מה עושים באיטליה?

ארץ המגף מלאה באטרקציות וחוויות ייחודיות ונהדרות שיגרמו לכם תמיד להישאר עם טעם של עוד.

ואם בטעם עסקיננו, אי אפשר שלא להתחיל עם לחוות את איטליה כחוויה קולינרית, תוכלו לעשות טיול שלם מהצפון עד הדרום ועד האיים ולגלות מטעמים איטלקיים שונים וכמובן לנסות

פיצה ופסטה מהמקור.

תרבות האוכל של איטליה היא בעלת חשיבות רבה אצל המקומיים ותוכלו לצאת למסעות בעקבות האוכל אשר יסבירו לכם מהיכן הוא בא, כיצד הוא נעשה ומהן הדקויות האיטלקיות

הקטנות שגורמות לו להיות כל כך טעים.

אך גם אם אין לכם סבלנות לצאת למסע בעקבות מקורותיו של האוכל וללמוד להכינו, תוכלו פשוט להנות כל יום מלשבת במסעדה שונה ולטעום את מה שיש למטבע האיטלקי להציע.

 

תרבות והיסטוריה באיטליה

איטליה לא ידועה רק באוכל שלה. איטליה היא ארץ עם היסטוריה נרחבת מאוד החל מהאימפריה הרומית ועד לרנסנאס. תוכלו למצוא בה מבנים מהמאה הראשונה לספירה (כמו הקולוסיאום), מוזיאונים רבים ועוד אתרים רבים שייקחו אתכם מאות שנים אחורה בזמן ויתנו לכם להרגיש כיצד חיו בעבר הרומאים. ההיסטוריה של איטליה הולכת בד בבד עם הנצרות ועל כן ביקור בכנסיות רבות ייתן לכם לחוות גם את הלך הרוחות באותם הזמנים וגם להנות מהאומנות המיוחדת שנוצרה באיטליה.

ברומא תוכלו למצוא את הוותיקן, הארץ הקטנה ביותר בעולם ומקום מושבו של האפיפיור, אל תדאגו לא צריך דרכון כדי להגיע לשם, אבל כן צריך להזמין כרטיסים מראש אם אתם מעוניינים להיכנס למוזיאון הוותיקן. לילדים תוכלו למצוא פארקי שעשועים רבים, מוזיאונים רבים המתאימים לילדים, או שתמיד תוכלו לקחת אותם לעשות תמונה כשהם מנסים להרים את מגדל פיזה.

 

נופים וטבע באיטליה

צפון איטליה היא הררית, תוכלו למצוא שם את הרי הדולומיטים היפהפיים, ליהנות מהכפרים הקטנים למרגלותיהם ולהרגיש שאתם חיים בתוך גלויה. הרי האלפים גם הם אחת האטרקציות המושכות ביותר של איטליה למטפסי הרים וחובבי הסקי, וגם למי שסתם נהנה לצפות בפסגות מושלגות כמו מון בלאן (הפסגה הגבוהה ביותר באלפים, שאף אחד לא באמת בטוח אם היא שייכת לצרפת או איטליה).

איטליה היא לא רק ערים והרים, יש בה המון עיירות קטנות ציוריות ורומנטיות ששווה לבקר בהם ולחוות את התרבות המקומית, וכמובן חופים אינסופיים על הים התיכון עם מים צלולים וחול זהוב.
האיים באיטליה גם הם חוויה בלתי נשכחת עם תרבות מקומית שאין שניה לה ונופים קסומים.
כמו שאיטליה אינה רק ערים והרים, היא גם אינה רק היסטוריה וטבע, איטליה היא אחת המדינות המודרניות ביותר ובערים כמו מילאנו וטורינו תוכלו להנות מהאופנה הכי מודרנית שיש, תרבות העסקים האיטלקית, הקולנוע האיטלקי ועוד.

למעשה באיטליה יש כל כך הרבה אפשרויות שיתאימו לכל גיל ולכל מבנה בו אתם מטיילים, בין אם אתם טיילי סולו, משפחות, חברים או זוגות, באיטליה לא תמצאו רגע דל עם כל מה שיש לה להציע.

 

מקום תיירותי