.

גם היום לאחר החיסונים עדיין חלות מגבלות ואנשים מעדיפים להשכיר אוהלי אבלים בזמן השבעה.

מדוע? – על כך במאמר הבא.

 

ניחום אבלים באוויר הפתוח

השכרת אוהלי אבלים היא האפשרות הטובה ביותר לניחום אבלים בתקופה בוערת זו. גם לאחר שיותר מ-5 מיליון איש התחסנו בארץ עדיין קיימת סכנת הידבקות מווריאנטים שונים גם אם היא יותר מוחלשת. מי שלא התחסן מסיבות שונות צריך להציג תעודת מחלים או לעשות בדיקת קורונה על מנת להיכנס למקומות ציבוריים. כשמדובר על ניחום אבלים אף אחד לא יבקש להציג תו ירוק או אישורים אחרים ולכן ניחום בבתים אינו אפשרי ועדיין מסוכן. זוהי אחת הסיבות הבולטות שאנשים רבים היושבים שבעה משכירים אוהלים לניחום אבלים. היכולת לשבת באוויר הפתוח תוך שמירת מרחק של 2 מטר ועטית מסכות מפחית את הסכנה מהידבקות בנגיף. האוהלים מספיק גדולים ומרווחים וניתן להזמין אותם בגדלים ובדגמים שונים.

 

הציוד האופטימלי באוהלי אבלים

מכיוון שבעונה זו של השנה ישנם ימי שרב חמים וימים קרים וגשומים צריכים להיות דרוכים ולהזמין ציוד שמתאים לאוהלי אבלים. האפשרות להתקין באוהל מערכת מיזוג אוויר המזרימה אוויר קר ונעים או לפתוח את חלונות האוהל תשאיר את האוויר נקי ותאפשר לנשום ללא תחושת מחנק ביום שרבי. כאשר מדובר על שבוע גשום, קר וסוער ישנה אפשרות להתקין באוהל פטריות חימום חשמליות או על גז שיחממו את המנחמים והאבלים. באותה מידה ניתן להשכיר כיסאות ושולחנות וכל ציוד אחר על פי הצרכים. יתרה מכך, השכרת גנרטור איכותי לאוהלי האבלים יספק את החשמל הרצוי לפי הספק החשמל של המכשירים אותם רוצים לחבר ולתאורה שלה זקוקים בשעות הערב.

 

איכות ובטיחות

אוהלי אבלים בטיחותיים עם תו תקן יעניקו את הביטחון הדרוש לאבלים ולאורחים המגיעים לחלוק כבוד אחרון לנפטר. ישנה חשיבות לבחור באוהל איכותי ומתוחזק ברמה גבוהה על מנת שהשבעה תעבור על מי מנוחות וללא תקלות. כאן טמונה ההצלחה בבחירת חברת ההשכרה. אומנם אין הרבה זמן לקבל המלצות כאשר מזמינים אוהלי אבלים, אך ניתן לבדוק באתרים השונים חוות דעת והמלצות, להשוות מחירים בין 2-3 חברות ולהזמין אוהל. כאשר יש שירות איכותי וזמין של החברה המשכירה, אפשר לסמוך שהאוהלים שלהם גם יהיו איכותיים. בנוסף, חברה טובה היא חברת השכרה שתיתן את המענה המהיר ביותר לצרכים שלכם ותדע לייעץ לכם על סוג האוהל וגודלו. חשוב שלחברה יהיה גם שירות הובלות עד לכתובת של השבעה מבלי שהמשפחה האבלה תצטרך להתעסק עם ענייני ההובלה וההקמה של האוהל.

 

 

אוהל גדול