מה מיוחד במופע קרקס מול שאר המופעים?

המטרה של מופע היא לעורר את הצופה מבחינה רגשית. העוררות יכולה להיות במובן של שמחה או התלהבות, או במובן של העלאת רגשות לא נעימים כדי לעורר מחשבה, כמו שאומנות נוהגת לעשות. כל מופע מתאים לזמן אחר, לגיל אחר, לאוכלוסייה אחרת ותלוי ברמת ההיכרות של הצופים עם אותו ז'אנר של אומנות. אבל יש מופע אחד שהוא מתאים בכל גיל, בכל מקום ולכל אחד – וזה קרקס כמובן!

 

קרקס יותיר את הפה שלכם פעור מתדהמה

מופע קרקס הוא חוויה חושית מדהימה – אתם צופים ברקדנים מבצעים דברים אל טבעיים, בחיות יפהפיות, בפעלולים מרשימים וכל יכולותיו של הגוף עומדות למבחן מול העיניים שלכם. בקרקס לעיתים נדמה שהאדם כן מסוגל לעוף ולבצע את כל מה שהוא היה רוצה. החוויה של הצפייה מלווה לעיתים בהלם, בבהלה ובפחד, הרי כשהפעלולן מבצע משהו מגובה רב כולנו חוששים לו, אבל התדהמה גדולה יותר כשהוא מצליח – והוא תמיד מצליח.

 

שמחה!

מופעים שמעוררים שמחה זורעים בלב שלנו אושר ונחת, שלעיתים חסרים בשגרה העמוסה. אם תלכו עם הילדים שלכם לקרקס ייתכן והם יגלו צדדים חדשים בכם – צדדים שמחים, כיפיים, משוחררים, שביומיום הם לא זוכים לראות. מה יכולה להיות מטרה יותר נעלה מלשמח? אומנות שמצליה לשמח היא אומנות טובה, וקרקס לגמרי עונה להגדרה הזו.

 

בא לכם גם לחלום בגדול?

כשצופים בפעלולנים עושים את הבלתי יאומן, נדמה שאין כלל גבולות בחיים. מופע הקרקס מעניק השראה לא רק ברמת השמחה וההתרגשות, אלא גם ברמת הרצון להציב יעדים וחלומות לעצמינו ולעמוד בהם – הרי בקרקס אפשר לעוף! אם אתם רוצים לקבל השראה ממשהו אתם חייבים ללכת למופע קרקס.

 

מתאים למגוון אירועים

כפי שאמרנו, אין גיל או מקום לקרקס, אפשר לצפות בו תמיד. הוא כמו קלאסיקה שלא מתיישנת כי האדם לא יפסיק להתפלא מהבלתי אפשרי שהופך לאפשרי. תוכלו להזמין את הקרקס למגוון אירועים – בת מצוות או בר מצוות, ימי הולדת, חגיגות משפחתיות, ימי כיף לעובדים וכיוצא בזה.

 

ייחודי ולא נפוץ

היתרון הבולט ביותר של קרקס זה שאין הרבה כאלו – נסו לחשוב כמה קומיקאים או זמרים אתם מכירים? התשובה היא בטח הרבה, אבל כמה קרקסים אתם מכירים? אנו בטוחים שמעט. לכן, מופע קרקס הוא לא דבר שזוכים לראות בכל יום, ויש אנשים שכלל לא זוכים לראות מופע כזה, אז מהרו להזמין לעצמכם כרטיסים וליהנות מחוויה מדהימה.

 

לסיכום

המטרה של אומנות היא לעורר את האדם מהשגרה שלו ולתת לו חוויה מסוג אחר. הקרקס מציע חוויה משמחת, מרגשת, מעוררת השראה וחד פעמית. לא כל אחד זוכה ללכת לקרקס, אז אם יש לכם הזדמנות אנו ממליצים בחום לא לפספס אותה, כיוון שמדובר בחוויה של פעם בחיים.

מתחם בילוי