מי הוא ומה הוא אמן חושים

אמן חושים הינו אדם היוצר אשליות. צייר למשל יוצר אשליות הנראות על ידי חוש הראייה והוא עושה זאת בעזרת כתמי צבע.

אמן חושים כמו כל אמן, מייצר אשליה שהוא בעל חוש שישי על ידי אשליות שקשורות לחושים שלנו.

אמן חושים נותן אשליה לאנשים הרואים את אומנתו שהוא בעל חוש שלהם אין.

החוש שמייצר את האשליה מוצג כחוש שישי, שתפקידו לקלוט מידע שהוא מעבר לפסיכולוגיה כמו קריאת מחשבות, טלפתיה והזזת חפצים בכוח המחשבה.

 

כוחות וטכניקה מיוחדת – כמעט הכל על אומנות החושים

אומנות חושים נחשבת כחלק מתחום אומנות הקסמים. אם כך מהו ההבדל בין קוסם לאמן חושים?

אמן חושים הוא אדם שמתעסק בעיקר בדברים יותר נסתרים הקשורים לבני האדם כמו קריאת מחשבות, טלפתיה ועוד.

לעומת זאת קוסמים מתעסקים יותר בחפצים ממשיים, למשל ,הופעתו של חפץ והיעלמותו.

בזמן מופע של אמן חושים מרגיש הקהל כאילו האמן שמופיע מולם הוא בעל כוחות מיוחדים ועל טבעיים שלהם אין .הקהל חושב שאומן החושים שעומד מולם הוא אדם מיוחד שקיבל כוחות על טבעיים וקשה להם לתפוס שאמן החושים המופיע מולם הוא אדם רגיל כמוהם והדבר היחיד שהוא שונה זה שהוא יודע טכניקות מיוחדות והוא משתמש בידע שרכש כשהלך ללמוד את האמנות שהוא מציג להם.

כאשר אמן חושים עומד על במה ומכופף כפית בכוח המחשבה הקהל שרואה את כיפוף הכפית חושב שעומד מולו אדם בעל כוחות על טבעיים אך הקהל אינו מבין שאמן החושים עשה טריק שלמד ואינו אדם שונה מהם, לעיתים קל יותר לקהל להאמין שהאמן בעל כוחות מיוחדים מאשר להבין שמה שיש לאמן החושים זה ניסיון בטכניקות השונות ובטריקים שלמד.

לפני שמזמינים קוסם למבוגרים ליום הולדת או למופע חשוב לדעת שישנם דברים רבים הנכללים מתחת לשם הכולל אמן חושים וכל אחד צריך לראות שאמן החושים שהזמין מתאים לקהל היעד .

אמן החושים משתף את הקהל ורוב הופעתו מבוססת על שיתוף הקהל לכן יש להזמין אומן חושים כשיש אנשים בקהל שירצו להתנדב לבמה או לשתף פעולה עם אמן החושים.

דבר נוסף שאמני חושים משתמשים בו הוא שפת הגוף.

שפת הגוף של האדם המתנדב לעלות לבמה היא לעיתים אחת מדרכיו של אמן החושים לדעת דברים למשל, אם אמן החושים מבקש מהמתנדב לספר לו ארבע עובדות נכונות על עצמו ואחת שקרית ואמן החושים יצטרך לנחש איזו מן העובדות שקרית. אמן החושים ייעזר בשפת גופו של האדם שמספר את העובדות. כשאדם משקר שפת הגוף שלו מראה את זה ולכן כשאמן החושים ינחש זה לא יהיה כוח על טבעי אלא הבנה בשפת גוף. הקהל שיצפה בנעשה יחשוב שהאמן הוא בעל כוחות על טבעיים.

כאשר רוצים ליצור אירוע שלא ישכח הרבה זמן לאחר שהוא מתבצע מומלץ להזמין אמן חושים שמדהים את הקהל ביכולותיו ומזמין אנשים מהקהל שעליהם הוא מראה את יכולותיו וכך כל האנשים שהתנדבו וקרוביהם זוכרים להרבה זמן את המופע.

 

מיהו אמן חושים?

אמן חושים הוא אדם היוצר אשליות, אמן, שנותן תחושה לאנשים שיש לו חוש שלהם אין. בואו לקרוא את כל המידע על אמן חושים באתר.

 

מה ההבדל בין קוסם לאמן חושים?

אומנות חושים הינה חלק מתחום אומנות הקסמים – אמן חושים מתעסק בדברים שהינם יותר נסתרים ומסתוריים לאדם – באתר תוכלו להכיר שלל טכניקות.

 

האם ניתן להזמין אמן חושים ליום הולדת?

כן. אמן חושים יכול להופיע בשלל אירועים במרחב רחב של גילאים. לקבלת הצעת מחיר היכנסו לאתר.

 

כמה עולה להזמין אמן חושים לאירוע?

הזמנה של אמן חושים נעה בין מחירים שונים ותלויה בגודל האירוע, סוג האירוע ומספר המוזמנים – לקבלת הצעה שתתאים לאירוע שלך היכנסו.