מה הן תמציות ריח? ואיך כדאי להשתמש בהן באירוע שלנו?

תמציות ריח הן פריט שימושי ביותר בבית או באולמות אירועים. מדובר בתרסיס ריחני ומקסים, שניתן לפזר אותו בחלל וכך להפוך את החלל לנעים יותר ומזמין יותר. אם אתם מארגנים אירוע חשוב שתצרו בו אווירה נעימה – עיצוב יפה, ריח נעים, אוכל טעים וכיוצא בזה. אם הריח יהיה נעים לאורחים, גם בחדרי השירותים אך גם בשאר החללים, זה יהפוך את האירוע למושקע יותר וכך למוצלח יותר.

 

כיצד משתמשים בתמצית ריח?

תמציות ריח מגיעות אליכן עם לחצן ספרי שמפזר את התרסיס בחלל. תוכלו להשפריץ את התרסיס על חפצים, על נרות ללא ריח, או סתם בחללים בהם האוויר עשוי להריח לא נעים. התמציות מגיעות במגוון סוגי ריחות וחשוב שתשימו לב שאתן לא משפריצות יותר מדי ריח, או פחות מדי. השפרצה מוגזמת תיצור תחושה לא נעימה וחנוקה, וחוסר השפרצה תפספס את המטרה.

 

איך להתאים את תמצית הריח לאירוע?

חשו בלהתאים את סגנון הריח לעונה של האירוע, לאווירה של האירוע ולאורחים. נסו לחשוב על האווירה שאתם מנסים ליצור ולהחליט על פי זה על ריח. לאירוע קיצי בחרו בריח מרענן של פירות אקזוטיים, לאירוע חורפי עדיף לשחור בריח חמים ונעים שלא קשור לטבע, אלא ריח מתקתק. כמו כן, אפשר לבחור בריחות שונים לכל חלל – אפשר במרפסת לשים משהו מרענן, אבל בחלל של חדר האוכל לשים ריח שמעורר תאבון. נסו לפתוח את הראש ולראות מה מתאים.

 

איפה כדאי לקנות תמצית ריח? ולמה רכישה דיגיטלית היא נוחה יותר?

תוכלו לקנות תמציות ריח במגוון חנויות, אבל חשוב שתבחרו בחנות שמתמחה בתמציות ריח או נרות לאירועים, ושיש לה היצע רב עבורכם. בנוסף, אנו ממליצים לכם על רכישה דיגיטלית. אם אתם קונים כמות גדולה באינטרנט אתם תחסכו משלוח, תחסכו נסיעה לחנות ותשיגו מחיר טוב. לעומת זאת, רכישה בחנות היא לא נוחה, לוקחת יותר כסף וזמן והיא לא תמיד חוויה כל כך נעימה. כדאי לכם ללחוץ על כפתור בנוחות מביתכם ולהזמין מפיצי ריח לאירוע.

 

למה חוש הריח הוא משמעותי?

רובם נוטים לחשוב שחוש הריח הוא החוש החלש ביותר של האדם, בשונה מהכלב למשל. אבל למעשה הריח תופס תפקיד משמעותי בחיינו – אנו זוכרים דברים על פי הריח, הריח יוצר לנו תחושה נעימה, הריח מסמל את הבית, הריח מסמל את האנשים שאנחנו אוהבים וכן הלאה. אם תבחרו בניחוח המתאים אתם יכולים להפוך את האירוע למוצלח מאוד ולנעים עבור כל האורחים.

 

לסיכום

תמציות ריח הן המצאה מעולה ואפשר להשתמש בהם במגוון דרכים כדי להוסיף ניחוח מיוחד לאירוע. תוכלו לבחור להזמין את התמציות או הנרות בעלי הניחוח הנעים באינטרנט – וזה יהיה נוח עבורכם. בחרו בריח המתאים לאירוע שלכם וכך הוא יהפוך לבלתי נשכח.

בקבוקונים