מה ההבדל בין מסיבה רגילה למסיבת פול מון מושקעת

אחרי תקופה לא קצרה של הפסקה, עולם המסיבות חזר לתפקוד, ושוב ניתן להנות ממסיבות מושקעות. לא משנה היכן אתם בוחרים לערוך את המסיבה שלכם, מסיבה היא תמיד אירוע מיוחד שמרים את מצב הרוח בצורה משמעותית. כאן נערוך לכם היכרות עם מסיבה מסוג מיוחד במינו, מסיבת פול מון. אם אתם לא יודעים על מה מדובר, כאן תקבלו את כל המידע.

 

מסיבות

מסיבות הן אירוע שכל אחד מאיתנו אוהב להיות מוזמן אליו, וההפסקה הארוכה שהייתה לנו מהן רק גרמה לנו להתגעגע אליהן עוד יותר. עכשיו כאשר האפשרות לארגון של מסיבות מרובות משתתפים חזרה להיות ריאלית, אנחנו כאן כדי להכיר לכם סוג מיוחד של מסיבות.

 

מסיבות פול מון

מסיבות פול מון הן מסיבות מיוחדות שכמו שאתם מבינים מהשם שלהן נערכות בלילות שבהן הירח המלא. המסיבות נערכות בחוף ים, והמקור שלהם הוא מהאיים של תאילנד. במזרח הרחוק למסיבות הללו יש כבוד מיוחד, וציוד ייחודי רק להן שבעזרתו מפיקים את המסיבה. כאן נציג לכם מספר הבדלים בין מסיבות פול מון למסיבות רגילות.

 

מקום

מסיבות רגילות יכולות להיערך במועדון או בחיק הטבע. כדי לחקות את מסיבות הפול מון המסורתיות של המזרח, מסיבת פול מון מושקעת צריכה להיערך בחוף הים.

 

זמן

מסיבה רגילה כמובן יכולה להיערך בזמן שנוח לכם אולם עבור מסיבות פול מון ישנו זמן מיוחד. רק בלילות שבהן הירח מלא עורכים את המסיבות כדי להנות מהתאורה הייחודית שאור הירח מעניק. לתאורה ישנה משמעות רבה במסיבות הפול מון ואתם צריכים לנצל את זה.

 

תאורה

במסיבות רגילות התאורה היא חלק מההפקה, ונעשה שימוש בסוגים רבים של תאורות. במסיבות פול מון נעשה שימוש בתאורת אינפרה מיוחדת שמעניקה למסיבה אפקטים ייחודים. בהמשך תראו שלתאורה הזו ישנה משמעות רבה ביחס להתארגנות שלכם למסיבה.

 

אוכל

האוכל שמוגש במסיבות רגילות לא צריך להיות אוכל מיוחד, וגם האלכוהול הוא בדרך כלל המשקאות שזמינים באותו אירוע. כאשר מדובר על מסיבות פול מו המשקאות צריכים להיות ייחודים למזרח הרחוק, וכל משקה מתאים למסיבה הזו.

 

איפור ולבוש

בעוד שעבור מסיבה רגילה כל אחד כמובן מתלבש בצורה שנראית לו מתאימה, עבור מסיבות פול מון ישנו לבוש מיוחד. כמו שהבנתם התאורה במסיבות הפול מון היא תאורה מיוחדת, והלבוש והאיפור שלכם צריך להתאים לתאורה הזו. כדי שהמסיבה תהיה מסיבת פול מון מושקעת, אתם צריכים לבחור בקפידה את הלבוש והאיפור שלכם.

 

לסיכום

מסיבה היא אירוע נהדר, וכאשר מדובר במסיבת פול מון מושקעת היא אירוע נהדר עוד יותר. המסיבה נערכת בדרך כלל בחוף הים בלילות ירח מלא, ונעשה בה שימוש בתאורה מיוחדת. למסיבה אתם צריכים להגיע עם ביגוד מיוחד ועם איפור שמתאים לתאורה כדי לקבל אפקט מושלם.

מפלגה