מה עדיף: אולם אירועים או גן יוקרתי?

לפני שנספק לכם את התשובה, נפתח אותה בסיפור קטן עם משמעות גדולה:

עד לפני שניים או שלושה עשורים, נחשבו אולמות שמחות ללהיט התורן. המקומות היו דומים למדי, אופיינו בתאורה מעומעמת ועיצוב עם המון אלמנטים מנצנצים. בתפריט יכולנו למצוא מנות חדשניות לגמרי כמו קבב עם מקל קינמון ותפוחי אדמה חמצמצים. המתקדמים לא הסתפקו בצלם וגם הוסיפו זמר או נגן.

אלא שאז חל מהפך וגני האירועים הפכו ליקירי החוגגים החדשים. הוורדים הרומנטיים, הדקלים שאפשר לקשט, אפילו קצת מים זורמים ופינות ישיבה דקורטיביות הפכו לטרנד האירועים החדש וכולם מיהרו לקחת בהם חלק.

לאן כל הסיפור הזה מתקדם ומתי הוא מסתיים? רק עוד פסקה קטנה ומסיימים:

בשנים האחרונות מי שלוקח את המושכות על הטרנד הנוכחי בעולם האירועים הם קומפלקסים גדולים, מרשימים וחדשניים, המסוגלים לספק את כל היתרונות בעת ובעונה אחת: מקום ענק עם גן כניסה מרשים ואולם לאכילה וריקודים סגור, חף מהשרב או הקור שבחוץ. מקום שמעוצב במקוריות, מכיל פינות ישיבה מפנקות, אקוסטיקה מעולה ופירוטכניקה מתקדמת. אלה הם אולמות האירועים החדשים והנחשקים של דור 2020 והם הבחירה הנוכחית של רוב החוגגים.

 

התשובה: קומפלקס אירועים המכיל גם וגם

חלק מהקומפלקסים המכילים אולם שמחות הם בעלי גן אירועים יוקרתי שמספק את הצורך של המוזמנים במקום חיצוני ומטופח להתארח בו, או פטיו מרווח שמספק אתנחתא מהריקודים ומנוחה של אחרי האוכל. הגן צריך להיות מרשים וחגיגי במיוחד מכיוון שהדרך "למרכז העניינים" עוברת בו והוא מהווה את הרושם הראשוני, הפנים והסגנון של המקום. חלק מהקומפלקסים מציעים חלל פנימי עצום שעד היום אפיין רק את גני האירועים הגדולים, כך שניתן לערוך בהם אירועים ל-600, 800 ואפילו 1,000 אנשים בו זמנית. אולמי האירועים המוצלחים ביותר הם אלו שמקפידים להשקיע יותר בעיצוב החדשני, ליצור מנות נחשקות שלאף מקום אחר אין ולהפוך למקום החגיגות האהוב ביותר, כך שכל המוזמנים יצפו לאירוע במקום הזה לא פחות מהחוגגים עצמם.

 

יתרונות נוספים לאולם עם גן אירועים

ככל שהמקום הנבחר הוא מודולרי יותר, כך יהיה ניתן להתאים אותו למגוון רחב יותר של צרכים במהלך האירוע. אפשר להשתמש בגן כמקום החופה המרגשת, או לצורך נאום מיוחד וברכות לרגל הברית, לאפשר גיוון בהגשת האוכל כאשר מתחם קבלת הפנים יהיה בחוץ והארוחה העיקרית תוגש בפנים, להעביר החוצה בשלב מסוים את המסיבה שהתרחשה בפנים ולעצב את המקום כיד הדמיון הטובה. מקום גדול המכיל אולם וגן יוכל לשמור על האנרגיה של המוזמנים ולאפשר להם להשתתף בחגיגה מבלי לסבול מצפיפות וליהנות מנוחות מקסימלית.

כיום ישנם מתחמי אירועים יוקרתיים הדוגלים ב"מטבח פתוח" – מעין בופה ארוך ועצום שבו השף מכין את המנות לנגד עיני המוזמנים ומפיק מנות גורמה משובחות. זוהי דרך חדשנית ומגוונת לחוות את סוגיית האוכל החשובה באירוע שלכם ולשמור על רמת עניין, רושם ואטרקטיביות בקרב כל המוזמנים.

גן יוקרתי